• Beetje overdreven was vandaag mijn klas
    Wij hebben een vaag schoolsysteem met 2 profielen Alpha en Bèta.
    Ik zit in de Bèta klas.
    Nu zijn er al meerdere bij wie blijkt dat dit toch niet past of dat het te moeilijk is.
    1 meisje gaat daarom Alpha doen nu.
    En om een of andere reden werd er nogal overdreven 'afscheid' genomen van haar.
    Ik vertel het even.
    Gister moesten zij en haar beste vriendin (ik noem haar even F en haar vriendin Y) al bijna elke les huilen,
    iedereen er elke keer bij
    Vandaag gingen Y en S (hun beste vriend) een hele grote kaart maken, moesten we met zijn alle op de foto
    We moesten er allemaal wat inschrijven en ze gingen bij de laatste les het hele lokaal versieren.
    Een halfuur voor tijd werd die kaart heel overdreven gegeven aan F, weer huilen.
    Ze hadden taart gekocht en die ging ze trakteren (niks mis met taart overigens alhoewel hij wel vies was)
    En toen moesten we weer met zijn alle op de foto.
    En ze gaat niet van school ofzo, ze zakt niet eens een niveau, ze gaat gewoon naar een andere klas
    Ligt het aan mij of is doet nogal overdreven?
    Ook met dat huilen enzo, ik heb vandaag bijna een kwartier zitten huilen in de les en niemand heeft er iets van gezegd of het opmerkt.
    Ik stond echt helemaal verbaasd
    Maar om eerlijk te zijn ben ik echt blij dat F niet meer in mijn klas zit

    Oké, lang saai zeurverhaal maar ik moest het toch echt even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou helemaal niet meedoen met al die onzin als ik jou was :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja dat is best overdreven, je ziet elkaar gewoon na de les in de pauze toch. Zoiets doe je meestal als iemand ziek in het ziekenhuis ligt ofzo.
    Maarja, als zij dat zo willen doen...

    Rivaille schreef:
    Ik zou helemaal niet meedoen met al die onzin als ik jou was :')


    This


    26 - 02 - '16

    Okee, dat is best wel vreemd o.o. Toen ik van klas veranderde waren er helemaal geen taarten of emotionele vriendinnen. Wat een verwend kind.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sommige mensen doen altijd zo overdreven ja :') Maar dat vind ik nogal gauw, toen iedereen in groep 8 ging huilen vond ik dat ook zo gek en ik zei vet droog tegen een vriendin: Tot morgen! Want we hadden gewoon afgesproken en iedereen deed alsof ze elkaar nooit meer zouden zien. Anyway, hebben jullie dan geen clusterklassen? Wij hebben ook Aplha en bèta (En dan elk weer onder verdeeld in 2 profielen) en dan heb je één mentorklas. Bijvoorbeeld iedereen met tekenen enzo en dan heb je daar de standaardvakken zoals nederlands, engels, gym en dergelijke mee en bij Frans zit ik dan weer bij andere kinderen dan bij wiskude en dergelijke.

    Vind het ook wel gek dat je mentor/mentrix erin mee ging door die foto te laten maken en dergelijke.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wow dat is echt ontzettend overdreven, dat zou ik echt alleen doen als iemand naar het buitenland moest verhuizen ofzo... :S


    Life is hard and then we die

    =') dit is echt overdreven. ik krijg niet eens een fb berichtje van mijn klasgenoten terwijl ik op school ben afgevoerd met de amulance xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oh ja, heel overdreven, maar weet je? Dat soort mensen kom je heel je leven tegen. Het is zoals je zegt; ze is niet van school af of zo. Uiteindelijk zullen ze elkaar dus nog steeds elke dag zien. Sorry, maar ik vind het echt een beetje gênant.... voor hen dan. Hoe reageren ze als ze elkaar de volgende schooldag weer zien? Want dat gaat zeker gebeuren, ze gaan elkaar elke dag zien en bij elkaar in de pauzes staan, dus barsten ze dan weer in huilen uit als ze ieder naar hun eigen les moeten? Mwah, denk het niet.
    Ik heb ook ieder jaar een andere klas sinds de vierde en ik moet zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt. Ik vond het heel jammer dat een hele goede vriendin van mij niet meer in mijn klas zou zitten, maar ik zie haar nog steeds elke dag en heb nog steeds bepaalde lessen met haar. Tja, ze zit niet meer in mijn stamklas. So be it. De vriendschap is niet ineens over, hahaha.


    Hamartia

    Wow, heel overdreven, inderdaad. Bij ons wordt nog niet eens zo gedaan als iemand naar een andere school gaat.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Rivaille schreef:
    Ik zou helemaal niet meedoen met al die onzin als ik jou was :')


    Hamartia

    Rivaille schreef:
    Ik zou helemaal niet meedoen met al die onzin als ik jou was :')


    Pretty is just a pretty word.

    Wauw, dat klinken echt als tutjes met een attitude van "zie mij nou populair zijn". Ik heb echt een hekel aan dat soort mensen :')


    Valar Morghulis.

    Rivaille schreef:
    Ik zou helemaal niet meedoen met al die onzin als ik jou was :')


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Imagined schreef:
    Oh ja, heel overdreven, maar weet je? Dat soort mensen kom je heel je leven tegen. Het is zoals je zegt; ze is niet van school af of zo. Uiteindelijk zullen ze elkaar dus nog steeds elke dag zien. Sorry, maar ik vind het echt een beetje gênant.... voor hen dan. Hoe reageren ze als ze elkaar de volgende schooldag weer zien? Want dat gaat zeker gebeuren, ze gaan elkaar elke dag zien en bij elkaar in de pauzes staan, dus barsten ze dan weer in huilen uit als ze ieder naar hun eigen les moeten? Mwah, denk het niet.
    Ik heb ook ieder jaar een andere klas sinds de vierde en ik moet zeggen dat het me helemaal niet tegenvalt. Ik vond het heel jammer dat een hele goede vriendin van mij niet meer in mijn klas zou zitten, maar ik zie haar nog steeds elke dag en heb nog steeds bepaalde lessen met haar. Tja, ze zit niet meer in mijn stamklas. So be it. De vriendschap is niet ineens over, hahaha.

    Hahaha geniaal :'D


    Life is hard and then we die

    sorry maar waar slaat dit nou weer op? man je ziet mensen dan toch gewoon nog in de pauze ofzo, of op de gangen? wow dit is echt overdreven.. xd ik vond het al overdreven toen wij op school een klein feestje gaven omdat iemand wegging (die ik nieteens kende) maar dit .. wow honestly it would just annoy me.


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio