• Beetje overdreven was vandaag mijn klas
    Wij hebben een vaag schoolsysteem met 2 profielen Alpha en Bèta.
    Ik zit in de Bèta klas.
    Nu zijn er al meerdere bij wie blijkt dat dit toch niet past of dat het te moeilijk is.
    1 meisje gaat daarom Alpha doen nu.
    En om een of andere reden werd er nogal overdreven 'afscheid' genomen van haar.
    Ik vertel het even.
    Gister moesten zij en haar beste vriendin (ik noem haar even F en haar vriendin Y) al bijna elke les huilen,
    iedereen er elke keer bij
    Vandaag gingen Y en S (hun beste vriend) een hele grote kaart maken, moesten we met zijn alle op de foto
    We moesten er allemaal wat inschrijven en ze gingen bij de laatste les het hele lokaal versieren.
    Een halfuur voor tijd werd die kaart heel overdreven gegeven aan F, weer huilen.
    Ze hadden taart gekocht en die ging ze trakteren (niks mis met taart overigens alhoewel hij wel vies was)
    En toen moesten we weer met zijn alle op de foto.
    En ze gaat niet van school ofzo, ze zakt niet eens een niveau, ze gaat gewoon naar een andere klas
    Ligt het aan mij of is doet nogal overdreven?
    Ook met dat huilen enzo, ik heb vandaag bijna een kwartier zitten huilen in de les en niemand heeft er iets van gezegd of het opmerkt.
    Ik stond echt helemaal verbaasd
    Maar om eerlijk te zijn ben ik echt blij dat F niet meer in mijn klas zit

    Oké, lang saai zeurverhaal maar ik moest het toch echt even kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ubiquitous schreef:
    Sommige mensen doen altijd zo overdreven ja :') Maar dat vind ik nogal gauw, toen iedereen in groep 8 ging huilen vond ik dat ook zo gek en ik zei vet droog tegen een vriendin: Tot morgen! Want we hadden gewoon afgesproken en iedereen deed alsof ze elkaar nooit meer zouden zien. Anyway, hebben jullie dan geen clusterklassen? Wij hebben ook Aplha en bèta (En dan elk weer onder verdeeld in 2 profielen) en dan heb je één mentorklas. Bijvoorbeeld iedereen met tekenen enzo en dan heb je daar de standaardvakken zoals nederlands, engels, gym en dergelijke mee en bij Frans zit ik dan weer bij andere kinderen dan bij wiskude en dergelijke.

    Vind het ook wel gek dat je mentor/mentrix erin mee ging door die foto te laten maken en dergelijke.

    Ik zei toch dat mijn school raar was
    Wij hebben echt alleen die 2 profielen
    En dan heb je 1 havo klas Alpha met filosofie
    1 havo klas Alpha met kunstgeschiedenis
    1 havo klas Bèta
    1 vwo klas Alpha
    1 vwo klas Bèta
    En dat is onze heel bovenbouw op het moment

    We hebben onze mentor niet gehad vandaag.
    Ik heb me bij de foto's ook heel erg op de achtergrond gehouden
    En vooral dat laatste gedeelte was irritant omdat eigenlijk nog wat werk wou doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    (...)
    Ik zei toch dat mijn school raar was
    Wij hebben echt alleen die 2 profielen
    En dan heb je 1 havo klas Alpha met filosofie
    1 havo klas Alpha met kunstgeschiedenis
    1 havo klas Bèta
    1 vwo klas Alpha
    1 vwo klas Bèta
    En dat is onze heel bovenbouw op het moment

    We hebben onze mentor niet gehad vandaag.
    Ik heb me bij de foto's ook heel erg op de achtergrond gehouden
    En vooral dat laatste gedeelte was irritant omdat eigenlijk nog wat werk wou doen


    Oh wat gek, wij hebben 4 vwo klassen en die zijn niet echt bèta of alpha :p En raar dat andere docenten dan daar in meegaan, alsof je elkaar nooit meer ziet :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Oh wat gek, wij hebben 4 vwo klassen en die zijn niet echt bèta of alpha :p En raar dat andere docenten dan daar in meegaan, alsof je elkaar nooit meer ziet :')

    Mijn school is een nieuw soort uitprobeersel gebeuren
    Er zitten nog niets eens 300 mensen op de hele school denk ik
    Ik snap mijn docenten ook niet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hahahaha wat een bullshit zeg, dramaqueens op hun best :')

    Dramaqueeeeeens.
    Ik snap helemaal niets van je schoolsysteem...

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:06 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cymry schreef:
    Dramaqueeeeeens.
    Ik snap helemaal niets van je schoolsysteem...

    Wij hebben in elk leerjaar 5 klassen
    Van 1e tot 3e klas heb je 2 vwo klassen, 2 havo klassen en 1 havo/vwo klas
    Dan moet je een profiel kiezen
    Je hebt voor vwo gewoon Alpha of Bèta
    Voor havo kan je bij Alpha kiezen tussen filosofie en kunstgeschiedenis
    En je hebt havo Bèta, dus voila weer 5 klassen
    Het is een nieuw soort gebeuren en wij zijn het uitprobeerjaar
    maar het werkt niet zo goed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oké. Dat is echt fucked up.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Haha, toen ik nota bene van school verwisselde, kreeg ik geen afscheid. Al is de vergelijking niet helemaal correct, want ik had het behalve een paar enkele personen, niemand verteld c':
    Anyhow, overdeven, much?

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 22:30 ]


    Tijd voor koffie.

    GreaterGood schreef:
    Haha, toen ik nota bene van school verwisselde, kreeg ik geen afscheid. Al is de vergelijking niet helemaal correct, want ik had het behalve een paar enkele personen, niemand verteld c':
    Anyhow, overdeven, much?

    Dat had ik dus ook toen ik van school wisselde


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one