• Oke, ik wil hier even mijn hart luchten omdat ik het even niet meer aankan. Alles is me even teveel op dit moment.

    Een week geleden ongeveer heb ik via mijn vriendje gehoord dat mijn ex me gewoon zwart heeft lopen maken via skype. Hij zei tegen mijn vriend dat ik aids had, makkelijk in bed te krijgen ben en nog veel meer van dat soort dingen. Dat zei hij dus tegen mijn vriend en niet eens rechtstreeks tegen mij, mijn vriend heeft mij die chat doorgestuurd waardoor ik weet wat er over mij gezegd is. Ik ben hier nog steeds ontzettend boos over en heb het dan ook aan m'n ouders laten zien. Die waren natuurlijk boos en van het een kwam het ander.
    Vandaag heb ik dus te horen gekregen, tijdens een terugval van mijn depressie, dat Pom (mijn steun en toeverlaat) een longontsteking heeft. Ik ben echt heel erg bang dat hij het gewoon niet gaat halen. Hij heeft heel veel pijn en ligt er ontzettend zielig bij. Hij wil zelfs nauwelijks eten. Ik vind het echt ontzettend pijnlijk om dit zo aan te zien. Ik wil gewoon niet dat mijn Pom sterft aan iets als een longontsteking.
    Nu heb ik ook gehoord dat er vrienden over me aan het roddelen zijn. Dat ik en mijn nieuwe vriend het bijvoorbeeld geen maand uit kunnen gaan houden met elkaar en dat soort onzin. Maar dit kwetst me gewoon ontzettend erg omdat ik sowieso al lichtgeraakt ben vanwege het nieuws over Pom.
    Ook heb ik nu ruzie met een van mijn beste vrienden omdat ik het niet vond kunnen dat hij een foto van m'n ex naar me stuurde. Ik kan die kop namelijk niet meer zien sinds wat 'ie me heeft aangedaan.

    Sorry dat ik zo heb gezeurd, ik had dit even nodig..


    26 - 02 - '16

    Gooi het er maar gewoon uit, dat helpt meestal nog het best ;)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Je zeurt niet, dat soort dingen moet je gewoon even kwijt en ik snap je volkomen. Je ex is echt achterbaks, eerst je iets aandoen, dan zeggen dat je de liefde van zijn leven bent en dan weer dit doen? Die gozer is gewoon hartstikke jaloers op je nieuwe vriend en er zitten duidelijk wat steekjes los in zijn kop. Helaas zijn mensen makkelijk beïnvloedbaar, de mijne lieten zich ook behoorlijk beïnvloeden door mijn ex maar weet je? Uiteindelijk ben je ze liever kwijt dan rijk omdat ze het niet waard zijn als ze zo doen.
    In ieder geval heel veel sterkte met Pom, arm beest.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 21:06 ]


    Your make-up is terrible

    Shit hé, dat is echt verschrikkelijk. Als je het nodig zou hebben -ook al ken je me niet- staat mijn PB/GB altijd open.


    Because I love him, do I need another reason?

    Die ex is gwn een fggt. /ignore.
    Dat van je kat snap ik helemaal, het is net familie. Heb ik ook met mijn 2 honden gehad die beide aan dezelfde ziekte moesten worden ingeslapen. Maarja... Je kunt er weinig aan doen. Heeft tijd nodig.

    En gewoon schijt aan wat andere mensen denken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Bah, wat naar voor je..
    Wat betreft de discussies over hoe lang jij en je vriend het zouden kunnen uithouden, trek je er niks van aan. Zulke dingen zijn zo kinderachtig, daar moet je je tijd echt niet aan verdoen. Bovendien zijn meestal degenen die bij een nieuwe relatie het hardste roepen dat het geen stand zal houden, juist degenen die het zelf het meest vergallen in relaties (:
    En over die ex, daar heb ik eigenlijk hetzelfde advies over. Je vriend weet dat die dingen die je ex over jou zegt niet waar zijn toch? Vraag aan je vriend of hij hem wil blokkeren en besteed er gewoon geen aandacht meer aan, dat is namelijk juist hetgene wat je ex wil, waarschijnlijk is hij gewoon jaloers.
    En heel veel sterkte met Pom, ik hoop dat hij er bovenop komt!
    Veel succes met alles meid!


    Alis volat propriis.

    Echt bedankt voor jullie medeleven, ik waardeer het enorm


    26 - 02 - '16

    Nahw, dat is vervelend. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik verbaast ben dat je een nieuwe vriend hebt, maar ik volg jouw leven niet zo nauwkeurig dus naar mijn idee is het pas net uit met jouw vorige vriend. Hij had toch zo'n topic hier aangemaakt? Daar leek hij nog heel veel om je te geven. Maar goed, blijkt weer anders. :') Wat je daarmee kan doen is negeren of reageren, wat voor jou het beste uitkomt. En je kat komt er vast wel bovenop. :Y)
    Dat van die vrienden, je kan denk ik gewoon het best met ze praten. Wat ze zeggen is ook gewoon lullig om aan te horen. Dat van je beste vriend bedoelde hij vast als grap (hoewel geen leuke), als ik jou was zou ik dat gewoon laten.
    Veel sterkte met alles!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh shit, dit is echt erg. Die ex van jou lijkt me niet helemaal goed bij z'n hoofd. Slechte verliezer, wat een rotkind.
    Ik vind het echt heel erg voor Pom. Uit wat ik gezien heb in topics, en op je profiel, maak ik op dat Pom veel voor je betekent, ik hoop echt dat het goed komt!
    Bah, ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen, omdat ik het zo rot voor je vind.

    Heel veel sterkte!


    Tijd voor koffie.

    Zie bovenstaande reacties, ik hoop dat het goedkomt!


    Life is hard and then we die

    Bah, wat verschrikkelijk rot allemaal. D: Ik hoop echt voor je dat het snel weer wat beter wordt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Michonne schreef:
    Je zeurt niet, dat soort dingen moet je gewoon even kwijt en ik snap je volkomen. Je ex is echt achterbaks, eerst je iets aandoen, dan zeggen dat je de liefde van zijn leven bent en dan weer dit doen? Die gozer is gewoon hartstikke jaloers op je nieuwe vriend en er zitten duidelijk wat steekjes los in zijn kop. Helaas zijn mensen makkelijk beïnvloedbaar, de mijne lieten zich ook behoorlijk beïnvloeden door mijn ex maar weet je? Uiteindelijk ben je ze liever kwijt dan rijk omdat ze het niet waard zijn als ze zo doen.
    In ieder geval heel veel sterkte met Pom, arm beest.
    Je neemt me de woorden uit de mond. Ik vind het echt erg voor je dat jullie al vechtend uit elkaar zijn gegaan en er geen beterschap aan zit te komen. Ik vind het wel positief dat je huidige vriend zo eerlijk is geweest je alles te tonen en het niet blindelings te geloven. Daar heb je nu echt iets aan. Echt jammer dat je vrienden je nieuwe relaties als een lachertje zien. Ik hoop ook dat alles goed komt met Pom. Arme stakker.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Waarom zijn mensen zo gemeen?
    Heel veel sterkte met alles, ook met Pom
    Katten zijn vaak betere vrienden dan mensen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dobreva schreef:
    Shit hé, dat is echt verschrikkelijk. Als je het nodig zou hebben -ook al ken je me niet- staat mijn PB/GB altijd open.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat naar allemaal! Ik kan me voorstellen dat je het even kwijt moet! Heel veel sterkte met alles en ik weet zeker dat je er weer bovenop komt!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Square schreef:
    Bah, wat verschrikkelijk rot allemaal. D: Ik hoop echt voor je dat het snel weer wat beter wordt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.