• Oke, ik wil hier even mijn hart luchten omdat ik het even niet meer aankan. Alles is me even teveel op dit moment.

    Een week geleden ongeveer heb ik via mijn vriendje gehoord dat mijn ex me gewoon zwart heeft lopen maken via skype. Hij zei tegen mijn vriend dat ik aids had, makkelijk in bed te krijgen ben en nog veel meer van dat soort dingen. Dat zei hij dus tegen mijn vriend en niet eens rechtstreeks tegen mij, mijn vriend heeft mij die chat doorgestuurd waardoor ik weet wat er over mij gezegd is. Ik ben hier nog steeds ontzettend boos over en heb het dan ook aan m'n ouders laten zien. Die waren natuurlijk boos en van het een kwam het ander.
    Vandaag heb ik dus te horen gekregen, tijdens een terugval van mijn depressie, dat Pom (mijn steun en toeverlaat) een longontsteking heeft. Ik ben echt heel erg bang dat hij het gewoon niet gaat halen. Hij heeft heel veel pijn en ligt er ontzettend zielig bij. Hij wil zelfs nauwelijks eten. Ik vind het echt ontzettend pijnlijk om dit zo aan te zien. Ik wil gewoon niet dat mijn Pom sterft aan iets als een longontsteking.
    Nu heb ik ook gehoord dat er vrienden over me aan het roddelen zijn. Dat ik en mijn nieuwe vriend het bijvoorbeeld geen maand uit kunnen gaan houden met elkaar en dat soort onzin. Maar dit kwetst me gewoon ontzettend erg omdat ik sowieso al lichtgeraakt ben vanwege het nieuws over Pom.
    Ook heb ik nu ruzie met een van mijn beste vrienden omdat ik het niet vond kunnen dat hij een foto van m'n ex naar me stuurde. Ik kan die kop namelijk niet meer zien sinds wat 'ie me heeft aangedaan.

    Sorry dat ik zo heb gezeurd, ik had dit even nodig..


    26 - 02 - '16

    Dankjulliewel allemaal <3


    26 - 02 - '16

    ... En je denkt serieus dat je zeurt? No, no, no.
    Veel sterkte ermee, dat is echt verschrikkelijk kut voor je. Wat een jaloerse mensen allemaal. En veel sterkte met je kat, ik hoop echt dat het goed met hem komt.
    *zoekt een lieve hug gif uit voor jou*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Goed dat je het er uitgooit. Wat ontzettend naar allemaal.
    Echt laag van je ex dat hij je zwart maakt, hij verdiende jou echt niet.
    En heel veel sterkte met Pom, ik hoop dat hij snel beter word.


    You are beautiful, you are love.

    Wat naar voor je :(
    Ik hoop dat je een beetje mensen om je heen hebt bij wie je terecht kunt.



    Deze komt je een knuffel geven!

    Sterkte meis (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je zeurt niet hoor! Ik vind het ontzettend kut dat je ex zo aan het modder gooien is, dat heb je absoluut niet verdiend.
    Zoals je weet kun je altijd tegen me praten, wat er ook is. Ik gun je je geluk! <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zeuren?! Je moest gewoon een ei kwijt, en het is goed dat je dat hebt gedaan.

    Die jaloerse zielepootjes zoals je ex kunnen de pot op! Wat een (**gecensureerd**)!!!

    Voor Pom




    En voor jou