• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

    De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1
    Overlegtopic 1

    Personages

    • Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    • Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Ensiferum[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Ensiferum[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    • Angie
    Brian - 17 q]Ensiferum[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    • Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Gaara - 18 q]Ensiferum[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    • Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    • Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 [Ensiferum]
    Madelon
    • Mae Estella Simons - 17 q]Ensiferum[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Ensiferum[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Nick q]Ensiferum[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    • Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    • Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    • Sebastiaan
    Simon
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Ensiferum[/q
    • Van Madden q]Hohenheim[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    • Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn.
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny.
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes.
    7. Moon, Luuk, Li, Tomas, Hermes.

    Volgende uitverkorene: Luuk

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 19:31 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hij knikte moeizaam.
    'Ik hield echt van haar.' Het zeggen van die woorden deed hem pijn en hij hoopte dat iemand hem gauw naar een plek zou brengen waar hij meer rust had. 'Maar sinds ik hier ben, weet ik dat een deel van mij dat nooit zou hebben toegestaan als ik er bij had gekund.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Gaara schudde zijn hoofd. 'Al zal het vast geen plaats zijn waar we ons thuis voelen. Waarschijnlijk willen ze ons in de gaten houden.'
    Dat idee druiste nogal in tegen zijn eigen plannen en hij was ook niet van plan om daar lang te blijven. Hij vond wel een manier om te ontsnappen en dan zou hij hier nooit meer terugkomen.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 9:17 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daisy kwam plotseling tot stilstand en gooide haar tas op de grond.
    'We gaan nóóit magie vinden!' riep ze uit.

    -

    Ardaneus keek naar het adres op zijn papiertje en keek toen weer naar het hotel voor hem. Dit zou het moeten zijn.
    Hij stapte naar binnen en vroeg aan de balie naar de "besmette kinderen" , maar ze mochten geen bezoek ontvangen. Teleurgesteld bracht hij het nieuws aan Sykes.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 19:29 ]

    Jurgen schrok van haar uitbarsting, waardoor hij niet direct reageerde. 'Natuurlijk wel,' suste hij haar daarna. 'Het komt vast wel goed. We moeten alleen - we moeten gewoon goede tovenaars vinden. Misschien moeten we naar Londen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Onzin! We weten allemaal dat dit niet gaat werken en dat we hier voor eeuwig vast zitten om eenzaam te sterven, zonder ooit nog maar de mensen waar we van houden te zien! Jij weet net zo goed als ik dat we hier nóóit meer uitkomen!'

    'Doe dit alsjeblieft niet, Daisy,' zei Jurgen lichtelijk wanhopig. 'Het helpt niks…' En hij kreeg er ook niet echt moed van.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Alsof rondlopen wel helpt!' snauwde ze.
    'We zijn gewoon verdoemd! We kunnen onze hoop beter opgeven. Voor een trein springen. Dan is het voorbij.'

    Jurgen keek haar enkele tellen aan. 'Ik ga er alles aan doen om terug te komen. En ik zal niet opgeven,' zei hij met opeengeklemde kaken.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    ‘Misschien moeten we het ministerie naar ons toe lokken,’ bedacht Nick.

    -

    Tomas voelde zich opgesloten in het hotel. Hij had het helemaal gehad in dit stomme dorp en was niet van plan hier nog veel langer te blijven. Hij zocht Adrienne op en greep haar hand vast.
    ‘Kom, we gaan hier vandaan. We kunnen ergens anders gaan wonen en als dreuzels leven. Ik heb geen zin om de rest van mijn leven een proefkonijn te zijn.’
    Adrienne keek hem aan, maar zei niets.
    ‘Gaan Quinn en Hermes met ons mee?’
    Tomas haalde onverschillig zijn schouders op en Adrienne ging op zoek naar haar vrienden, tegen wie ze Tomas’ woorden herhaalde.’

    -

    Sykes keek naar een gebouw waar een aantal bewakers voorstonden. ‘Hoe komen we er binnen?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Hoe gaan we dat doen?' vroeg Jurgen. 'Luidop dingen gaan roepen, zodat het in de dreuzelkrant komt te staan? Dan zullen ze onze geheugens wissen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ardaneus dacht even na.
    'We kunnen misschien door een raam klimmen, of via de keuken binnenglippen?'

    -

    Hermes wreef even over zijn voorhoofd.
    'Ik weet het niet hoor. Straks zien ze onze uitbraakpoging en houden ze ons nog beter in de gaten.'

    -

    Daisy vouwde haar armen over elkaar en ging met een nors gezicht op de grond zitten.

    -

    Alaine keek verbaasd naar Jurgen.
    'Geheugen wissen?' vroeg ze, 'Kan dat dan?'

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 19:33 ]

    'Probeer nou in oplossingen te denken,' zei Jurgen geërgerd.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik doe wel mee!' zei Quinn zonder naar Hermes te luisteren. Ze wilde niet als een vieze Dreuzel leven, zeker niet in dit krot, waar ze de hele tijd werd bespied en onderzocht. Ze had bij aankomst al een gesprek gehad met een vrouw in een witte jas en dat was absoluut niet prettig verlopen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hij richtte zich tot het andere meisje. 'Ja. Tovenaars kunnen het geheugen van anderen wissen, met een moeilijke spreuk. Maar er zijn genoeg mensen op het ministerie die dat kunnen.'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Quinn,' begon Hermes, 'als we gewoon wachten en ons gedragen, zullen we zo weer vrijgelaten worden. Ze zullen zien dat ons niets mankeert.'

    -

    Alaine had daar nog nooit van gehoord. Waarom werd hen dat op school niet verteld?
    'Maar..hoe kan dat dan? je kan toch niet zomaar dingen vergeten? En waarom zouden ze dat uberhaupt doen? Waarom zouden ze de geheugens van mensen wissen?'