• Topic 4, ik ben trots op jullie. :')



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    {ik ben twee weken weg :| maar kan ik weer schrijven enzoo hoor :)}


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Teddy Lupin
    Teddy glimlachte tijdens de kus door en hij voelde haar handen naar zijn haren gaan. Hij werd dichter tegen Victoire aangetrokken en daardoor liet hij zijn handen zakken van haar schouder over haar rug naar haar heupen. Na een poosje liet hij haar zachtjes los. "Vic-" fluisterde hij op adem komend en opende zijn ogen. Hij glimlachte gelukzalig en deed een stap van haar weg. "Misschien moeten we maar naar Madam Puddifoots gaan."


    kindness is never a burden.

    Victoire Weasley.
    Hij glimlachte door de kus heen, wat mij hetzelfde liet doen. Zijn handen zakten af naar mijn heupen, en na een poosje liet hij me voorzichtig gaan. "Vic-" fluisterde hij lichtelijk hijgend, en mijn helderblauwe ogen schoten open. Ze keken vrijwel direct in de mysterieuze, donkergroene exemplaren van Teddy. Met een gelukzalige glimlach op zijn gezicht stapte hij achteruit, en ik lachte opgelucht. Teddy hield van me. Teddy hield van me. Als een melodie bleef het zich in mijn hoofd herhalen. Teddy hield van me. "Misschien moeten we maar naar Madam Puddifoots gaan." Ik knikte met een brede glimlach, en liet mijn hand in de zijne glijden. Samen liepen we naar het knusse theehuisje, en toen we binnenkwamen zag ik allemaal stelletjes. Een jongen en meisje die gecharmeerd met elkaar zaten te praten, eerste dates die zo oninteressant waren dat wij ze deden opkijken, en stelletjes die aan elkaar vast gelijmd leken te zitten. Ik nam plaats aan een tafeltje, en keek met een gelukkige lach naar Teddy. Daar was ik dan, in het klefste tentje van heel Hogsmeade. Maar ik had met niemand liever gewild.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Roos Wemel

    'Oja, Zara is om op te vreten,' grinnikte Max. Hij kreeg een duistere blik toegeworpen door Milan. 'Geen woord over dat.. wicht.'
    Ik ontspande enigszins, maar schrok een beetje van mijn gedachten. Sinds wanneer maakte het mij ook maar iets uit wat Milan en Zara dachten of deden?
    'Zara is al een eeuwigheid verliefd op Woodie. Ze kan het niet goed uitstaan dat hij met jou gaat,' vervolgde Max. Ik knikte. Mooi zo.
    'Daar is Emma!' riep Max opeens. Ik maakte een klein sprongetje van schrik, waarbij ik per ongeluk op iemands tenen trapten. 'Kijk uit waar je loopt, smurf,' zei een lage stem en duwde me weer aan de kant, waardoor ik val. Ik maai met mijn armen en sleur iets of iemand mee in mijn val. Ik val op de grond en krabbel verschrikt overeind. Dat probeer ik tenminste, want Milan ligt half bovenop me, waarschijnlijk was hij het die ik meetrok. Haastig sta ik op, na Milan van me af geschoven te hebben. Ik hoor Scorpius fluiten, maar negeer hem. Met een rood hoofd kijk ik Milan aan.
    'Man, dit is gênant.'


    -

    Milan Wood
    Roos schrok van het plotselinge enthousiasme.
    'Kijk uit waar je loopt, smurf,' zei een lage stem naast Roos. Ze had hem vast per ongeluk aangeraakt of op zijn voet gestaan. Hij duwde Roos opzij, waardoor ze viel. Uit de schrik trok me ze mee en belandde ik bovenop haar. Ik kon een glimlach niet onderdrukken.
    Roos duwde me van haar af en stond haastig op. Ik stond ook op en wiebelde een beetje op mijn voeten.
    Ik zag Scorpius en Max samen fanatiek fluiten.
    Roos bloosde en keek me aan. Wat was ze schattig als ze bloosde. Milan! Jullie zijn gewoon vrienden! Het gaat nooit iets worden, want liefde komt van twee kanten!
    'Man, dit is gênant,' zei Roos zacht.
    Ik lachte en keek haar aan. 'Dat kun je wel zeggen,' ik weet niet of ik bloosde, maar ik vermoede van wel..


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Teddy Lupin
    Victoire knikte breed glimlachend en nam Teddy's hand vast. Even keek hij naar hun verstrengelde handen, maar glimlachte vervolgens, drukte een laatste korte kus op Vics lippen en liet zich meetrekken door zijn vriendin naar het kleine theehuisje. Zoals gewoonlijk zat Madam Puddifoots vol stelletjes en bijna-stelletjes. Teddy herkende een aantal mensen, en met zijn blauwe haren herkenden zij hem ongetwijfeld ook, desondanks grotendeels van de jongeren aan elkaar vastgeplakt zaten. Victoire ging zitten aan een tafeltje en Teddy nam plaats tegenover haar. Even liet hij haar hand los om zijn jas uit te trekken, maar nam toen als snel het lichaamsdeel terug vast. Hij wilde haar niet loslieten, nu hij haar openbaar mocht vastnemen. Nerveus beet Teddy op zijn lip toen hij dacht aan het juweel die hij voor Vic had gekocht voor hun 2 weken samen zijn. Hij besloot het haar onmiddellijk te geven. "Hé Vic, kijk daar es," probeerde Teddy met een zenuwachtig glimlachje. Hij wees naar een plek achter haar.


    kindness is never a burden.

    Victoire Weasley.
    We trokken bijden onze jas uit, maar dat was ook het enige moment dat onze handen niet verstrengeld waren. Zo gauw als hij zijn jas uit had, pakte hij mijn hand weer vast. Ik zag Teddy op zijn lip bijten, wat er enorm schattig uitzag. "He Vic, kijk daar es," zei Teddy met een zenuwachtig glimlachje. Ik keek om, naar waar zijn vinger heenwees, maar kon niks ontdekken. Tenzij hij hintte dat hij hetzelfde wilde doen als Warrington en Callister, twee Slytherins die zich achter mij uitstekend leken te vermaken. Ik draaide me terug om en keek Teddy aan, met een nieuwsgierige blik in mijn ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Teddy Lupin
    Terwijl Victoire omkeek, haalde Teddy snel het doosje uit zijn jaszak en opende het klepje. Op de donkerblauwe bekleding lag het zelfgemaakte hangertje van de zon en de maan die hij voor Victoire had gemaakt met behulp van Molly Weasley [De tweede]. Vic leek even te zoeken naar wat het was waar Teddy naar had gewezen en hij schraapte eventjes zijn keel. Victoire draaide zich terug naar Teddy om met een nieuwsgierige blik in haar ogen. Hij glimlachte en knikte met zijn hoofd naar het doosje in zijn hand.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 14:42 ]


    kindness is never a burden.

    Roos Wemel

    'Dat kun je wel zeggen,' zei Milan met een rood hoofd. Intussen was hij ook opgestaan en glimlachte naar me. Ik glimlachte terug en negeerde Scorpius die een of andere smartlap aan het zingen was. 'Zullen we ergens anders naartoe gaan?' stelde ik voor. Ik had het zo ondertussen echt wel gehad met Scorpius, en Albus zou er waarschijnlijk ook niet overspannen van worden als ik hem alleen liet met Scorpius. Ik keerde me weer naar Milan toe en keek hem vragend aan.


    -

    Victoire Weasley.
    Hij knikte naar zijn hand, en mijn oog viel op een prachtige zilveren ketting. Ik was er even stil van. "Wauw. Hij is echt prachtig, Teddy!" Hij deed hem bij me om, en glimlachend voelde ik aan de ketting. Hij was echt heel mooi. Ik gaf hem een kus. "Dankjewel." Glimlachte ik.

    -0,0% inspiratie, I'm very, very sorry.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Inferno -> Aventine
    No worries. But dude, de hanger is goud. Niet zilver xd ]
    Teddy Lupin
    Victoire zei voor even niet en Teddy was bang dat ze hem niet mooi vond. "Wauw. Hij is echt prachtig, Teddy!" zei ze vervolgens. Teddy haalde opgelucht adem en deed hem bij haar om. "Zelfgemaakt," zie hij trots. "Omdat jij mijn zon, mijn maan en al mijn sterren bent." Victoire boog over de tafel heen en gaf Teddy een kus. "Dankjewel," glimlachte ze. Teddy glimlachte terug en niet veel later kwam Madam Puddifoot hun bestelling opnemen. "Een gewone koffie voor mij."

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 15:30 ]


    kindness is never a burden.

    -Oh. Lol.-
    Victoire Weasley.
    "Zelfgemaakt. Omdat jij mijn zon, mijn maan en al mijn sterren bent." Mijn hart smolt, en terwijl Maddam Puddifoot me vragend aankeek, besefte ik dat ze me een vraag had gesteld. "Doe mij maar een aardbeienthee." Zei ik glimlachend. Madam Puddifoot knikte vriendelijk, en trippelde weg. Ik pakte Teddy's hand weer vast en keek hem liefelijk aan. Misschien was het cliche, maar ik wilde ook vastgelijmd lijken. Teddy was enorm lief, en niet te vergeten een goede kusser. Na een paar minuutjes kwam Puddifoot terug met ons drinken, en ik nam kleine slokjes, niet wetend wat ik moest zeggen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Milan Wood
    'Zullen we ergens anders naartoe gaan?' stelde ze voor. Max verscheen achter Roos en stak zijn twee duimen op. Ze keerde zich weer naar mij toe en keek me vragend aan.
    Ik knikte. 'Ja, gezellig! Waar wil je naar toe? Ergens iets gaan drinken? Naar The Three Broomsticks? Of gewoon rondlopen?' ratelde ik. Hmm.. Ben ik nu zenuwachtig? Want ik ratelde alleen als ik zenuwachtig was. Max maakte een soort vreugdedansje achter Roos. Ja, Cupido stond weer paraat.
    'Ik ga de date van Liam verstoren, doei!' zei Max en ik zag dat hij naar Liam toeliep die samen met s]ik weet haar naam niet meer[/s net langs liep. 'Veel plezier, saampjes,' zei hij lachend en verliet Zonko's.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Roos Wemel

    'Ja, gezellig! Waar wil je naar toe? Ergens iets gaan drinken? Naar The Three Broomsticks? Of gewoon rondlopen?' ratelde Milan. Ik lachte. 'Ik weet niet... zullen we maar gewoon wat rond gaan lopen en dan kijken of we iets leuks tegenkomen?' vroeg ik.
    'Ik ga de date van Liam verstoren, doei!' riep Max en rende de winkel uit. Waarschijnlijk had ik Liam en Tess gemist. 'Veel plezier, saampjes!' riep hij nog en rende de winkel uit.
    'Zullen we dan maar?' vroeg ik en zette een stap richting de deur. Het begon hier onderhand een beetje benauwd te worden in de steeds vollere winkel.


    -

    Milan Wood
    Ze lachte om mijn geratel. 'Ik weet niet... zullen we maar gewoon wat rond gaan lopen en dan kijken of we iets leuks tegen komen?' vroeg ze.
    'Ja, is goed,' antwoordde ik.
    'Ik ga de date van Liam verstoren, doei!' zei Max en rende richting de deur. 'Veel plezier saampjes!' zei hij nog met de nadruk op "saampjes".
    'Zullen we dan maar?' stelde Roos voor. Ik knikte en bood mijn arm aan net zoals ze altijd in dreuzelfilms doen. Ik vond het altijd wel iets hebben. Nu maar hopen dat Roos het snapte, anders was het best gênant..


    My mom says I'm pretty, so fuck you