• Dit is een lang overdue topic maar over het algemeen zitten hier een diehard Legend of Korra fans maar het leek me toch wel tof om even een update te doen.

    - The Search - part 3 is uit! Dit bekend dat we na meer dan 7 jaar eindelijk weten wat er met de moeder van Zuko is gebeurd. Een aanrader om nog even te kijken. Links in de dooblelidoo.

    - Gister middag kreeg ik dit voor mijn neus met als bericht; REBLOG THIS VIDEO. Als dat namelijk 10.000 keer zou gebeuren zou de finale van seizoen 2 gisteren helemaal uitgezonden worden. Dat waren dus drie afleveringen op één dag. Ik denk dat de rede hiervoor iets te maken heeft met de slechte kijkcijfers. Ik geef toe, het begin van dit seizoen is erg slordig maar naarmate we verder in het verhaal komen wordt de storytelling en stuk beter. Dit bekend het einde van seizoen 2! Gelukkig of helaas hebben we nog 2 andere seizoenen om naar uit te kijken.



    Met vriendelijke groet,
    Korra

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 9:17 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Even voor alle duidelijkheid; The Search is een driedelig stripboek van de makers van Avatar The Last Airbender en heeft verder geen betrekking tot Legend of Korra.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sorry voor de extra bump maar hier staan alle afleveringen; http://korraspirit.tumblr.com/watch


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'