• Iedereen kent het verhaal wel van de Titanic, het beroemde gezonken schip, wat zogenaamd niet kon zinken. Een stukje geschiedenis. Maar wat nou als de tijd terug draait, en One Direction ineens op de Titanic een vakantie nemen? Zullen ze smoor verliefd worden, of misschien wel het schip van zinken kunnen weerhouden?




    Rollen:

    De jongens
    Zayn Javadd Malik: Styles
    Harry Edward Styles: Dobreva 3e klas.
    Louis William Tomlinson: Memorias 1e klas.
    Liam James Payne: Kendizzzzle 3e klas.
    Niall James Horan: xZiall 1e klas.

    Passagiers
    - Aveline “Ave” Reeds: Phyre 3e klas.
    - Lena Collins: Loorea 1e klas.
    - Lily Hannah McDelvin: NiamLoveYu 1e klas.
    - Eva Adrianna Chamberlain: xMeCrazyMofo 1e klas.
    - Esmeralda Anita Francisca Estrella Felicidad: Garde 3e klas.



    Regels:
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor lange tijd niet reageert.
    Het liefst 150 woorden per post, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat dit niet al te vaak gebeuren.
    Alleen je eigen rol bespelen.
    Niemand buitensluiten.
    Iedeeën zijn altijd welkom.
    Niemand uitschelden, en als het dan zo nodig moet, doe dat dan buiten de topic.
    Max. 3 rollen per persoon.


    1D bestaat hier niet, het speelt zich 100 jaar terug af.

    Het Begin:.
    Je vertrekt van zijn/haar huis naar de haven, om op de cruise naar New York te wachtten, De Titanic

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 16:44 ]


    How far is far

    Loorea schreef:
    (...)
    [Is het niet handiger als Harry naar haar gaat? Dan pas ik mijn vorige post wat aan, dan kan hij haar verloren zien staan ofzo]


    (Dat is goed, maar hij heeft wel een pesthumeur, dus pas op.)


    Because I love him, do I need another reason?

    Loorea schreef:
    Lena Collins
    Nog een laatste keer zwaaien naar mijn ouders en dan gaan ze weg. Ik bijt op mijn lip om de tranen binnen te houden. Ik ga ze zo missen. Ze hebben veel voor me opgegeven en ik weet dat het voor hun niet makkelijk is geweest. Een beperking hebben in een hoge klasse is iets dat niet makkelijk wordt geaccepteerd. Ik kan met veel dingen niet als volwaardig deelnemer deelnemen waardoor veel mensen mij niet als volwaardig mens zien. Mijn ouders hebben zich daar altijd tegen afgekeerd. Het was dan ook mijn tante uit Amerika die met het idee kwam van de school. Zodat ik zelfstandiger zou worden, wat levenservaring op zou doen.
    'Oké Lena, over een kwartiertje kan je naar binnen. Ik ga nu even zorgen dat je spullen op de goede plek komen.' zegt Luna en weg is ze.
    Wat verloren blijf ik staan. Ik probeer me te oriënteren, maar ik kom geen wijs uit de vele geluiden en geuren. Ik blijf stil staan, durf me niet te bewegen

    Aangepast


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    - Is ‘t goed als ik Ave ook naar hen stuur?

    xAlways>xZiall


    Spoiler alert: you will save yourself

    Phyre schreef:
    - Is ‘t goed als ik Ave ook naar hen stuur?


    (Ik vind het prima.)


    Because I love him, do I need another reason?

    (Lily reist in 1ste klas btw en is er misschien iemand voor haar?)


    Do what you love, love what you do

    [Ze kan naar eva, Niall, Esmeralda, en Liam komen misschien?]


    How far is far

    Harry Styles

    Geïrriteerd rol ik mijn ogen op de woorden van de jongen. Dacht hij nou echt dat het me ook maar iets deed? Het buitenlandse meisje trok haar wenkbrauwen op en de ander leek me ook niet al te aardig te vinden. Ik zuchtte en keek nogmaals om me heen, in de verte stond een meisje dat nogal hulpeloos leek en ik besloot maar naar haar toe te lopen. Op een langzaam tempo loop ik naar haar toe.
    'Kan ik helpen?' vraag ik dan met een grijns. Het lijkt wel alsof ze zich niet dúrft te bewegen, en aangezien ik niet een van de netst gekleedste mensen ben hier, zou ik het haar niet kwalijk nemen als ze bang voor me is.
    'Geen zorgen, ik bijt niet,' zeg ik dan, proberend haar niet af te schrikken. Ik draai mijn bovenlijf naar het schip en lach even vanwege de hoorn die weer over de kade schalt en sommige mensen de stuipen op het lijf jaagt.


    Because I love him, do I need another reason?

    [Is het niet een beetje veel als iedereen eersteklas reist? Beetje onrealistisch misschien?]


    Reality's overrated.

    Eva Adrianna Chamberlain

    Dit betekende zoveel voor me. Eigenlijk ging dit meer om Adam. Hij is niet eens mijn biologische vader, maar toch geeft hij zo om me. Zonder hem had ik nu niet eens naar deze cruise gemogen. Eerste klas! Allemaal door Adam. Soms had ik liever dat Adam mijn vader was, in plaats van mijn echte vader. Dan was ik echt wettelijk aan hem verbonden. Als zijn stiefdochter hou ik zoveel van hem. Ik laat een traan lopen en snik even. Ik veeg de traan onder mijn oog weg, maar er komen alleen maar meer. 'Het spijt me…' mompel ik. 'Een beetje emotioneel. Het komt door…'
    'Eva! Eva!' hoor ik achter me. Ik kijk achterom. 'Adam!' De man stormt op me af. Er staan zweetdruppeltjes op zijn voorhoofd. 'Eva,' begint hij, 'we wilde het nog even geheim houden, maar je moeder voelde zich een beetje misselijk. We zijn naar het ziekenhuis gegaan… en je moeder krijgt een baby!'
    'Echt?!' roep ik. 'Echt?!' Een baby?! Wauw! De laatste tranen vallen nog steeds over mijn wangen en dan begin ik echt te huilen. 'Ik wil jullie echt steunen, maar ik wil ook graag die cruise…' mompel ik.
    'Ga jij nou maar genieten van jouw verjaardagscadeautje.' lacht Adam. 'Ik zal de groeten van je doen. Als je terugkomt, is de baby er misschien al!' Ik knik en zie Adam verdwijnen.
    'Ik krijg een stiefbroertje! Of een stiefzusje!' lach ik, nog steeds huilend. 'Dit is de beste verjaardag ooit, jongens!'

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 21:00 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [ Opzich maakt het niet zoveel uit, maar het zijn er inderdaad wel veel die eerste klas reizen, maar voor mij maakt het niet zo uit (: ]


    How far is far

    Esmelle schreef:
    [Is het niet een beetje veel als iedereen eersteklas reist? Beetje onrealistisch misschien?]

    [Ik kan Lena wel tweede klas laten reizen eventueel]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kendizzzzle schreef:
    [ Opzich maakt het niet zoveel uit, maar het zijn er inderdaad wel veel die eerste klas reizen, maar voor mij maakt het niet zo uit (: ]


    - Ave reist derdeklas.

    (oKay)


    Do what you love, love what you do

    Liam James Payne:

    Er stroomde tranen over Eva har wangen, 'Het spijt me…' Mompelde ze. 'Een beetje emotioneel. Het komt door…' Zei ze, maar voordat ze haar zin af kon maken hoor ik geschreeuw achter me. 'Eva! Eva!' Riep een mannenstem, en ze keek achterom. 'Adam!' Riep ze, en de man stormde op haar af. 'Eva, we wilde het nog even geheim houden, maar je moeder voelde zich een beetje misselijk. We zijn naar het ziekenhuis gegaan… en je moeder krijgt een baby!' Zei de man. 'Echt?!, Echt?!' Een baby?! Wauw!' Zei ze met tranen over haar wangen. 'Ik wil jullie echt steunen, maar ik wil ook graag die cruise…' Mompelde ze. 'Ga jij nou maar genieten van jouw verjaardagscadeautje.' Lachte de man, die blijkbaar Adam heet. 'Ik zal de groeten van je doen. Als je terugkomt, is de baby er misschien al!' Zei hij, en verdween iets later weer. 'Ik krijg een stiefbroertje! Of een stiefzusje!' Lachte Eva. 'Dit is de beste verjaardag ooit, jongens!' Zei ze. 'Gefeliciteerd, en ben je jarig vandaag?' Zei ik. Dit was eigenlijk net een toneelstuk in een theater.


    How far is far