• Iedereen kent het verhaal wel van de Titanic, het beroemde gezonken schip, wat zogenaamd niet kon zinken. Een stukje geschiedenis. Maar wat nou als de tijd terug draait, en One Direction ineens op de Titanic een vakantie nemen? Zullen ze smoor verliefd worden, of misschien wel het schip van zinken kunnen weerhouden?




    Rollen:

    De jongens
    Zayn Javadd Malik: Styles
    Harry Edward Styles: Dobreva 3e klas.
    Louis William Tomlinson: Memorias 1e klas.
    Liam James Payne: Kendizzzzle 3e klas.
    Niall James Horan: xZiall 1e klas.

    Passagiers
    - Aveline “Ave” Reeds: Phyre 3e klas.
    - Lena Collins: Loorea 1e klas.
    - Lily Hannah McDelvin: NiamLoveYu 1e klas.
    - Eva Adrianna Chamberlain: xMeCrazyMofo 1e klas.
    - Esmeralda Anita Francisca Estrella Felicidad: Garde 3e klas.



    Regels:
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor lange tijd niet reageert.
    Het liefst 150 woorden per post, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat dit niet al te vaak gebeuren.
    Alleen je eigen rol bespelen.
    Niemand buitensluiten.
    Iedeeën zijn altijd welkom.
    Niemand uitschelden, en als het dan zo nodig moet, doe dat dan buiten de topic.
    Max. 3 rollen per persoon.


    1D bestaat hier niet, het speelt zich 100 jaar terug af.

    Het Begin:.
    Je vertrekt van zijn/haar huis naar de haven, om op de cruise naar New York te wachtten, De Titanic

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 16:44 ]


    How far is far

    Liam James Payne:

    'Van hetzelfde' Zei Esmeralda zachtjes. 'Goed' Antwoordde ze glimlachend op de vraag van Eva. 'Met jou?' Vervolgde ze haar antwoord. Ik keek naar het prachtige grote, gigantische schip. Ik deed mijn handen in mijn zakken en voelde mijn portemonnee, oke, die had ik ooit gejat, maar dat was al best een tijdje geleden. Ik keek erin en zag nog niet eens genoeg geld voor een avondmaal op het schip. Hoe moest ik dat nou doen? Ik zou op z'n minst een maand op het schip verblijven, moest ik dan een maand lang dingen jatten? Oke, die rijke mensen konden wel iets missen, maar toch jat ik liever niet. Ik zag dat de haven langzaam leegliep, en zag een aantal mensen over de loopplank het schip in lopen. Misschien konden wij ook maar beter naar binnen gaan. 'Ehm, ik vind het heel gezellig, maar misschien kunnen we beter binnen verder gaan met het gesprek.' Zei ik met een glimlach. Ik wou niet dat het schip zonder ons vertrok, wat ik niet zo gauw verwachtte, maar toch.


    How far is far

    [Noo don't dieee]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    [Noo don't dieee]


    [Sorry, ik heb even geen reactieinspiratie. Bleghh.]


    Reality's overrated.

    [Haha, ik ben vandaag ook inspiloos... xd]


    How far is far

    [Noo, the topic died :( ]


    How far is far

    [Sorry, maar ik vond het erg lastig om bij te springen :(
    Misschien is het leuker als de mensjes allemaal al verliefd zijn. Ik denk dat mensen dan wel sneller reageren.]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Ik weet het niet :/ Ik denk dat we binnenkort maar een tijdsprong maken, dat lijkt me het beste, omdat de meeste mensen nu best vastlopen.]


    How far is far

    [Oke]


    Spoiler alert: you will save yourself

    MaitePayne


    NiamLoveYu


    Do what you love, love what you do

    [Esmelle went Fabella went Garde.]


    Reality's overrated.

    We maken een tijdsprong aangezien een aantal mensen vast lopen:
    Iedereen is inmiddels in het schip, en zoekt zijn of haar kamer om uit te gaan pakken. Wanneer ze dat gedaan hebben gaat iedereen avondeten. Degene uit de 1e klas eten tot dat ze prop vol zitten, en degene uit de 3e klas moeten eten stelen.


    How far is far

    Eva Adrianna Chamberlain

    Alhoewel ik bang was dat deze cruise niks zou worden, had ik er toch erg zin in. Ik had meer dan genoeg geld bij me om de hele maand van het buffet te eten, omdat Adam dacht dat ik ging verhongeren. Nu zou het nog beter worden, aangezien ik nu geweldige vrienden had. Niall, Liam en Esmeralda. Ik had eigenlijk niet zo veel met hen gesproken, maar toch voelde het vertrouwd. We hadden afscheid van elkaar genomen, om daarna opzoek te gaan naar onze kamer. Ik wist alleen niet of je met meer op een kamer moest, of alleen. Aan de ene kant zou ik het wel leuk vinden om met meer op een kamer te gaan, want alleen was zo eenzaam. Anders zou ik wel tot 's avonds laat bij iemand op de kamer zitten, gezellig kletsen of een spelletje doen. Ja, ik had echt heel veel zin in deze cruise!

    [Gaat iedereen alleen op een kamer?]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [De meeste zitten wel samen, maar de meisjes en jongens zijn wel gescheiden, het gaat op klasse, ik zal zo de kamerverdeling neer zetten ^^.]


    How far is far

    [ Kamerindeling: ]

    Zayn, Harry, en Liam. kamer 313.
    Niall. Kamer 121.
    Louis. Kamer 102.
    Aveline en Esmeralda. Kamer 216.
    Eva. Kamer 119.
    Lily. Kamer 140.
    Lena. Kamer 151.

    [De eerste klas mensen slapen alleen op een kamer, maar als jullie dat liever willen kan dat ook met twee, maar dan moet je het even vragen.
    De derde klas mensen slapen met meerdere op de kamer.
    Vinden jullie het zo goed? (:]


    How far is far

    Liam James Payne.

    Inmiddels was iedereen naar zijn of haar kamer gegaan, wat nog een hele zoektocht was. Waar zit kamer 313 in vredesnaam? Ergens in de kelders? Ik heb geen idee, maar ik hoop het wel snel te vinden. Ik hoopte dat als ik kamer genoten had, het aardige mensen zijn. Ik liep de ene na de andere trap af, totdat ik bij de 300 aankwam. In deze gang moet het ergens zijn. Ik liep de gang door. Kamer 304 nee, niet kamer 313. Kamer 309, nee, ook niet. Kamer 313. Eindelijk heb ik mijn kamer gevonden. Ik stak de sleutel in het slot, en deed de deur open. Er stonden twee stapelbedden, en een of andere tafel en een paar stoelen. Waarschijnlijk was er ergens in de gang een gezamenlijke badkamer, want in de kamer kon ik er geen een ontdekken. Ik gooide mijn koffer op een van de onderste bedden, en begon rustig mijn spullen uit te pakken. Blijkbaar had ik kamergenoten, want anders zouden er geen stapelbedden staan.


    How far is far