• Hallo allemaal,

    Ik moet voor school [Nederlands] een thriller lezen.
    Het moet allemaal draaien om spanning etc. Fantasy thriller mag opzich ook wel maar niet te onrealistisch.

    Hebben jullie nog tips? (':
    Alles is welkom!

    Gr,
    Aviciiae

    NB: Het hoeft geen Nederlandse auteur te zijn.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 17:02 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Geef papa maar een kusje van Thomas Altman
    De Engel van John Katzenback


    Your make-up is terrible

    Mannen die vrouwen haten van Stieg Larsson.

    Als je die leuk vind, de vervolgen: De vrouw die met vuur speelde en Gerechtigheid.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Op klaarlichte dag en de Reünie, allebei van Simone van der Vlugt.


    Take risks and conquer your fears.

    Schaduwzuster van Simone van der Vlught, als het een Nederlanse schrijver moet zijn. Anders raad ik Stephen King aan, en Koekoeksjong (The Cuckoo's Calling) van Robert Galbraith. Ook is Dan Brown nog een aanrader.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bedankt alvast^^


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Mijn boek? Hahahaha(cool)

    Nahh dat is denk ik niet iets wat je zoekt haha.
    (als je toch een kijkje zou willen nemen of wilt weten waar ie over gaat -> klik dan hier)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    De 50/50 moorden van Steve Mosby


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    De eetclub van Saskia Noort


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mijn topics. Niet omdat ik thrillers moet lezen van school, maar omdat ik ze eens 'vrijwillig' wil lezen. :]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    lk heb laatst ook twee thrillers gelezen.. Al moet lk zeggen dat lk ze niet zo heel spannend vond, maar wel heel leuk en goed!
    Zal vanmiddag ff kijken welke dat waren xd.
    lets met "Piraten" en "Zwarte winter", maar er schrijvers weet lk zo niet ;d.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ben zelf niet zo fan van haar maar Saskia Noort schrijft in die richting, leest vrij licht.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik zou iets van Stephen King lezen, heb ik zelf - shame on me - nog niet gedaan vanwege het feit dat ik al zoveel voor m'n studie moet lezen enzo, maar ik wil in de vakantie oid zeker eens wat van zijn boeken gaan lezen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Stephen King, sowieso!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Close-up van Esther Verhoef is echt geweldig. Vanaf het begin denk je te weten hoe het hele verhaal in elkaar zit en aan het einde is het echt zo van "hoe kan dit".


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Geen idee of het "echt" een thriller is, maar de Engelenmaker van Stefan Brijs.


    Searching heavens for another earth