• Naam: kijk naar de username van mijn vorige account BeezyBy *hinthint* of zoek lekker mijn eerste account op, daar staat het letterlijk in, dus ga jij maar lekker zoeken als je het zo graag wilt weten (:

    Leeftijd: deze ‘’wonderbaarlijke’’ (nee joh) meisje is geboren op 6 september 1999 ergens tussen 6:00 en 8:30. Dus ben ik 14 jaar oud.

    Woonplaats: om echt precies te zijn, woon ik op de planeet genaamd ‘’aarde’’, ergens in deze wereld dus, en in een leuke plekje in Rotterdam dat in Nederland zit.[/left]


    [left]Kort iets over mezelf: uhm.. *ik haat deze vraag* ik ben niet heel erg goed in Nederlands want ik ben niet volledig Nederlands en hier ben ik ook niet geboren. Toen ik 3 1,7 (heb ik eventjes nagevraagd) was, verhuisden we naar Rotterdam toe. toen ik 9 was, ging ik me aanmelden voor Quizlet want mijn zus deed dat ook. 2/3 jaar later maakte ik een nieuwe account aan, en ongeveer een paar maanden later maakte ik alweer een nieuwe account aan en ik beloof het je, ik ga geen nieuwe account meer aanmaken. Als sinds mijn geboorte *ik weet, ik overdrijf* toen ik 10 werd, dus 4 jaar geleden, las ik de eerste Harry Potter boek en ik was al meteen een potterhead!! Daarom schrijf ik haast altijd Fanfics van Harry Potter. *uhm.. wat nog meer… oh ja!* ik ben zo vaak van school verwisseld waardoor ik geen normale vrienden kon gaan maken. Daarom ben ik maar tegenwoordig heel erg stil in de klas. Op de basischool was ik 2 keer van school verwisseld, tijdens mijn 1ste jaar op de middelbare school ben ik een keer verwisseld, en dit jaar nog eens. Oh, en ik heb twee vogeltjes, de ene heet Hedwig (A)



    x = af
    x = tijdelijk gepauzeerd
    x = in ontwikkeling
    x = nog nooit afgemaakt



    Fanfictions:

    Devil inside an Angel || a Hogwarts story || Riddle story x

    How to be friends with a Weasley [Scorpius Malfoy] - 5 shot x

    Behind those Tears - a Hogwarts Story x



    OP's:

    Flaming Eyes x

    365 Days x

    [ bericht aangepast op 2 jan 2015 - 23:49 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    MEDEDELING VOOR AL MIJN STORYS
    mijn nieuwe hoofdstukken activeer ik tijdelijk niet meer zoals gewoonlijk elke dag. Maar een of twee keer per week. De reden daarvoor is school.. dmt you school ;( en omdat ik op dit moment bezig ben met twee storys tegelijk... vier zelfs want de andere is voor school, en de andere voor ern wedstrijd. Dus jah, sorry voir het ongemak (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Your Dream, My Nightmare - Hope [NOG NIET BEGONNEN] geactiveerd!!


    IK KAN MAAR TWEE STORY'S TEGELIJK SCHRIJVEN!!! DUS DEZE STORY KRIJGT VOORLOPIG NOG GEEN HOOFDSTUKKEN!!!!!







    ''Hopen dat alles goed gaat aflopen, hopen dat alles goed gaat komen. Hopen om een special person te winnen, hopen dat je vijand je haat hebt bewezen. ik heb heel veel doelen in mijn leven. En om die doelen te kunnen bereiken, moet ik maar hopen. maar soms, kan het niet anders dan mijn verlies accepteren en door gaan met het leven. maar om zulke dingen te hebben mee gemaakt, zakt de hoop in mijn schoenen en ga ik met ellende door met mijn leven, zonder dat mijn vrienden er iets van af weten. ik ben Belle en ik heb nog zat hoop om alles te overleven. Maar voor hoe lang?''



    ''what have i done to deserve this...?''












    ‘Belle heeft het gestolen! Ze stond vlak naast die tas, Sophie stond er ook bij!’
    ‘niet!’ schreeuwde ik schor.
    ‘Belle, we zagen het gebeuren.’
    ‘ze heeft het niet gedaan,’ hoorde ik Sophie verklaren.
    ‘jullie tweeën stonden vlak naast die tas, natuurlijk kom je voor je vriendinnetje op, jullie allebei zijn schuldig!’ vertelde Ryan en wierp me een pesterige glimlach toe.
    al gauw hoorde ik nog meer 20 leerlingen, mijn en Sophie’s naam uitkraaien. Iedereen beweerde dat wij het waren. Waarom denken ze zo? Zelfs Esmee deed met die verdomde treiteraars mee. Pesterig duwde ze ons heen en weer alsof we een overgooi balletje waren. Angstig hield ik stand en keek angstig rond.
    ‘laat ons met rust! Ik zeg toch, we vonden de ketting wel mooi en aardig maar..’
    ‘hier!’
    Geschrokken draaide ik me om. Esmee propte 5 euro in de handen van Sophie.
    ‘als je zo erg moet gaan huilen om een ketting, koop maar eentje voor jezelf. Hoef je het niet van anderen te stelen, bitch!’ siste ze.
    Ik zag hoe de tranen de ogen van mijn vriendin vulden. Woedend gooide ze de 5 euro op de grond en rende de menigte uit, gevolgd door mij, en een boel vuile gescheld en geschreeuw. Dus zo verlies je een beste vriendin, om elkaar te gaan beschuldigen voor iets kleins, die uitroeit tot iets groots. Dit allemaal is gewoon bull shit..












    ''i'll get my revenge..''


















    Life can be hard, life can be a nightmare. sometimes can life be a big joke, or just bull shit. I don't get it. every time the same story : why are people so mean? what have i done to deserve this? life is a big mistake. all of my people who i loved, are not trusted anymore. I can't trust myself anymore. Nobody is trusted, belive me. I'll get my revenge one day.


    als ik wat dieper nadacht, en alle puzzel stukjes aan elkaar vastmaakte, bleek het eigenlijk wel dat.. het allemaal mijn schuld was geweest…







    IK KAN MAAR TWEE STORY'S TEGELIJK SCHRIJVEN!!! DUS DEZE STORY KRIJGT VOORLOPIG NOG GEEN HOOFDSTUKKEN!!!!!


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mijn topics.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    eerste hoofdstuk van Your Dream, My Nightmare - Hope geactiveerd!!








    ''Hopen dat alles goed gaat aflopen, hopen dat alles goed gaat komen. Hopen om een special person te winnen, hopen dat je vijand je haat hebt bewezen. ik heb heel veel doelen in mijn leven. En om die doelen te kunnen bereiken, moet ik maar hopen. maar soms, kan het niet anders dan mijn verlies accepteren en door gaan met het leven. maar om zulke dingen te hebben mee gemaakt, zakt de hoop in mijn schoenen en ga ik met ellende door met mijn leven, zonder dat mijn vrienden er iets van af weten. ik ben Belle en ik heb nog zat hoop om alles te overleven. Maar voor hoe lang?''



    ''what have i done to deserve this...?''












    ‘Belle heeft het gestolen! Ze stond vlak naast die tas, Sophie stond er ook bij!’
    ‘niet!’ schreeuwde ik schor.
    ‘Belle, we zagen het gebeuren.’
    ‘ze heeft het niet gedaan,’ hoorde ik Sophie verklaren.
    ‘jullie tweeën stonden vlak naast die tas, natuurlijk kom je voor je vriendinnetje op, jullie allebei zijn schuldig!’ vertelde Ryan en wierp me een pesterige glimlach toe.
    al gauw hoorde ik nog meer 20 leerlingen, mijn en Sophie’s naam uitkraaien. Iedereen beweerde dat wij het waren. Waarom denken ze zo? Zelfs Esmee deed met die verdomde treiteraars mee. Pesterig duwde ze ons heen en weer alsof we een overgooi balletje waren. Angstig hield ik stand en keek angstig rond.
    ‘laat ons met rust! Ik zeg toch, we vonden de ketting wel mooi en aardig maar..’
    ‘hier!’
    Geschrokken draaide ik me om. Esmee propte 5 euro in de handen van Sophie.
    ‘als je zo erg moet gaan huilen om een ketting, koop maar eentje voor jezelf. Hoef je het niet van anderen te stelen, bitch!’ siste ze.
    Ik zag hoe de tranen de ogen van mijn vriendin vulden. Woedend gooide ze de 5 euro op de grond en rende de menigte uit, gevolgd door mij, en een boel vuile gescheld en geschreeuw. Dus zo verlies je een beste vriendin, om elkaar te gaan beschuldigen voor iets kleins, die uitroeit tot iets groots. Dit allemaal is gewoon bull shit..












    ''i'll get my revenge..''


















    Life can be hard, life can be a nightmare. sometimes can life be a big joke, or just bull shit. I don't get it. every time the same story : why are people so mean? what have i done to deserve this? life is a big mistake. all of my people who i loved, are not trusted anymore. I can't trust myself anymore. Nobody is trusted, belive me. I'll get my revenge one day.


    als ik wat dieper nadacht, en alle puzzel stukjes aan elkaar vastmaakte, bleek het eigenlijk wel dat.. het allemaal mijn schuld was geweest…







    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nieuwe OP : flaming eyes

    soms vraag ik me echt af, of dit wel mijn echte leven is. of ik wel echt Helene Adams heet. Of ik echt wel een stil meisje van 15 jaar ben die simpelweg van lezen en schrijven houd. Al die vragen, kantelden in mijn hoofd, al bijna 10 jaar lang. Al die vragen, bleven onbeantwoord. Zelfs niet door mijn eigen ouders. Tot nu. Het is niet alleen dat ze niets tegen me zeiden, maar het is ook dat ze me leugens vertelden. Ik kan spullen laten bewegen om simpelweg te gaan knipperen. Ik kan een bosbrand veroorzaken door een simpele nies. Of ik kan hun gedachtes lezen. Door simpelweg diegene aan te kijken. Waarom vertelden ze gewoon niet waarom ik dit alles kon doen? zijn er eigenlijk ook meerdere die zulke dingen kunnen doen hierbuiten? Zelfs dat, vertelden ze niet. sowieso kan ik dat niet zelf gaan uitzoeken want Het blijft een fijt dat ik al weken lang in mijn eigen huis opgesloten zit.

    F


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    eerste twee hoofdstukken van Flaming Eyes geactiveerd, de rest is tijdelijk gepauzeerd :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NIEUWE STORY : the tales of the unexpected twins - comming soon


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nieuwe fan fiction: How to be friends with a Weasley [Scorpius Malfoy] - 5 shot


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nieuwe RPG story :
    The end is a beginning as well *Harry Potter RPG story*


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    nieuwe fanfiction :
    Behind those Tears - a Hogwarts Story

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 18:25 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••