• Mijn geliefde kat, steun en toeverlaat, Pom is vannacht/vanochtend/vandaag overleden. Hij heeft tot hij zijn laatste levensadem uitblies, gevochten tegen een longontsteking. Pom, je was een geweldige vriend voor mij. Woorden schieten me tekort, alleen dat ik je ontzettend erg zal missen :'(






    Lieve Pommetje is ongeveer 8 jaar oud geworden. :'(


    26 - 02 - '16

    Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal..
    Pom is zojuist begraven. Hij heeft een geweldig leven gehad en ik ben er trots op dat ik zijn baasje mocht zijn.


    26 - 02 - '16

    Awhh :c wat erg voor je meis. Heel erg veel sterkte, en als je iemand nodig hebt om tegen te praten; mijn gb staat voor je open.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Troll schreef:
    Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal..
    Pom is zojuist begraven. Hij heeft een geweldig leven gehad en ik ben er trots op dat ik zijn baasje mocht zijn.


    Echt jammer en verschrikkelijk voor je! Pim is zeker ook niet blij met dit nieuws?


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Echt jammer en verschrikkelijk voor je! Pim is zeker ook niet blij met dit nieuws?


    Pim was ineens heel afstandelijk, hij wou niet bij Pom in de buurt komen. Hij is waarschijnlijk ook heel erg van slag en de hond is ook nogal van slag. Die ligt er de hele ochtend heel zielig bij..


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    (...)

    Pim was ineens heel afstandelijk, hij wou niet bij Pom in de buurt komen. Hij is waarschijnlijk ook heel erg van slag en de hond is ook nogal van slag. Die ligt er de hele ochtend heel zielig bij..


    Awhhh. Poor you all! D:


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Awhhh. Poor you all! D:


    Het komt ook wel weer goed, ik zal alleen flink wat tijd nodig hebben om dit te verwerken..


    26 - 02 - '16

    Awh heel veel sterkte


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    O god. Wat vreselijk, Erieka!
    Ik wens je super veel sterkte met het verlies.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het echt vreselijk voor je. Vooral ook omdat ik weet hoe het voelt om een huisdier kwijt te raken dat veel voor je betekent.
    Heel veel sterkte, en als je erover wil praten, staan mijn gastenboek en PB-inbox altijd voor je open.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat naar voor je!! ik weet hoe het voelt om je huisdier en beste maatje te missen! Heel erg veel sterkte, mocht je willen praten, mijn pb/gb staat altijd open voor je (:

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 11:30 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Wat vreselijk voor je Erieka. Héél veel sterkte en gecondoleerd. <3


    Miep

    Shit, nee! Ik weet dat je heel van haar hield, wat erg! Heel veel sterkte!

    Ook gecondoleerd voor de rest van je dierenhuishouden, Trouwens.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 11:54 ]


    Tijd voor koffie.

    Och jeetje, wat erg! Heeeeel veel sterkte en gecondoleert! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat verschrikkelijk :( heel veel sterkte en gecondoleerd <3


    Life is hard and then we die

    Gecondoleerd, het lijkt me verschrikkelijk...
    Sterkte!!


    Why so serious? :]