• Mijn geliefde kat, steun en toeverlaat, Pom is vannacht/vanochtend/vandaag overleden. Hij heeft tot hij zijn laatste levensadem uitblies, gevochten tegen een longontsteking. Pom, je was een geweldige vriend voor mij. Woorden schieten me tekort, alleen dat ik je ontzettend erg zal missen :'(






    Lieve Pommetje is ongeveer 8 jaar oud geworden. :'(


    26 - 02 - '16

    Heel veel sterkte, lieverd :c


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ahhnee, dit vind ik heel erg voor je. Sterkte.


    You are beautiful, you are love.

    O_O Omg..... nee, nee, NEE

    Het is echt lullig om je steun en toeverlaat te verliezen, ik staarde echt 5 minuten geschokt toen ik dit topic zag. Gecondoleerd! (huil)

    Wat? Nee, dat meen je niet. Hoewel ik persoonlijk meer een hondenvriend ben, voel ik je pijn.
    Er is niks ergers dan het verliezen van een dierenvriendje, die je altijd onvoorwaardelijke liefde gaf.
    Ik wens je veel steun, sterkte en kracht bij dit grote verlies.
    (flower)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Facts schreef:
    Nooooo. Ik weet dat je erg aan haar gehecht was en dat ze veel voor je betekende. Gecondoleerd!

    Marcellus schreef:
    Ah, wat ontzettend sneu zeg. Ik schrok ook best toen ik de titel las. Ik ken je namelijk verder niet, maar ik wist wel dat je heel erg gesteld op haar was. Gecondoleerd en onwijs veel sterkte toegewenst!


    Pretty is just a pretty word.

    Oh nee, wat verschrikkelijk rot. Sterkte! D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ah, wat vreselijk. In al die topics waar je het over Pom had, leek het bijna alsof ik hem zelf kende. Er kwam heel duidelijk naar voren hoe gek je op hem was. Heel erg veel sterkte gewenst, meid!


    Bad decisions make good stories.

    Awh, volgens mij leeft heel Quizlet met je mee omdat iedereen die leuke foto's en dingen over Pom wel gaat missen. :c


    Your make-up is terrible

    Heel, heel, heel veel sterkste meid! :c


    Danmarks Dynamite.

    Ik wens je echt heel heel erg veel sterkte.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat is echt erg voor je! Je was zo aan haar gehecht!
    Echt erg veel sterkte!(K)


    Queer zijn is gewoon alles

    N'ahhw! Ik kende Pom niet persoonlijk, maar zelfs ik moet er bijna een traantje om laten. :/

    Nikolaevna schreef:
    Gecondoleerd! Je was erg aan haar gehecht, volgens mij weet iedereen dat wel. Ik weet hoe het is om je (lievelings)kat te verliezen, en dat voelt echt horrible. Heel veel sterkte! <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaaawh, nee hè! :c Wat verschrikkelijk voor je! Heel veel sterkte toegewenst. (flower)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dankjulliewel voor alle meelevende reacties, ik waardeer het echt heel erg.. Zeker nu ik het even moeilijk begin te krijgen.


    26 - 02 - '16