• Mijn geliefde kat, steun en toeverlaat, Pom is vannacht/vanochtend/vandaag overleden. Hij heeft tot hij zijn laatste levensadem uitblies, gevochten tegen een longontsteking. Pom, je was een geweldige vriend voor mij. Woorden schieten me tekort, alleen dat ik je ontzettend erg zal missen :'(






    Lieve Pommetje is ongeveer 8 jaar oud geworden. :'(


    26 - 02 - '16

    Toen je dat vorige topic opende waarin je zei dat hij longontsteking had, vreesde ik al voor het ergste. Wat verschrikkelijk voor je, echt waar. Ik weet hoe het voelt om een kat te verliezen terwijl ze net aan 8 zijn geworden. En dat is echt heel moeilijk. Misschien een troost dat hij nu in ieder geval niet meer lijdt en hoeft te vechten. Heel veel sterkte!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nawh,
    \ik heb wel eens vaker foto's gezien van haar. Heel veel sterkte, maar wees blij dat ze wel een hele mooie leven met veel liefde heeft gehad bij jou en dat ze nu haar verdiende rust heeft gekregen..

    De hond van mijn oma zal dit jaar of volgend jaar waarschijnlijk ook overlijden. zijn soort word maar 5 of 6 en hij is nu 7 amaar hij is al best oud dusja.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naah, wat naar om te horen. Heel veel sterkte en dat je maar genoeg troost kan vinden bij je andere huisdiertjes. (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heel veel sterkte Erieka! Ik vond het altijd heerlijk als je foto's online zetten van Pom, gewoon om te zien hoe blij je altijd met hem was. Heel veel sterkte meisje en als je even iets kwijt moet, mag je me altijd PB'en/GB'en.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat naar voor je meis, echt verschrikkelijk. Ik weet hoe lastig het is als je een maatje moet verliezen...

    Heel veel sterkte de komende tijd <3


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Aahw altijd verschrikkelijk om een geliefd huisdier/maatje te verliezen.
    Heel veel sterkte meid!

    Sterkte !

    Troll schreef:
    Dankjulliewel voor alle meelevende reacties, ik waardeer het echt heel erg.. Zeker nu ik het even moeilijk begin te krijgen.

    You have us.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah, ik zag heel vaak dat je foto's van hem postte. Heel naar. Sterkte. <3


    Searching heavens for another earth

    Nee, wat erg D: Sterkte!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Gecondoleerd en heel veel sterkte! :3


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Nogmaals, hartelijk dank voor jullie meelevende reacties. Ik ga binnenkort een gigantische fotocollage maken met allemaal foto's van Pom erin als een soort herinneringsaltaar idee.


    26 - 02 - '16

    Sterkte


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Gecondoleerd en heel veel sterkte! Je huisdieren hebben toch altijd een speciaal plekje in je hart.


    Physics is awesome

    Een dier is je beste maatje.. Heel erg gecondoleerd (flower)


    nothing is true, everything is permitted.