• Vannocht is het hele album gelekt,alle 18 songs dus.
    Hier is het hele album: http://whoren-for-niall.tumblr.com/post/67335720512
    Maar vergeet hem alsnog niet te kopen he:)
    En wat denken jullie.:D?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 9:22 ]


    "Love Lives Forever"

    ik heb m al besteld

    it's to perf <3


    <3

    Wauw, hij is echt véél beter dan ik verwacht had. Ik had er niet echt iets speciaals van verwacht, gewoon weer een resem popliedjes. Maar de jongens hebben echt hun best gedaan. De verschillende muziekinvloeden vind ik echt leuk (: Al blijft het toch voornamelijk pop...
    Happily, Midnight Memories, Little Black dress & Trough the Dark vind ik het leukst ^^


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    Ik heb het gedownload, maar ik ga het alsnog kopen (:


    O, none, unless this miracle have might, That in black ink my love may still shine bright. ~William Shakespeare

    zucht, iedereen praat over hoe perfect midnight memories wel niet is EN IK KAN HEM NERGENS VINDEN EN DIE LINKS IN DIT TOPIC DOEN HET NIET


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wacht geduldig af, net zoals alle andere keren dat er weer eens iets gelekt was. Nu heb ik iets om naar uit te kijken.


    :)

    xVixncxiex schreef:
    zucht, iedereen praat over hoe perfect midnight memories wel niet is EN IK KAN HEM NERGENS VINDEN EN DIE LINKS IN DIT TOPIC DOEN HET NIET
    alles staat gewoon op youtube :)

    Niall weet trouwens dat het album gelekt is,en hij vind het niet erg :)


    "Love Lives Forever"

    Titan schreef:
    Ik gok dat ze het expres doen hoor. Het is wel heeeeel opvallend dat er telkens weer een liedje / album uitlekt.


    26 - 02 - '16

    Weet je ik vind dat iTunes tegenwoordig veel dingen laat lekken (bijvoorbeeld ook een aflevering van Teen wolf toen hij nog op tv moest komen, waardoor de show veel kijkcijfers dreigde te verliezen door die actie (het ging over de mid season finale) en nu dit weer?) Naja, ik ga het in ieder geval niet luisteren. Ik heb de cd al maanden geleden besteld, dus die paar dagen kan ik ook nog wel geduldig zijn.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 15:52 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Op de verkeerde knop gedrukt, sorry.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 15:52 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    xiheartharry schreef:
    Mijn god, kunnen sommigen nou niet één keer geduldig afwachten tot 'ie echt uitkomt? -.-


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    De kans is groot dat ze het zelf gedaan hebben.


    Take me to wonderland

    Rinkee schreef:
    (...) alles staat gewoon op youtube :)

    Niall weet trouwens dat het album gelekt is,en hij vind het niet erg :)



    das dus t probleem, ik kan hem niet vinden op youtube

    haha nee logisch dat niall het niet erg vind, kan hij zelf ook de liedjes van zijn favo boyband luisteren ;)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ohara schreef:
    De kans is groot dat ze het zelf gedaan hebben.


    Dat weet ik haast wel zeker. Eerst dat vage bericht van die zogenaamde journaliste, en een dag later lekt het album uit waar ze, als ze de journalist moeten geloven, zoveel moeite voor gedaan hebben om te zorgen dat het niet lekt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ga hem niet luisteren
    Diana heb ik wel geluisterd, maar ik wacht tot ik hem maandag binnen krijg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wilde wachten.. maar kon de verleiding niet weerstaan. :Y) Maar het album heb ik sowieso al gekocht en daar heb ik ook geen spijt van. Het is zo goed!


    To love is to destroy.