• Vannocht is het hele album gelekt,alle 18 songs dus.
    Hier is het hele album: http://whoren-for-niall.tumblr.com/post/67335720512
    Maar vergeet hem alsnog niet te kopen he:)
    En wat denken jullie.:D?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 9:22 ]


    "Love Lives Forever"

    Lothian schreef:
    (...)

    Dan nog, is dat ene weekje dan zo moeilijk om te wachten?


    Omdat hij is uitgelekt wel, ja. Zoals ik al eerder zei, de verleiding is dan te groot.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Ik dacht het net te horen maar heel vaag bij een ander nummer volgens mij.


    Welke? Dan kan ik extra goed luisteren.


    Because I love him, do I need another reason?

    Versteegh schreef:
    (...)

    Een heel album?!
    Als je een grote fan bent koop je dat album toch wel,
    maar er zijn dan mensen die die cd niet meer kopen, wat toch weer minder geld oplevert.
    Of ligt dat aan mij, hmm.
    Alsnog, ik blijf lekker wachten ook al zouden ze het 'zelf gedaan hebben'.

    Ja, dat is helemaal niet zo gek.
    Ze komen ermee in de krant, tijdschriften, op websites enz en daardoor weten veel meer mensen dat er een nieuw album van hun is.
    Daarnaast, zoals je zegt, fans zullen sowieso het album kopen. Mensen die het nu niet meer kopen, zouden het in de eerste plaats ook niet gekocht hebben als het niet gelekt was. Je kunt hun album namelijk ook na hun release helemaal op youtube luisteren.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 18:53 ]


    Take me to wonderland

    Musai schreef:
    (...)

    Omdat hij is uitgelekt wel, ja. Zoals ik al eerder zei, de verleiding is dan te groot.


    Helemaal niet. Ik heb geen verleiding hoor? Ik kan dat weekje heus nog wel wachten. Als je nergens opkomt, like twitter en tumblr, dan heb je die verleiding ook niet. En ik vind dat je die sowieso niet mag hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Versteegh schreef:
    (...)

    Een heel album?!
    Als je een grote fan bent koop je dat album toch wel,
    maar er zijn dan mensen die die cd niet meer kopen, wat toch weer minder geld oplevert.
    Of ligt dat aan mij, hmm.
    Alsnog, ik blijf lekker wachten ook al zouden ze het 'zelf gedaan hebben'.


    Alsof 1D het verschil merkt of er minder of meer mensen hun album gaan kopen. Die hebben al zoveel geld, die merken het niet en ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze ervan wakker zullen liggen.


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    (...)

    Ik dacht het net te horen maar heel vaag bij een ander nummer volgens mij.


    Ik dacht het bij Midnight Memories te horen?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lothian schreef:
    (...)

    Ja. Maar dan nog vind ik het een schande. Nog maar een fucking week. Dat kan iedereen toch wel wachten?! Maakt niet uit wie het gelekt heeft. Oh, ik kan me daar toch zo kwaad over maken. -____-


    Ik zie het probleem niet van het luisteren voordat het is uitgekomen; zoals ik al zei, het kan die jongens waarschijnlijk geen zak schelen. Snap niet waarom je je er zo kwaad om kan maken tbh.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ohara schreef:
    (...)
    Ja, dat is helemaal niet zo gek.
    Ze komen ermee in de krant, tijdschriften, op websites enz en daardoor weten veel meer mensen dat er een nieuw album van hun is.
    Daarnaast, zoals je zegt, fans zullen sowieso het album kopen. Mensen die het nu niet meer kopen, zouden het in de eerste plaats ook niet gekocht hebben als het niet gelekt was. Je kunt hun album namelijk ook na hun release helemaal op youtube luisteren.


    If something zou ik het nu JUIST kopen, omdat ik hem zo perfect vind! Ik wilde eerst nog wachten, maar ben er toch over uit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lothian schreef:
    Ik vind het een schande. Bah bah bah. Kan er ook niet tegen dat iedereen al gaat luisteren. Jeeees. Die ene week kan je toch nog wel wachten. --"
    Maar goed, ik heb 'm dus niet geluisterd.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lothian schreef:
    (...)

    Helemaal niet. Ik heb geen verleiding hoor? Ik kan dat weekje heus nog wel wachten. Als je nergens opkomt, like twitter en tumblr, dan heb je die verleiding ook niet. En ik vind dat je die sowieso niet mag hebben.


    Dan ben je misschien ook wel niet zo nieuwsgierig als ik. Ik kan wel een week wachten en het dan pas gaan luisteren, maar dan hoeft het niet meer zo voor mij. En is de kans dat ik het album niet meer koop ook groter.


    Physics is awesome

    Valentino schreef:
    (...)

    If something zou ik het nu JUIST kopen, omdat ik hem zo perfect vind! Ik wilde eerst nog wachten, maar ben er toch over uit.


    Ik wilde eerst ook wachten, maar toen bedacht ik me dat Gary van Snow Patrol en Ryan van OneRepublic eraan mee hadden gewerkt en kon ik niet meer wachten. No self control here.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Musai schreef:
    (...)

    Dan ben je misschien ook wel niet zo nieuwsgierig als ik. Ik kan wel een week wachten en het dan pas gaan luisteren, maar dan hoeft het niet meer zo voor mij. En is de kans dat ik het album niet meer koop ook groter.


    Dat laatste vind ik de grootste shit die ik ooit heb gehoord. Als je fan bent van iemand dan koop je het toch? Ook al heb je het gehoord of niet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Valentino schreef:
    (...)

    If something zou ik het nu JUIST kopen, omdat ik hem zo perfect vind! Ik wilde eerst nog wachten, maar ben er toch over uit.

    Dat is daar dus ook een voordeel van. :')


    Take me to wonderland

    Musai schreef:
    (...)

    Dan ben je misschien ook wel niet zo nieuwsgierig als ik. Ik kan wel een week wachten en het dan pas gaan luisteren, maar dan hoeft het niet meer zo voor mij. En is de kans dat ik het album niet meer koop ook groter.


    Wacht even. Als het album over een week uit was gekomen, dan kende je toch DAN pas die nummers.
    Dus waarom zou je dan de kans dat je het gaat kopen verkleinen? Dat's best wel onzin.


    Danmarks Dynamite.

    Lothian schreef:
    (...)

    Dat laatste vind ik de grootste shit die ik ooit heb gehoord. Als je fan bent van iemand dan koop je het toch? Ook al heb je het gehoord of niet.


    Omg, hahaha. precies wat ik zei. :')


    Danmarks Dynamite.