• Een wereld, niet ver van het mensenland, maar ook niet dichtbij. Een wereld waarin veel verschillende wezens leven. Fae: Elven, gnomen, gobalds, reuzen, pixies, trollen, meerminnen, dwergen en pratende dieren. Twee rijken zijn in oorlog, het Zomerrijk en het Winterrijk.
    Een grote reden hiervan is dat de dochter van het Winterrijk en de zoon van het Zomerrijk een relatie hebben.
    In het mensenland zijn 12 jongeren die anders zijn. Zij zijn niet direct menselijk, zij kunnen namelijk de andere dementie zien en beschikken ook over een gave, afhankelijk van hun sterrenbeeld. De Fae noemen hen Sterrenkinderen. Sluiten zij zich bij het Zomerrijk aan? Of bij het Winterrijk? En zullen zij de oorlog kunnen stoppen, die niet alleen de wereld van de Fae vernietigd, maar ook de mensenwereld?




    Informatie:
    Het is verstandig hier af en toe eens te kijken, er kan namelijk informatie toegevoegd worden dat belangrijk is voor het RPG!

    - De wereld van de Fae is opgedeeld in twee rijken, Nimmernimmer (het Zomerrijk) en Tir Na Nog (het winterrijk). De twee rijken worden van elkaar gescheiden door het Wyldwoud, waar de meesten andere Fae leven.
    - Het Zomerhof vindt plaats in een kasteel midden in een bloeiend park, het Winterhof in een kasteel van steen en ijs. De kledingstijl van de Winter is victoriaans, het hof van de Zomer prefereert 'menselijke' kleding.
    - De tijd in het land van Fae lijkt stil te staan, maar dat is echter niet waar. De tijd gaat er gewoon heel erg traag. Dagen duren niet langer of korter dan die in de mensenwereld, jaren duren enkel langer.
    - Fae kunnen niet tegen ijzer, ze worden en zwak van en kunnen er dood aan gaan. Het is dan ook streng verboden in beiden rijken.
    - De koninklijke families zijn Elven. Hoewel Elven van natuur elk erg mooi zijn, zijn de koninklijke Elven nóg mooier. Uiteraard hebben de koning van de Winter en de koningin van de Zomer een hekel aan elkaar.
    - Fae gebruiken geen achternamen! Velen van hen hebben ze wel, maar omdat de bekentenis van de volledige naam van een Fae gevaarlijk kan zijn, gebruiken ze die eigenlijk niet.
    - De poorten naar de Faewereld bevinden zich op plaatsen waar veel hoop en emoties zijn. Ze zijn onder andere te vinden in de kledingkast van kinderkamers, onder het bed van kleine kinderen of in discotheken. Enkel Elven en Sterrenkinderen kunnen de poort oversteken. Andere wezens die naar de gewone wereld of terug willen (om bijvoorbeeld kinderen te stelen) hebben toestemming nodig van de heerser van hun rijk.
    - Fae zijn erg gesteld op regels, etiquette en beloftes. Je kunt een Fae niet zomaar bedanken zonder bij hen in de schuld te staan.
    - De Winterprinses is gevangen genomen in het Zomerrijk en de Zomerprins is gevangen genomen in het Winterrijk. Door middel van brieven, telekinese en magische bellen waardoor ze kunnen ‘videochatten’ communiceren ze met elkaar.
    - De koningin van de Zomer heeft net als haar zoon de macht van de zomer en de lente en de Winterkoning heeft net als zijn dochter de kracht van de winter en herfst. Dit geldt voor alle koninklijke Fae. Iedere Fae heeft de kracht van de onzichtbaarheid, sommige kunnen enkel nog iets kleins meer, zoals het laten bloeien van planten, bevriezen e.d.
    - Gaven van de Sterrenbeelden:
    Ram (21 maart t/m 20 april): Snelheid.
    (bondgenoten: Stier, Tweeling, Weegschaal en Schorpioen)
    Stier (21 april t/m 21 mei): Communicatie met alle wezens.
    (bondgenoten: Tweelingen, Weegschaal, Schorpioen en Steenbok)
    Tweeling (22 mi t/m 21 juni): Dubbleren.
    (bondgenoten: Vissen, Boogschutter, Maagd, Stier en Kreeft)
    Kreeft (22 juni t/m 22 juli): Creativiteit.
    (bondgenoten: Waterman, Vissen, Tweelingen, Schorpioen)
    Leeuw (23 juli t/m 23 augustus): Vuur.
    (bondgenoten: Kreeft, Schorpioen en Stier)
    Weegschaal (23 september t/m 22 oktober): Evenwicht.
    (bondgenoten: Ram, Stier, Tweelingen en Waterman)
    Schorpioen (23 oktober t/m 21 november): Energie.
    (bondgenoten: Vissen, Stier, Ram en Leeuw)
    Boogschutter (22 november t/m 21 december): Jacht.
    (bondgenoten: Stier, Maagd, Tweeling en Ram)
    Steenbok (22 december t/m 20 januari): Technologie.
    (bondgenoten: Stier, Leeuw, Weegschaal en Schorpioen)
    Waterman (21 januari t/m 19 februari): Water.
    (bondgenoten: Kreeft, Tweeling, Ram en Weegschaal)
    Maagd (24 augustus t/m 22 september): Lucht.
    (bondgenoten: Vissen, Tweeling en Boogschutter)
    Vissen (20 februari t/m 20 maart): Camouflage.
    (bondgenoten: Kreeft, Maagd, Schorpioen en Waterman)


    Rollen:
    Sterrenkinderen:
    Sterrebeeld + kracht (zie informatie):
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Fae (Elven + andere wezens):
    Soort:
    Rijk:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Zomerhof: Vol!
    - Koningin: Koningin Hafwen Darawque - MAG OVERGENOMEN WORDEN! 1,10
    - Prins: Prins Caleb - BarnOwl 1,4
    - Prinses: Prinses Farina Arianna Darawque - Windlesss
    - Elf: Zacharie 'Zach' Fawkes - Kokshulpje - Cashby 1,9

    Winterhof: Vol!
    - Koning: Koning Mathias - BarnOwl 1,10
    - Prinses: Prinses Aleeha - Pebble 1,1
    - Prins: Prins Vince - Raccoon 1,1
    - Elf: Arienh Idelisa Kennocha 'Aride' - Kledingmaakster - Deryth 1,6

    Overige wezens: Vol!
    - Pixie - Aurora Rose - Pebble 1,1
    - Pratend dier: Ki Lin/Eenhoorn - Ish - LyraPhoenix 1,3
    - Meermin: Allure Gus 1,7
    - Sentaur: Evelynn Livley Raccoon 1,9
    - Meerman: Kai - Aventine 1,7

    Sterrenkinderen: (6 jongens, 6 meisjes!) Vol!
    Waterman: Vanice Olivia Wills - Water - Pebble 1,12
    Schorpioen: Quinn Brightwood - Energie - LyraPhoenix 1,3
    Vissen: Thomas Aiden Duncan - Camouflage - Raccoon 1,10
    Tweeling: Jacè Larkin - Dubbleren - Paddo 1,6
    Maagd: Airlinda - Lucht - Windlesss
    Stier: Damianne Stravos - Communicatie met dieren - BarnOwl 1,4
    Boogschutter: Kyra Crassins - Jacht - Paddo. 1,1
    Steenbok: Aaron Octavio Cox -Technologie - MAG OVERGENOMEN WORDEN! 1,6
    Weegschaal: Taroth 'Tar' Salvador - Evenwicht - LyraPhoenix 1,11
    Ram: Sanne Carrie Warrington - Snelheid - Birdo
    Leeuw: Rhys Eldur - Vuur - Erebor 1,7
    Kreeft: Elizabeth Moore - Creativiteit - JustLovegood 1,11

    Regels:

    - +/- 7 regels per post!
    - Max. 3 personages per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - 16+ mag, maar houdt het netjes!
    - Schelden is toegestaan, maar alleen in personage!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Minstens 1 keer per week reageren.
    - OOC zo aanduiden: [] {} ()
    - Reserveringen blijven 24 uur staan!


    Begin:
    Het is een gewone dag in het land van Fae. De Sterrenkinderen komen een voor een aan in het Wyldwoud, 6 aan de kant van de Winter, 6 aan de kant van de zomer. Deze avond hebben prins Caleb en prinses Aleeha afgesproken aan de grens van de twee rijken, maar weten niet dat ze gevolgd worden.
    Hierbij wordt de prins meegenomen naar het hof van de Winter, en de prinses naar het hof van de Zomer. Ze worden als gasten ontvangen en behandeld, maar worden wel opgesloten binnen het kasteel.
    De Sterrenkinderen die naar Winter gaan:
    - Vissen, Aiden
    - Steenbok, Aaron
    - Weegschaal, Taroth
    - Kreeft, Elizabeth
    - Ram, Sanne
    - Boogschutter, Kyra
    De Sterrenkinderen die naar Zomer gaan:
    - Schorpioen, Quinn
    - Leeuw, Rhys
    - Tweeling, Jacè
    - Waterman, Vanice
    - Stier, Damianne
    - Maagd, Airlinda

    Rollentopic.
    Praattopic.
    Gebaseerd op de Iron Fey Series van Julie Kagawa.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 16:29 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik wacht op Thomas Aiden Duncan :)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    (En ik wacht op Princes Aleeha voordat ik met Thomas kan reageren :'3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {Delahaye ---> Erebor
    En ik wacht trouwens op een post met Aurora.}


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    {Delahaye ---> Erebor
    En ik wacht trouwens op een post met Aurora.}

    Raccoon schreef:
    (En ik wacht op prinses Aleeha voordat ik met Thomas kan reageren :'3 )


    (Sorry jongens, ik heb het deze week heel erg druk! Met Aleeha kan ik pas reageren nadat Deryth gepost heeft, mijn post met Aurora komt zo snel mogelijk!)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Prince Vince || Winterrijk

    De jongen liet zijn schouders hangen en ik keek hem doordringend aan. Hij had vast door dat hij niet meer weg kon. "Het spijt me, ik moet mijn nieuwsgierigheid wat in toom houden. Het Winterrijk is alleen zo anders dan waar ik vandaan kom, weet je?" zei hij terwijl hij zijn donkere kijkers op me gericht had. Ergens kon ik hem ook wel begrijpen, want ik wilde ook wel graag eens naar het zomerrijk gaan om het te bekijken. Vluchtig schudde ik die gedachten weg. Regels zijn nu eenmaal regels ,hoe vreselijk ze ook mogen zijn. De glimlach die hij op het begin nog opgezet had was als sneeuw voor de zon gesmolten en zijn paarsgekleurde lippen stonden eerder wanhopig en angstig. "Maareuh, hoe wil je me mee gaan nemen? Me dwars over dat dier van je gaan leggen?"vroeg hij me plots en ik keek hem even kort aan. "Dat is een optie ja." zei ik terwijl ik even naar mijn paard keek en me daarna op de jongen richtte. Ik wist dat ik fout bezig was om met hem te praten, maar ik ging me een beetje schuldig voelen,straks viel hij nog dood van de kou. "Maar ,gelukkig voor jou ben ik iemand die elfen soms een tweede kans heeft. "zei ik hem dan toch. Integenstelling tot Aleeha die hem vast al in de kerker gegooid zou hebben. "Ga terug naar jouw zomer rijk en laat je hier niet meer zien oké. Anders krijg ik de problemen." mompelde ik en haalde kort een hand door mijn blonde haren en keek even naar het winterlandschap en daarna richtte ik mijn blik weer op de elf. "Wat is je naam eigenlijk? En wat was nu de echte reden waarvoor je hier was?" vroeg ik hem dan toch doordringend.

    Evelynn Livley || Centaur

    'Mijn naam is Damianne, ik ben hier geloof ik alleen.' zei het meisje met een lieve glimlach, wat me automatisch ook deed glimlachen.'Ik ben echt een mens.' beantwoorde ze dan mijn andere vraag. 'Geeft niet, iedereen is wel eens nieuwsierig.'zei ze en ik glimlachte knikkend naar haar. "Wauw, ik vind het echt gaaf om daadwerkelijk één van de Sterrekinderen te zien." zei ik enthousiast. "Wat vind je tot nu toe van Wyldwoud en waar ga je nu naartoe?" vroeg ik haar dan weer nieuwsgierig. Deze keer kon ik me nog inhouden om niet weer vragen naar haar af te vuren. "Wauw jou haren glanzen zo mooi. Heeft ieder mens dat kleur haar of varieert het net zoals de elfen hier?" vroeg ik dan toch uiteindelijk aan haar terwijl ik vrolijk rond haar heen trippel. Ik zag er vast irritant en te actief uit, maar dat was ik nu eenmaal.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zacharie Fawkes|| Zomerhof

    Het was net alsof het feit dat ik zo gearresteerd kon worden me in de eerste plaats amper iets deed, maar hoe langer ik in de kou stond hoe sneller de nonchalante houding verdween. Het maakte plaats voor iets wanhopigs en het werd moeilijk om mijn hoofd helder te houden. Ik wist dat er een best grote straf stond op het betreden van een ander rijk, maar daar had ik me eerder nog niet echt mee beziggehouden. Misschien omdat ik de laatste keren wat voorzichter geweest ben dan nu, er altijd voor zorgde dat ik niet makkelijk gezien zou kunnen worden. Eigenlijk zou ik nu ook moeten zijn weg gekomen zonder dat iemand me betrapte daar dit een stuk was waar maar weinig elfen kwamen, maar natuurlijk stond het geluk weer niet aan zijn kant. Ik had nog naar een ontsnappingsroute proberen te zoeken, maar toen ik tot de conclusie kwam dat ik die niet zou vinden, gaf ik me maar gewoon over. Toch vroeg ik me af hoe hij met precies mee zou nemen en die gedachten werden al snel omgezet in een vraag. Voor een kort moment verscheen de grijns terug op zijn gezicht toen hij te horen kreeg dat het een optie was, maar die liet hij al snel terug verdwijnen. Dit was niet bepaald het moment om te gaan grijnzen. De volgende woorden van de onbekende elf, zorgde er echter voor dat de grijns in al zijn glorie terugkeerde en dankbaar keek hij hem aan. Even tuitte ik mijn lippen toen er gezegd werd dat ik hier nooit meer zou mogen komen. “Echt nooit meer? Ook niet als ik ervoor zorg dat niemand me kan betrappen?” Het was ook de bedoeling geweest dat niemand me p dit moment betrapte, maar dat was een detail dat makkelijk over het hoofd gezien kon worden. “Ik zou je het zomerhof ook wel binnen kunne smokkelen zodat je van de bloemen kunt genieten?” Een voorzichtig voorstel, maar ik meende het wel. Als hij bij mij zou zijn, zouden ze nooit echt kunnen weten dat hij eigenlijk niet aan die kant thuishoorde, als hij er maar niet te lang zou blijven tenminste. “Zacharie, kokshulpje in het kasteel en zoals ik al zei: nieuwsgierigheid. Ik verveel me nogal snel en ontdek graag dingen al had ik misschien toch een beetje voorzichtiger moeten zijn.” Weer een scheve grijns terwijl hij zijn gewicht van zijn linker naar zijn rechterbeen en weer terug verplaatste. Bewegen hielp om warm te blijven en op dit moment kon hij best veel warmte gebruiken. “En u?”


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Prince Vince || Winterrijk

    De wanhopige blik in zijn donkere ogen ,veranderde algauw na mijn woorden en een grijns vormde zich rond zijn lippen. Even kort en bedenkelijk tuitte hij zijn lippen “Echt nooit meer? Ook niet als ik ervoor zorg dat niemand me kan betrappen?” zei hij en ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en lach even kort. "Je weet toch wel dat er door jou vast wel meer bewaking zal komen? Tenminste als ik mijn mond niet kan houden." zei ik dan met een speelse grijns rond mijn lippen. “Ik zou je het zomerhof ook wel binnen kunne smokkelen zodat je van de bloemen kunt genieten?” stelde hij voorzichtig voor en ik keek hem lichtjes verbaasd, maar wel overwegend aan. Ik had altijd al eens willen weten hoe het daar was, om gewoon te weten hoe de lente en de zomer aanvoelt. Een bedenkelijk uitdrukking was op mijn blik af te lezen, ik wist niet zou gauw wat ik van deze jongen moest denken. Om zomaar Tir Na Nog te betreden in een simpel shirt, was niet echt verstandig. “Zacharie, kokshulpje in het kasteel en zoals ik al zei: nieuwsgierigheid. Ik verveel me nogal snel en ontdek graag dingen al had ik misschien toch een beetje voorzichtiger moeten zijn.” beantwoorde hij mijn vraag en ik keek hem even verbaasd aan, maar lachte dan lichtjes. Een kokshulpje... Hij zou beter tevreden moeten zijn met wat hij daar krijgt dan hier rond te neuzen, alhoewel ik eindelijk iets spannends heb gedaan in de afgelopen vervelende jaren van niets doen. De jongen die zichzelf Zacharie noemde wiebelde wat op zijn benen om warm te krijgen “En u?” vroeg hij me terug. Ik keek hem even onderzoekend aan en deed mijn mantel af en haf het aan hem. "Hier voordat je nog doodvriest." zei ik en overhandigde hem mijn lichtblauwe fluwelen mantel ,die speciaal ontworpen was door Aride. "En ik ben Vince, ik woon op het paleis." zei ik, hij mocht lekker zelf uitvissen wie ik ben en wat ik daar doe. "Maar over dat voorstel, wat is er nou allemaal te zien in Nimmernimmer?" vroeg ik hem, proberend niet niewsgierig te klinken, maar vanbinnen zat ik vol mat nieuwsgierigheid, vragen en spanning. Zou ik eindelijk eens wat leuks doen, indeplaats van daar gewoon te zitten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zacharie Fawkes || Zomerhof

    De koude drong mijn lichaam binnen en leek het zich daar gemakkelijk te maken. Het was al zo ver gekomen dat ik mijn vingers nog amper voelde en het zou me niets verbazen als ze ene blauwe kleur hadden gekregen. De neiging was groot om mijn handen uit de zakken van mijn broek te halen om te kijken of ik gelijk had, maar ik besloot om ze toch netjes te laten zitten. Ze was er een kans dat ze misschien toch wat zouden ontdooien door het beetje lichaamswarmte dat ik nog uitstraalde. Hoe dichter ik ze dus bij mijn lichaam hield, hoe kleiner de kans was dat ze zouden afvriezen. "Zou je het echt in het kasteel gaan vertellen? Straks ben je nog medeplichtig als ik dood ga van verveling." Ik grinnikte kort om het grapje voordat ik mijn gezicht terug in een soort van serieuze uitdrukking trok en voorstelde om de ander het zomerhof te laten zien. In de eerste plaats was het om mijn eigen vel te redden, maar aan de andere kant zou het best geweldig zijn om iemand de schoonheid van Nimmernimmer te kunnen laten zien, iemand die niet elke dag door de velden heen liep. Ik liet de elf voor me rustig over het voorstel nadenken terwijl ik antwoordde op diens vraag. Het was niet echt geheim dat ik meehielp in de keukens, dus zei ik het er maar gewoon bij. De vraag werd uit nieuwsgierigheid teruggekaatst en ik kantelde mijn hoofd een stukje naar rechts terwijl ik wachtte op een antwoord.
    Mijn eerste instantie had ik de mantel niet willen aannemen omdat het me ene beetje onbeleefd leek om andermans kledingstukken in te pikken, maar een vlaag wind, deed me al snel van gedachten veranderen. Ik zag dat mijn handen -net zoals ik al gedacht had- een lichte blauwe kleur gekregen hadden toen ik ze voorzichtig uit mijn zakken haalde om de mantel aan te kunnen nemen. Het rillen werd al meteen een stukje minder nadat ik het kledingstuk om me heen geslagen had en gefascineerd liet ik mijn vingers even om de stof heen gaan. Het zag er best duur uit, wat dus wilde zeggen dat de ander best wel eens rijk zou kunnen zijn. De naam die hij noemde, liet ergens een belletje rinkelen, maar ik kon mijn vinger er niet echt opleggen. Het was duidelijk dat ik die naam nog al ergens gehoord had. "Je krijgt vast goed betaald, ik zou me iets gemaakt in deze stof vast niet kunnen veroorloven." Ik was eigenlijk allang blij met ene dak boven mijn hoofd en dat ik iets om handen had, zo'n dure dingen deden me eigenlijk weinig tot niets. "In Nimmernimmer is erg veel te zien. Bloemen die in bloei staan, kinderen die door de velden heen rennen en hun gelach dat door het gebied heen galmt. Er zijn dieren die je makkelijk zou kunnen aanraken als je hun vertrouwen kan winnen en bovendien is het een heel stuk warmer dan hier." Ik glimlachte even na het grapje. "Als je meegaat kan je het met eigen ogen zien."


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Is het misschien een idee om opnieuw te beginnen, aangezien er steeds meer mensen afhaken en er bijna niet meer gereageerd wordt?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Dat is inderdaad een goed idee ;x


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is goed, had gelukkig toch nog maar 3 posts ofzo, waarvan ik de eerste gewoon weer kan gebruiken.


    Stenenlikker

    Oké, dan ga ik even een nieuw rollentopic aanmaken.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    NIEUW ROLLENTOPIC.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel