• Ik had weer eens zin om de meningen van Quizlet te lezen, dus bedacht ik een onderwerp waarbij ik wel benieuwd ben wat jullie ervan denken.

    "Zou jij een relatie met iemand aangaan als je weet dat diegene HIV heeft? Zou dit voor jou een struikelblok zijn?"

    Ik zit trouwens niet in zo'n situatie, ik vroeg mij gewoon af wat jullie hiervan denken. :')

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 21:25 ]


    Take me to wonderland

    Guinness schreef:
    ja, heel kort zichtig misschien maar ik zou geen relatie kunnen houden. ik zou verschrikkellijk panisch zijn dat ik besmet zou raken. Wel zou ik altijd een vriendin blijven voor die gene als die gene het zou willen natuurlijk.

    Dit


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Misschien klinkt het hard, maar nee... Klinkt veel te gevaarlijk. Een vriendschappelijke relatie is prima, maar niet als mijn vriend zeg maar. Dat heeft vaak toch zo zijn gevolgen. Het kan altijd een keer mis gaan.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 22:38 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik denk niet dat ik het zou kunnen heel eerlijk gezegd. Ik zou het proberen en een manier proberen te bedenken, maar ik na een tijdje zou ik het niet meer volhouden en het opgeven. Natuurlijk is dat wat ik nu denk, geen idee of dat ook echt zo zal zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cas schreef:
    Als ik echt van diegene zou houden zou ik wel een manier vinden.


    Ik zou het wel als een drempel zien en als iets 'afstotelijks' (hoezo geen smetvrees), maar ik ben een hopeloze romanticus, dus ja, ik ben van mening dat liefde ook deze drempel wel overwint.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Troll schreef:
    Eerlijk? Geen idee eigenlijk.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Osaki schreef:
    Eigenlijk weet ik niet echt wat ik in zo'n situatie zou doen. Ik kan nu wel zeggen dat ik er een manier op zou zoeken, maar waarschijnlijk zou ik in zo'n situatie wat anders doen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Avarosa schreef:
    Niks tegen de mensen die het hebben, maar ik ben er te bang voor denk ik. Liever niet dus.

    Als je verliefd wordt op een persoon, dan komt dit eerst en vooral door uiterlijke kenmerken en innerlijke die je aanspreken. Meestal word je verliefd vóórdat je weet dat die persoon hiv heeft.. Ik bedoel alleen maar.. als het gevoel dat je tegenover die persoon hebt écht en diep is, dan ga je niet zomaar afhaken omwille van de ziekte - ik toch niet. Natuurlijk zouden er heel wat moeilijke punten zijn in zo'n relatie, maar het kan lukken he..
    Ik las onlangs in een dagblad iets over iemand die hiv heeft en jaren geleden meedeed aan Big Brother - ik herinner me al die commotie nog vaag. Die man leeft al jaren met z'n ziekte en neemt stipt z'n medicatie en heeft een behoorlijk normaal leven. Hij heeft een relatie en wordt binnenkort vader - en dat op de natuurlijke manier.
    Ik wil alleen maar aantonen dat het mogelijk is, al moet je bereid zijn je leven wat aan te passen aan de ander (:


    There will be beauty from pain.

    Guinness schreef:
    ja, heel kort zichtig misschien maar ik zou geen relatie kunnen houden. ik zou verschrikkellijk panisch zijn dat ik besmet zou raken. Wel zou ik altijd een vriendin blijven voor die gene als die gene het zou willen natuurlijk.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Neen. Niet per se omdat die persoon me zou kunnen besmetten of zo, daar kan je altijd nog een oplossing op vinden, maar vooral omdat het idee me afschrikt dat die persoon dood zal gaan. Ik ben niet bang voor de dood en het klinkt misschien flauw, maar iemand verliezen waarvan je heel veel houdt is gewoon verschrikkelijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nee, sowieso niet. Daar zou ik dan heel hard in zijn, ook al zou ik van diegene houden. Ik zou echt te bang zijn voor besmetting, plus, als diegene dan doodgaat, doet dat ook ongelooflijk veel pijn. Dus ik zou er niet eens aan beginnen.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik denk het wel, als je seks wilt met diegene die HIV heeft gebruik dan gewoon condoom als je seks wilt!

    Ik beoordeel geen mensen.


    Blijf lachen

    Nee, liever niet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dallis schreef:
    Nee, sowieso niet. Daar zou ik dan heel hard in zijn, ook al zou ik van diegene houden. Ik zou echt te bang zijn voor besmetting, plus, als diegene dan doodgaat, doet dat ook ongelooflijk veel pijn. Dus ik zou er niet eens aan beginnen.


    Chaos is a ladder.

    Het lijkt me echt supermoeilijk om elk moment een condoom te moeten gebruiken. Nooit eens een keertje fuck it zeggen, je moet ze altijd bij hebben voor het geval dat, en als ze op zijn heb je pech en kan je geen seks hebben D:


    Has no one told you she's not breathing?