• Om de site wat op te fleuren en om creatie soorten beter uit elkaar te houden, wil ik elk soort creatie een eigen icoontje geven.

    Nu de grote vraag, welke creatie krijgt welk icoontje. Daar wil ik jullie input voor vragen :)

    Het gaat om de volgende creatie soorten:

    - Stories
    - Quizzen
    - Polls
    - Gedichten
    - Lijstjes
    - Blogs

    Alle icoontjes die mogelijk zijn staan op: FontAwesome


    Dit is mijn signature...

    Woah Rutger opeens allemaal veranderingen wooooaaah.


    Heaven is a place that we all have

    Misschien kun je ook voor de rpg's een icoontje maken, zodat de mensen die die niet willen zien daar nog sneller over heen kunnen kijken (ik heb het hier dan voornamelijk over het actieve topics ding)


    Aan niets denken is ook denken.

    Stories: boekje/pen/iets
    Quiz: zo'n check box met vinkje?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Stories —
          book

    Quizzen —
          questioncircle

    Polls —
          checksquare

    Gedichten —
          pencilsquare

    Lijstjes —
          list_ul

    Blogs —
          commenting

    Deze vond ik wel passend eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 13:47 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind het een heel leuk idee, dan kan het enkel beter opvallen. c:

    — Stories » Book
          Ik neem aan dat dit wel voor zich spreekt, ondanks dat het natuurlijk geen boeken zijn op Q.
    — Quizzen » Check
          Een quiz is gebaseerd op keuzes, waardoor dit mij een logische optie leek.
    — Polls » Line-chart
          Gezien je mag kiezen en daardoor de data van de pol stijgt, vind ik dit wel een toepasselijke. ^^
    — Gedichten » Bars
          Voor gedichten vind ik het weer heel moeilijk om te kiezen, ik zocht eigenlijk iets met diepgang en hersenen, maar dat was er niet echt te vinden, geloof ik. Gezien een gedicht uit verschillende "rijen" bestaat lijkt deze me wel toepasselijk, al zal er vast een betere keus voor zijn.
    — Lijstjes » List-ul
          Als je een lijstje maakt dan moet dit icoontje er in mijn ogen gewoon bij, gezien het simpelweg een lijstje is.
    — Blogs » User-circle
          Bij deze had ik nogal een blokkade, maar omdat in mijn ogen een blog wel wat persoonlijkere verhalen bezitten (niet dat gedichten of verhalen dat niet doen, maar goed) lijkt me dit wel een logische keuze.


    I'm your little ray of pitch black.

    Even kijken hoor


    Stories: Book
    Quizzen: Check circle of Check square
    Polls: Bar Chart
    Lijstjes: List ol of list ul
    Blogs: Tbh lijkt Diamond mij erg leuk ook al is die niet echt toepasselijk

    Dank voor de suggesties?

    Nog anderen met suggesties? Eind van de middag neem ik de beslissing :P


    Dit is mijn signature...

    Voor blog zou je misschien nog de sticky-note-o kunnen doen?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Micaela schreef:
    Misschien kun je ook voor de rpg's een icoontje maken, zodat de mensen die die niet willen zien daar nog sneller over heen kunnen kijken (ik heb het hier dan voornamelijk over het actieve topics ding)


    groetjes

    Woops te laat. Maar volgens mij zijn de suggesties die zijn gegeven wel goed c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    Woops te laat. Maar volgens mij zijn de suggesties die zijn gegeven wel goed c;


    16 - 09 - '17

    Micaela schreef:
    Misschien kun je ook voor de rpg's een icoontje maken, zodat de mensen die die niet willen zien daar nog sneller over heen kunnen kijken (ik heb het hier dan voornamelijk over het actieve topics ding)


    Het RPG forum kan je al uitzetten though.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh ze zijn leuk! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind de icoontjes echt leuk!


    The soul needs autumn.

    Wat een leuke icoontjes!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."