• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Pfff, alle sites waarmee ik vindbaar ben via google een mail gestuurd om me te verwijderen uit de zoekresultaten. Gelukkig hoef ik voorlopig nog niet te solliciteren, ik zou echt niet willen dat deze accounts allemaal vindbaar waren geweest XD


    Life is hard and then we die

    Freaks. (cat)


    -

    Wat is het fijn zeg, om astma te hebben.
    Niet dus.


    Some people are art and do art at the same time

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik ben gisteren naar de première geweest! Hij is echt supergaaf, sowieso meer dan ik had verwacht er van. *O* Veel plezier, alvast!

    Danku, dat komt wel goed :Y)

    OT: Blijkbaar is er bij mij een dagroute en kan ik niet eens kiezen tussen voor en namiddag. De kerel die ik aan de lijn had heeft nog gebeld maar de courier is al heel ergens anders en kan ook niet meer terug komen. Dus nu moet ik alsnog wachten tot morgen of het ergens in een uithoek van Apeldoorn gaan ophalen. Ugh, waarom geef je me dan die optie, stom kut systeem? Ik vind dat men zich aan afspraken moet houden. Ik kan er namelijk echt niet tegen als men dat niet doet.

    Ik heb morgen pas om 2 uur les en er staat nu genoteerd dat ze het daarvoor moeten brengen. Doen ze dat niet dan flip ik hem echt en wil ik gewoon een goedmaker voor hun falen. Afspraken zijn afspraken en iedereen moet zich daaraan houden. Verdomme!

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 14:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, jullie gaan meestal in een RPG meteen naar elkaar toe. Wat een verandering zeg. (cat)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, dit kon er ook nog wel bij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nou... tot zo ver Itachi xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik mis je :c


    26 - 02 - '16


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nice! Ik kan mijn idee al voor twee schoolopdrachten uitwerken :'D


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Eindelijk mijn rijbewijs gehaald :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    Eindelijk mijn rijbewijs gehaald :'D


    Nice! Congratz!!!

    OT: Aaah mijn dag kan gewoon niet meer stuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nice! Congratz!!!

    OT: Mijn dag kan niet erger.


    Some people are art and do art at the same time

    Je tekening die je daar straks in mijn boek hebt getekend, beurt me nu weer helemaal op. Geweldig. :p


    Take me to wonderland

    En alsof het nog niet erger kan, is mijn moeder weer begonnen met roken, al is het "maar één sigaretje per dag".
    Ik ben niet dom. Ik wéét dat het bij jou nooit bij één sigaret blijft, en zelfs dan is het ongezond. Ik wil je niet weer helemaal in de put zien zakken door die sigaretten. Het was juist zo leuk dat ik je niet meer kon onderscheiden van de rest aan de hand van je hoest.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it