• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zed schreef:
    (...)

    niets tegen amnesty D: !! omg.. je hoeft alleen maar een leeg mailtje te replyen 1 x per maand.. thats enough for them to help .. daarvoor vragen ze meestal zon vragenlijstje, en bijdrage met geld is bij hun altijd vrijwillig ;') niet alles wat iets probeert ' aan te smeren' is slecht ;'3
    Wat hij mij probeerde aan te smeren was een geldbedrag van 6 euro per maand en sorry, daar heb ik geen zin in. Ik wil niet weer aan iets vast zitten.


    Life is hard and then we die

    Anime stop met die veel te vrolijke eind liedjes!
    Het past niet bij het moment o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oh my god snow!! You make my evening! :3


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Revolution is een geweldige serie! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wat hij mij probeerde aan te smeren was een geldbedrag van 6 euro per maand en sorry, daar heb ik geen zin in. Ik wil niet weer aan iets vast zitten.


    Hahah oke, nee dan snap ik het daar zeg ik altijd nee tegen, heb al genoeg vaste lasten xD


    Ot; Ik voel me nog niet jarig ofzo :3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oké, nog 6 beoordelingen en dan ben ik klaar.. Facking hell. Nu maar eerst gaan slapen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ben je toch zo ongelofelijk leuk?!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Alleen op de speelplaats staan, hoewel daar verderop een klasgenote aan de schoolpoort staat.
    Yeah, superleuk. Wereld, waarom mag je mij niet? D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CATCHING FIRE WAS ZO AWESOMEEEEE


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    CATCHING FIRE WAS ZO AWESOMEEEEE

    Ik ga hem zaterdag zieeeen! Ik kan niet wachten :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Ik ga hem zaterdag zieeeen! Ik kan niet wachten :Y)


    Ik ben jaloers op jullie alletwee *kijkt boos naar beeldscherm*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Natuurlijk, alweer gaat het zo.... :/

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 9:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mensen moeten echt eens goed gaan lezen voordat ze raak reageren op stellingen.


    26 - 02 - '16

    He doesn't like me and he probably never will :')


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vraag met toch altijd af hoe er plots quizzen van mij weer in de top komen. Mensen zitten sneaky op mijn profiel. :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?