• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Maar ik doe de dingen die ik doe met mijn ogen dicht''


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Education is about inspiring ones mind- Not filling their heads.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Heuj, Sinterklaasgedichtje gemaakt. Nu nog twee dingen doen en dan is m'n lijstje voor vandaag weer afgerond.


    26 - 02 - '16

    Ongelooflijk, dat ik na al die tijd weer aan je begin te denken :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik werd net wakker en ik schrok me echt kapot van de tijd. Ik had m'n wekker om acht uur gezet en het was ineens elf uur. :'D
    Het is maar goed dat ik vandaag pas laat weg hoef, anders had ik het niet gehaald.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    wat een domme kansloze opmerking -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.



    :')


    26 - 02 - '16

    Sommige mensen vergeten nogal eens dat variëteit het leven een stuk plezieriger maakt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    waarom ben ik de laatste tijd zo fijn gevoelig?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Uugh, stom kutdebat.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Holy shit! Yes! Yes! YES!!!!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GODVERDOMME! Ik heb toch aangegeven dat jullie het tussen 2 en 6 moeten afleveren! Kom dan niet om kwart over 12 aan de deur! Nu moet ik weer een nieuwe afspraak maken doordat jullie mongolische chauffeurs zich niet aan afspraken kunnen houden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    GODVERDOMME! Ik heb toch aangegeven dat jullie het tussen 2 en 6 moeten afleveren! Kom dan niet om kwart over 12 aan de deur! Nu moet ik weer een nieuwe afspraak maken doordat jullie mongolische chauffeurs zich niet aan afspraken kunnen houden.
    bekend verhaal... dat flikken ze mij ook. klacht in dienen bij het post bedrijf


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wil gewoon echt naar huis, in bed kruipen en nooit meer iets uitvoeren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Guinness schreef:
    (...)bekend verhaal... dat flikken ze mij ook. klacht in dienen bij het post bedrijf

    Als ik zo thuis ben bel ik de klantenservice en ze sturen maar lekker de chauffeur terug. Ik wil het vandaag hebben, punt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.