• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.


    Lolicia

    First place.
    PradaNova: 8,38,18,48,2
    = 8,25.

    Second place.
    Tomliinson: 8,38,17,66,1
    = 7,525.

    annickemiek: 7,77,37,07,0
    7,25.

    Third place.
    Elrohir: 6,36,78,17,6
    = 7,175.

    Muninn: 6,87,37,06,8
    = 6,975.

    Gefeliciteerd PradaNova, annickemiek & Elrohir!


    • 1e Opdracht.
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    • 2e Opdracht.
    PandaCakeje ~ Niet ingeleverd.
    Forsythia ~ Uitgeschreven.
    • 3e Opdracht.
    xAnneS ~ Niet ingeleverd.
    Aragog ~ Niet ingeleverd.
    LyraPhoenix ~ Niet gehaald.
    Abyss ~ Niet gehaald.
    • 4e Opdracht.
    Yasuo ~ Uitgeschreven.
    Merrow ~ Uitgeschreven.
    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Vierde opdracht:
    "We gaan het menselijk lichaam wat dichter 'bestuderen'. Teken creatief het binnenste van een mens en creeër er een magisch sfeertje in, zoals op de bijgevoegde voorbeelden te zien is."
    Voorbeelden:



    Deze opdracht mag je in het digitaal maken.

    De inleverdatum is: 23-12-2013.


    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 22:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het moet eigenlijk Osaki zijn, maar ik houd bij deze wedstrijd even Malafide. Anders komt er misschien een verwarring. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    mt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik krijg nog steeds sommige vragen of opmerkingen over deze opdracht, dus probeer ik het nu wat te verduidelijken: Het hoeft geen portret te zijn. Je mag ook gewoon in cartoon-versie tekenen of iets anders wat jij fijner vind. Al mag het dus niet digitaal.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sinds deze week zijn m'n potloden pas uit de kelder geraakt, dus heb er niet eerder aan kunnen beginnen :'D En tja, tijd is nog zo'n issue :'D Ik hoop dus één deze dagen eraan te kunnen beginnen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Haha oke. I have full faith in you that you can do it :3. Weet je al of je jezelf gaat tekenen of toch iemand anders?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    {mijn topics}


    welkome to my garden of fantasy

    Wauw, het gaat best hard met de topics :')


    Stenenlikker

    MT


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Osaki schreef:
    Haha oke. I have full faith in you that you can do it :3. Weet je al of je jezelf gaat tekenen of toch iemand anders?

    Hoogstwaarschijnlijk de kleine ^_^ Vind dat toch iets leuker dan mezelf tekenen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Hoogstwaarschijnlijk de kleine ^_^ Vind dat toch iets leuker dan mezelf tekenen XD

    Ahw! Echt waar? Dan kunnen we een foto van 'm zien! ^^ Ghihi. Of mag ik 'm niet online zetten bij de tekening die je hebt gemaakt? Heb de foto wel zelf nodig, want ik moet vergelijken en zo. Weet niet hoe die er in real uitziet.


    Ik ben trouwens bijna klaar met de beoordelingen, dus ik hoop ze vanavond online te zetten. Vergeet degene die geen uitstel heeft aangevraagd, dat je vanavond voor 23.59 uur de tekening ingeleverd moet hebben. :]

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 19:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    FML, ik heb nog steeds geen tijd gehad om papier te gaan halen Ö


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Rosh schreef:
    FML, ik heb nog steeds geen tijd gehad om papier te gaan halen Ö

    Hahaha. Je hebt tenminste uitstel! En ik snap echt wel dat jij/jullie meer te doen hebben dan mijn wedstrijd. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ahw! Echt waar? Dan kunnen we een foto van 'm zien! ^^ Ghihi. Of mag ik 'm niet online zetten bij de tekening die je hebt gemaakt? Heb de foto wel zelf nodig, want ik moet vergelijken en zo. Weet niet hoe die er in real uitziet.


    Ik ben trouwens bijna klaar met de beoordelingen, dus ik hoop ze vanavond online te zetten. Vergeet degene die geen uitstel heeft aangevraagd, dat je vanavond voor 23.59 uur de tekening ingeleverd moet hebben. :]

    Ik ga hoogstwaarschijnlijk z'n pas/ schoolfoto gebruiken, aangezien ik die op de kast heb staan ^_^ en van mij mag het dus gewoon online gezet worden, hoor, van zodra het af is ^_^
    In m'n fotoalbum hier op Q vind je nog een foto (heeft ook in de nieuwsbrief gestaan :3) was van vorige week donderdag, projectvoorstelling op school :3

    Ik denk dat ik één van deze 3 ga gebruiken.
    Klik en Klik
    Zijn dus de schoolfoto's van begin dit jaar.
    Of ik ga me toch nog een andere foto zoeken van hem... achja, ik ga toch pas tegen het weekend tijd hebben, en dat vrees ik al weer, gezien het zaterdag de hele dag weg is, naar m'n ouders, en zondag hebben we afgesproken met vrienden, om iets met de kids te gaan doen. Die hebben zelf ook een zoontje van 5, dus ja, dat is ook zowat de hele dag weg :'D

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 19:58 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik ga hoogstwaarschijnlijk z'n pas/ schoolfoto gebruiken, aangezien ik die op de kast heb staan ^_^ en van mij mag het dus gewoon online gezet worden, hoor, van zodra het af is ^_^
    In m'n fotoalbum hier op Q vind je nog een foto (heeft ook in de nieuwsbrief gestaan :3) was van vorige week donderdag, projectvoorstelling op school :3

    Ik denk dat ik één van deze 3 ga gebruiken.
    Klik en Klik
    Zijn dus de schoolfoto's van begin dit jaar.
    Of ik ga me toch nog een andere foto zoeken van hem... achja, ik ga toch pas tegen het weekend tijd hebben, en dat vrees ik al weer, gezien het zaterdag de hele dag weg is, naar m'n ouders, en zondag hebben we afgesproken met vrienden, om iets met de kids te gaan doen. Die hebben zelf ook een zoontje van 5, dus ja, dat is ook zowat de hele dag weg :'D

    Ahw, ik houd totaal niet van kids, maar wat een schatje! <3 Ik ben benieuwd hoe die in jouw tekenstijl eruit komt te zien, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.