• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.


    Lolicia

    First place.
    PradaNova: 8,38,18,48,2
    = 8,25.

    Second place.
    Tomliinson: 8,38,17,66,1
    = 7,525.

    annickemiek: 7,77,37,07,0
    7,25.

    Third place.
    Elrohir: 6,36,78,17,6
    = 7,175.

    Muninn: 6,87,37,06,8
    = 6,975.

    Gefeliciteerd PradaNova, annickemiek & Elrohir!


    • 1e Opdracht.
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    • 2e Opdracht.
    PandaCakeje ~ Niet ingeleverd.
    Forsythia ~ Uitgeschreven.
    • 3e Opdracht.
    xAnneS ~ Niet ingeleverd.
    Aragog ~ Niet ingeleverd.
    LyraPhoenix ~ Niet gehaald.
    Abyss ~ Niet gehaald.
    • 4e Opdracht.
    Yasuo ~ Uitgeschreven.
    Merrow ~ Uitgeschreven.
    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Vierde opdracht:
    "We gaan het menselijk lichaam wat dichter 'bestuderen'. Teken creatief het binnenste van een mens en creeër er een magisch sfeertje in, zoals op de bijgevoegde voorbeelden te zien is."
    Voorbeelden:



    Deze opdracht mag je in het digitaal maken.

    De inleverdatum is: 23-12-2013.


    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 22:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mocht het ook iemand zijn die je inspireert? Een voorbeeld waar je naar uit kijkt?


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Delahaye schreef:
    Ik ben bezig ^^ Stel dat ik het niet meer ga halen, heb ik tenminste iets om in te leveren, al is dat niet heel geweldig.

    Oh, je hebt een reserve liggen? Hehe. Je gaat het vast wel halen. Be positive. :3

    Rosh schreef:
    Mocht het ook iemand zijn die je inspireert? Een voorbeeld waar je naar uit kijkt?

    Als degene een familielid of een van je vrienden is die je inspireert? Ja, dat wel. Maar een beroemdheid? Nee, dat mag niet. Sorry.
    Echt gewoon iemand die dichtbij je staat/dierbaar is of jezelf. Anders vind ik het nogal lullig tegenover de anderen die ook een beroemdheid hadden gewild.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 17:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, ik ben al wel begonnen en het is inleverbaar, maar ik moet er nog wel en hoop aan doen.


    Stenenlikker

    Ik hoor trouwens niks over de beoordelingen? Vinden jullie deze wel goed en/of hebben jullie deze überhaupt wel gelezen? Ook bij mij kunnen er verbeterpuntjes komen wat betreft het beoordelen hé! En als jullie het ergens niet mee eens zijn met jullie beoordeling hoor ik dat graag hoor. :].

    En trouwens, sorry dat ik nog geen beoordelingen erop heb kunnen zetten. Ik moet nu echt alles zelf beoordelen, omdat de anderen gestopt zijn en het is echt veel. D: Ik moet ook nog iemand vinden die over sommigen eerlijk kunnen jureren, want ik ben bang dat ik bij sommige geneigd ben om een betere beoordeling te schrijven - en dat wil ik niet hebben. Het moet wel eerlijk blijven natuurlijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Ik help je sowieso wel mee met een paar. Dan moet je alleen zeggen welke.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yes! Eindelijk zijn die beoordelingen klaar! Wat een werk, pfoe. All curious? Click. En ik geef jullie feedback over jullie tekeningen, ik hoor ook graag feedback terug. Of vinden jullie dat ik zo goed beoordeel? :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    vraagje: ik vind mijn beoordeling van de eerste opdracht niet. kan dat kloppen of lees ik er gewoon overheen?


    welkome to my garden of fantasy

    annickemiek schreef:
    vraagje: ik vind mijn beoordeling van de eerste opdracht niet. kan dat kloppen of lees ik er gewoon overheen?

    Oh, shit. Dat is waar ook, goed dat je het zegt. Morticia zegt: Mijn excuses. Ik heb de beoordeling wel al klaar, maar was die er vergeten bij te zetten. Dat zal ik vanavond doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SSSHHHHIIIIIIIIIIIIT
    *gaat snel schetsen*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ^ Hahahaha.
    *doet net alsof ze dat niet gelezen heeft :')*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben ook weer bezig met een poging tot een tekening ^_^ Heb dit keer wel een oudere foto gebruikt, van toen de kleine nog jonger was :3 echt zo cute :3
    Maar goed, foto's kan ik wel maken ervan, maar natuurlijk weigert m'n scanner weer en dat laatste heb ik natuurlijk toch het liefst -.- Zo deprimerend af en toe :'D

    Edit: En ik ben goed! Ik heb m'n scanner gefixed!! woosh woosh, there's still hope!

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 14:14 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    M'n tekening is zo niet goed, maar het is af en ingeleverd. Ik haat het echt om niet goed in m'n vel te zitten en gewoon geen fut te hebben om te tekenen. Maar goed, ik heb het prima kunnen combineren met de kleine, aangezien die de laatste tijd graag schildert met z'n waterverf, en ik heb dus daarmee wat ge-experimenteert voor de allereerste keer :'D En we hebben gezellig saampjes aan de grote tafel gezeten :3
    En dan zat ik ook nog zonder gum :'D
    Tekening & Foto

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 15:50 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    M'n tekening is zo niet goed, maar het is af en ingeleverd. Ik haat het echt om niet goed in m'n vel te zitten en gewoon geen fut te hebben om te tekenen. Maar goed, ik heb het prima kunnen combineren met de kleine, aangezien die de laatste tijd graag schildert met z'n waterverf, en ik heb dus daarmee wat ge-experimenteert voor de allereerste keer :'D En we hebben gezellig saampjes aan de grote tafel gezeten :3
    En dan zat ik ook nog zonder gum :'D
    Tekening & Foto


    Die foto is cute (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Osaki schreef:
    (...)
    Oh, shit. Dat is waar ook, goed dat je het zegt. Morticia zegt: Mijn excuses. Ik heb de beoordeling wel al klaar, maar was die er vergeten bij te zetten. Dat zal ik vanavond doen.


    okii :3 dankje


    welkome to my garden of fantasy

    Vergeet niet, voor degenen die het nog niet ingeleverd hebben, vandaag is de laatste dag om het in te leveren.


    Don't walk. Run, you sheep, run.