• † Tekenwedstrijd Malafide †

    Welkom bij mijn tekenwedstrijd! :]

    Hallo Malafide,

    hierbij krijg je toestemming om te beginnen met je tekenwedstrijd. Je hebt een week om een topic te openen. Veel plezier!

    Groetjes, Yoda




    Regels:
    Sluit niemand buiten en geen ruzie met elkaar.
    Geen kwetsende/onaardige opmerkingen over het werk van een ander. [Opbouwende kritiek mag.]
    Graag de naamsverandering en afwezigheid melden.
    Geen plagiaat!
    Als je, je inschrijft wil ik dat je hier actief aan meedoet en niet later meteen opgeeft.
    Houd je aan de opdracht die er op dat moment is.

    Wedstrijd:
    Met elke opdracht heb je 1,5 week de tijd.
    Als je uitstel wilt krijgen moet dit 24 uur van tevoren, tenzij je echt een hele goede reden hebt.
    Ik geef geen langere uitstel dan een week. Als je het dan nog niet hebt ingeleverd ben je gediskwalificeerd.
    Via PB inleveren bij de jurylid waar je bent ingedeeld.
    Ik werk met afvallers. Elke ronde valt er wel iemand af.

    Waar er op gelet wordt:
    Netheid.
    Verhouding.
    Of je aan de opdracht gehouden hebt.
    Kleuren/grijstinten.
    Originaliteit.
    Of het geen plagiaat is.

    1e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze door die op mijn profiel te zetten voor 1 maand, 5 credits en krijgt natuurlijk de eer als beste tekenaar :Y).
    2e plaats: Ik maak reclame voor één creatie naar keuze voor een week + 3 credits.
    3e plaats: 2 credits.


    Lolicia

    First place.
    PradaNova: 8,38,18,48,2
    = 8,25.

    Second place.
    Tomliinson: 8,38,17,66,1
    = 7,525.

    annickemiek: 7,77,37,07,0
    7,25.

    Third place.
    Elrohir: 6,36,78,17,6
    = 7,175.

    Muninn: 6,87,37,06,8
    = 6,975.

    Gefeliciteerd PradaNova, annickemiek & Elrohir!


    • 1e Opdracht.
    Shion ~ Niet ingeleverd.
    Kompas ~ Niet ingeleverd.
    xJytteee ~ Niet ingeleverd.
    Hauntme ~ Niet ingeleverd.
    Draculea ~ Niet ingeleverd.
    faith4art ~ Niet ingeleverd.
    • 2e Opdracht.
    PandaCakeje ~ Niet ingeleverd.
    Forsythia ~ Uitgeschreven.
    • 3e Opdracht.
    xAnneS ~ Niet ingeleverd.
    Aragog ~ Niet ingeleverd.
    LyraPhoenix ~ Niet gehaald.
    Abyss ~ Niet gehaald.
    • 4e Opdracht.
    Yasuo ~ Uitgeschreven.
    Merrow ~ Uitgeschreven.
    VOL. JE KUNT JE NIET MEER AANMELDEN.

    Vierde opdracht:
    "We gaan het menselijk lichaam wat dichter 'bestuderen'. Teken creatief het binnenste van een mens en creeër er een magisch sfeertje in, zoals op de bijgevoegde voorbeelden te zien is."
    Voorbeelden:



    Deze opdracht mag je in het digitaal maken.

    De inleverdatum is: 23-12-2013.


    Story Tekenwedstrijd.

    Ik wens iedereen veel plezier, moge de beste winnen!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 22:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Het is bijgepast hoor, Annickemiek!


    XD dankje ^^


    welkome to my garden of fantasy

    Ik red het niet meer.... :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Ik red het niet meer.... :c

    Hmm, das wel jammer ): Hoe ver was je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Hmm, das wel jammer ): Hoe ver was je?

    Heb nu alleen nog maar een schets, gisteren had ik dus dat koffiehuis dingetje en heb ik er helemaal geen tijd voor gehad, omdat ik vandaag een toets bleek te hebben waardoor ik om 23:00 nog zat te leren :W


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Heb nu alleen nog maar een schets, gisteren had ik dus dat koffiehuis dingetje en heb ik er helemaal geen tijd voor gehad, omdat ik vandaag een toets bleek te hebben waardoor ik om 23:00 nog zat te leren :W

    Ahw ja sorry, maar dan zit er inderdaad niet veel op.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    (...)
    Ahw ja sorry, maar dan zit er inderdaad niet veel op.

    Nope, en dat begrijp ik. Sorry! Het is een leuke wedstrijd, ik ga 'm nog volgen. *O* Succes, iedereen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Nope, en dat begrijp ik. Sorry! Het is een leuke wedstrijd, ik ga 'm nog volgen. *O* Succes, iedereen.

    Ik vind het jammer dat je niet meer mee doet, want ik kon duidelijk het verschil zien en dat je beter werd. Maar het is niet anders, want anders vind ik het ook oneerlijk tegenover de rest.
    Voor de deelnemers: wat betreft de laatste en volgende opdracht, die zal ik zo online zetten als ik op mijn laptop ga.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Change of plans. Ik moet de beoordelingen nog doen van jullie creaties en daarna kan ik pas de opdracht online zetten. Er gaan deze ronde namelijk wel mensen afvallen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Change of plans. Ik moet de beoordelingen nog doen van jullie creaties en daarna kan ik pas de opdracht online zetten. Er gaan deze ronde namelijk wel mensen afvallen.


    Ooh spannnend ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik kom erachter om erbij te schrijven wie ik getekent heb, en dat is namelijk mijn Zusje,

    Zij is namelijk Matellica op Q.


    Vampire + Servant = Servamp

    Sorry ik heb het ook niet meer gehaald.. Veel plezier en succes nog iedereen! Ik blijf dit topic volgen :) Byee x


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xAnneS schreef:
    Sorry ik heb het ook niet meer gehaald.. Veel plezier en succes nog iedereen! Ik blijf dit topic volgen :) Byee x

    Ik weet dat je het moeilijk hebt met je huidige situatie, maar ik blijf je niet waarschuwen. Dat is ook oneerlijk tegenover de rest. Sorry voor dat ik je uit de wedstrijd heb geschreven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben bijna klaar met de beoordelingen. Hopelijk kan ik ze vanavond al online zetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb die van PradaNova en Zed gedaan, maar ik ben die papieren kwijtgeraakt. Die van Delahaye, Rosh en Guinness zet ik nu online, maar die van die andere 2 stop ik er later bij.
    De rest die overblijven, dus annickemiek, Abyss en Merrow, doet Nikolaevna/Morticia.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    Ik heb die van PradaNova en Zed gedaan, maar ik ben die papieren kwijtgeraakt. Die van Delahaye, Rosh en Guinness zet ik nu online, maar die van die andere 2 stop ik er later bij.
    De rest die overblijven, dus annickemiek, Abyss en Merrow, doet Nikolaevna/Morticia.


    ahw noess dat is wel kut D: achja ik begrijp het c: laat mij maar weer in spanning hea ? (A)


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·