• De binnenkomst van One Direction in Amerika liep niet zo goed af. De fans waren niet weg te slaan, de paparazzi schreeuwde beledigingen om hun aandacht te krijgen, Niall werd op de grond geduwd (waar hij ook over tweette) en Zayn kon zijn kwaadheid om dit alles duidelijk niet verbergen; chaos, dus.

    De eerste video-opname is niet erg duidelijk, maar bij de tweede zie je duidelijk dat Zayn kwaad is geworden op de fotografen (als ik heb goed heb verstaan riep hij: "Fuck you, man!" en bij de auto "Fuck you too!" nadat de fotografen wat riepen):


    Link naar tweede filmpje.

    Wat vinden jullie van dit soort situaties? Vinden jullie de reactie van Zayn terecht?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 17:49 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik vind ze terecht, kom op zeg, mensen beledigen om hun aandacht te krijgen, waar slaat dat nou weer op? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    Ik vind ze terecht, kom op zeg, mensen beledigen om hun aandacht te krijgen, waar slaat dat nou weer op? :'D


    26 - 02 - '16

    Titan schreef:
    Ik vind ze terecht, kom op zeg, mensen beledigen om hun aandacht te krijgen, waar slaat dat nou weer op? :'D


    En op de grond duwen? Dat slaat gewoon nergens op.


    Your make-up is terrible

    Ja, ik vind de reacties terecht.


    :)

    Als ze mijn vriend op de grond zouden duwen, me zouden beledigen om aandacht te trekken, ik me zou moeten beheersen om niet iets ergers te roepen dan alleen "Fuck you". Ik begrijp Zayn Malik helemaal, dit is echt belachelijk.


    Tijd voor koffie.

    Misschien even de seconden aangeven waar Niall op de grond wordt geduwd en Zayn ''fuck you, man!'' roept?


    Some people are art and do art at the same time

    Hmm, misschien moet ik ze deze keer maar gelijk geven. Ik zou ook boos worden moesten ze mij uitschelden en op de grond duwen...


    Take me to wonderland

    Scorpia schreef:
    Misschien even de seconden aangeven waar Niall op de grond wordt geduwd en Zayn ''fuck you, man!'' roept?


    Volgens mij helemaal aan het begin van het filmpje, de precieze seconden kan ik zelf ook niet vinden. Die van "fuck you, man" zal ik zometeen even zoeken, maar eerst ga ik even Expeditie Robinson kijken. Hehe.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Titan schreef:
    Ik vind ze terecht, kom op zeg, mensen beledigen om hun aandacht te krijgen, waar slaat dat nou weer op? :'D


    ©1998

    Heel logische reactie.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik zou echt gek worden als dat mijn leven was.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik vind het zeer terecht. Geef die arme mannen in hemelsnaam ook een beetje rust zeg, zo respectloos.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Titan schreef:
    Ik vind ze terecht, kom op zeg, mensen beledigen om hun aandacht te krijgen, waar slaat dat nou weer op? :'D


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Ik snap echt niet hoe sommige paparazzi op deze manier hun baan kunnen uitvoeren en 's nachts toch rustig slapen. >< Ik vind het echt totaal niet raar als beroemdheden kwaad worden om dit soort dingen, want ze worden soms echt verschrikkelijk onbeschoft behandeld, puur om reacties uit te lokken. Het zijn ook maar mensen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ohara schreef:
    Hmm, misschien moet ik ze deze keer maar gelijk geven. Ik zou ook boos worden moesten ze mij uitschelden en op de grond duwen...


    Queer zijn is gewoon alles