• De binnenkomst van One Direction in Amerika liep niet zo goed af. De fans waren niet weg te slaan, de paparazzi schreeuwde beledigingen om hun aandacht te krijgen, Niall werd op de grond geduwd (waar hij ook over tweette) en Zayn kon zijn kwaadheid om dit alles duidelijk niet verbergen; chaos, dus.

    De eerste video-opname is niet erg duidelijk, maar bij de tweede zie je duidelijk dat Zayn kwaad is geworden op de fotografen (als ik heb goed heb verstaan riep hij: "Fuck you, man!" en bij de auto "Fuck you too!" nadat de fotografen wat riepen):


    Link naar tweede filmpje.

    Wat vinden jullie van dit soort situaties? Vinden jullie de reactie van Zayn terecht?

    [ bericht aangepast op 21 nov 2013 - 17:49 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Niall op de grond duwen, pffff. Hoe durven ze.

    Square schreef:
    Ik snap echt niet hoe sommige paparazzi op deze manier hun baan kunnen uitvoeren en 's nachts toch rustig slapen. >< Ik vind het echt totaal niet raar als beroemdheden kwaad worden om dit soort dingen, want ze worden soms echt verschrikkelijk onbeschoft behandeld, puur om reacties uit te lokken. Het zijn ook maar mensen.

    Dit, en het doet me aan het nummer denken van Eminem. Go to sleep :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik vind het echt blegh ik kan zo niet tegen die mensen.
    In plaats van dat ze gewoon rustig vragen of ze tijd hebben ofzo ik denk dat als het zo gedaan word het veel fijner voor iedereen eraan toe gaat en dat ze zo meer zouden vertellen maarja dat is onmogelijk

    maar mensen op de grond duwen en beledigingen roepen sorry maar dat is echt een heel laag niveau


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Square schreef:
    Ik snap echt niet hoe sommige paparazzi op deze manier hun baan kunnen uitvoeren en 's nachts toch rustig slapen. >< Ik vind het echt totaal niet raar als beroemdheden kwaad worden om dit soort dingen, want ze worden soms echt verschrikkelijk onbeschoft behandeld, puur om reacties uit te lokken. Het zijn ook maar mensen.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    God, kunnen die lui zich niet gewoon inhouden? Het zijn maar mensen die zíngen. Soms vraag ik me inderdaad af of het menselijke geslacht gewoon gedoemd is om uit te sterven. Wat mij betreft mogen deze mensen als eerste uitsterven, serieus.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Square schreef:
    Ik snap echt niet hoe sommige paparazzi op deze manier hun baan kunnen uitvoeren en 's nachts toch rustig slapen. >< Ik vind het echt totaal niet raar als beroemdheden kwaad worden om dit soort dingen, want ze worden soms echt verschrikkelijk onbeschoft behandeld, puur om reacties uit te lokken. Het zijn ook maar mensen.


    Als ze gewoon vragen om een foto of een gesprekje, dan denk ik dat de mannen van 1D eerder geneigd zijn om hen te helpen met wat ze willen dan nu. Ze zijn beroemd en dan krijg je de paparazzi er gratis bij, maar dit gaat toch wel te ver.


    Physics is awesome

    Ik zou fucking boos worden als ze dat bij mij zouen doen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik versta hen. Sommige mensen weten ook niet wanneer op te houden...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried