• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik wil een rugmassage +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Olicity schreef:
    Ik wil een rugmassage +.+


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Well, that does helps people a lot.
    En vijftien euro per maand? I WANT. I WANT. I WANT! :9~


    Some people are art and do art at the same time

    Olicity schreef:
    Ik wil een rugmassage +.+

    Ik ook, maar dan wel van een fysiotherapeut, want dan kom ik tenminste van mijn constante pijn af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Just fuck off, stelletje hypocrieten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja, ik ben echt verder gegaan. Maar ik denk dat ik het gevoel nooit kwijt zal raken. De intresse in hoe het nu met je gaat. Alles.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Afgelopen week was echt kut.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wat een oplichterij. :o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gisteren was een onwijs geslaagd feestje! :3 Ik kan niet wachten tot volgende keer, haha. En ondanks dat ik je niet eens kende, vind ik het heel lief wat je tegen me zei. Ookal weet je zelf niet eens hoe veel impact je woorden hadden. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cicero schreef:
    Wat een oplichterij. :o

    Wat, wat?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Catching Fire was echt zo awesome!


    Stenenlikker

    Jemig, aandacht tekort much?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ben op dit moment zo boos op je. Ik ben er steeds voor je geweest en nu negeer je me keihard. En het stomme is dat ik niet weet of ik je wéér een bericht moet sturen of niet..
    + We zouden samen catching fire kijken en ik heb geen geduld meer. Maar misschien heb je 'm toch al met iemand anders gekeken. Who knows.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 14:41 ]


    You are beautiful, you are love.

    Zo geen zin meer in werken xd


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    En dan ga ik nu heel leuk emo wezen door zielig te gaan huilen in een hoekje van de kamer.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."