• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik word echt ziek van dit weer, hoest de longen uit mijn lichaam ugh :'(


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Arg zie zo op tegen deze week


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Neeeee D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liar liar pants on fire - sing-a-long voice-


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het lijkt me leuk om mijn ouders tegen te komen in de jaren zeventig. :Y) Ik zou wel eens willen weten hoe ze zich gedroegen, hehe. Volgens mij waren ze helemaal niet zo braaf als ze zelf steeds zeggen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wat hoop ik toch dat mijn ouders nooit achter mijn Quizletaccount komen. Ik klaag gewoon om de haverklap over mijn stomme vader, zijn gemene vriendin, mijn autoritaire moeder, rare oma en irritante halfzusje.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hahahaha. Mijn Quizlet app werkt nog steeds :'D

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 16:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sommige anime's hebben niet eens de bedoeling om begrepen te worden... Of ik ben gewoon dom, dat kan ook, maar ik snap dit plot na zeven episodes nog niet. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Je bent echt té modern. Er zijn een paar dingen waar je het de hele tijd voortdurend over hebt.


    Some people are art and do art at the same time

    Wat een klote dag. Grrrrrrrr.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Parachutes schreef:
    Sommige anime's hebben niet eens de bedoeling om begrepen te worden... Of ik ben gewoon dom, dat kan ook, maar ik snap dit plot na zeven episodes nog niet. :/


    Haha over welk anime gaat het? ;d


    ot;... Hoe kan ik geen Noctowl vangen in een ultra ball maar wel in een freaking lure ball o-o ... Dat ding heb ik net ook echt uit het water gevist met mijn vishengel..

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 17:58 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Die scraper foil die ik maak is volgens mij nog nuttelozer dan verven op nummer.


    Your make-up is terrible

    Shion schreef:
    (...)

    Haha over welk anime gaat het? ;d


    ot;... Hoe kan ik geen Noctowl vangen in een ultra ball maar wel in een freaking lure ball o-o ... Dat ding heb ik net ook echt uit het water gevist met mijn vishengel..


    BlazBlue... Maar geloof niet dat jij die kijkt, of ik heb het verkeerd onthouden ;p.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    BlazBlue... Maar geloof niet dat jij die kijkt, of ik heb het verkeerd onthouden ;p.

    Nope die kijk ik niet ;d De naam komt me eerlijk gezegd ook helemaal niet bekend voor xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Facts schreef:
    (...)
    Mij ook niet, maar zo bedoelde ik het ook niet. :'D

    You wouldn't say.


    "I shut my eyes in order to see.'