• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik vond dit zo'n stomme fout van mezelf... Wat doe ik mezelf aan...


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    CLOTHES. :Y) Ik hou echt zo ontzettend veel van shoppen, hehe. Net mijn stufi binnengekregen en nu alweer de helft uitgegeven. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    YES. Mijn moeder zei vandaag - eigenlijk dus gisteren - dat ik was afgevallen. Eindelijk worden mijn inspanningen beloond. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je zal proberen om niet naar anderen te kijken?
    Nou, je doet het maar. Anders trek ik die bruine kijkers van je, uit je kop.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O mijn god... Ik schrik me hier hartstikke dood.. Is dit wel normaal?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ugh. Voor het eerst is google niet me beste vriendin. Why oh why? Ik wil die fucking tarieven weten.


    -

    's Nachts ga ik altijd zo vreemd denken... Misschien toch maar naar bed.


    Your make-up is terrible

    Pap.. je zou om 8 uur thuis zijn had je gezegd.. Dit is geen 8 uur meer D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dont mind if I do.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ugh, van 4 meldingen heb ik gewoon nog niks terug gehad. Waarom doe ik ook telkens weer de moeite? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Damn. Je weet dat ik die godverse band haat. Waarom dreig je er dan steeds mee ze te draaien? Het is dan ook niet zo raar dat je een klap voor je kop krijgt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn keel doet echt zo'n pijn en ik ben echt vet misselijk damn. Kutzooi D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Straks ren ik serieus de boekwinkel binnen en de dichtbezijnste winkel die iTunes kaarten verkoopt.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 11:36 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Serieus? Alle berichtjes van jou hier tot nu toe gaan alleen maar over je stomme afspraken en hoe slecht sommige bedrijven wel niet zijn. Wel, lieve Leon, ga iets nuttigs doen alsjeblieft.


    Some people are art and do art at the same time


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.