• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Fuck. Me plan om het mooi even in spotlight te zetten en me belofte na te komen is nu mooi verpest. Check je verdomde mails eens op je werk ipv mijn dag verpesten omdat je zogenaamd niet weet wat je verkeerd heb gedaan. Gosh. -.-


    -

    Jij hebt helemaal geen recht om commentaar te geven op dit groepswerk. Jij hebt geen ene vinger uitgestoken en als we je wat vroegen, dan haalde je je schouders op. Je gaat nu niet tegen mij zeggen dat ik geen moeite doe voor het groepswerk omdat ik niet verder doe. Dat groepswerk is niet het enige wat we tegen volgende week te doen hebben, dus als jij wilt dat er wat bij komt, dan zou ik ook maar je handen uit de mouwen steken. Het verdomde groepswerk is bijna af en jij hebt niks geholpen, fucking debiel. Het enige wat je deed, is roepen naar ons dat we verder moest doen. En nee, ik stuur mijn Nederlands niet naar je toe. Moet je maar opletten, dan heb je alles. Zeg jij ook steeds tegen andere klasgenoten. Ugh! End of rant


    Take me to wonderland

    Genieten, Mumford & Sons raast uit de boxen. De grond dreunt ervan.


    You are beautiful, you are love.

    70.000 woorden gechreven in twee jaar voor hetzelfde verhaal. Ik vind dat ik trots mag zijn op mezelf ^^


    Stenenlikker

    Neeeee, niet weer ruzie maken. Ik ben hier ook nog, weet je wel?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Weet e, fuck it. Ik wacht wel tot jij praat. Ik zat niet fout dit keer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hm, weet niet zeker of ik het leuk vind dat jij mee gaat. Je bent een heel lieve meid, maar aan de andere kant heb je moeite met het erkennen van andermans gevoelens waardoor je soms echt heel gemene opmerkingen kunt maken.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fack-ing hell. Seriously. I seriously hate you right now. Fack you. Ik word moe van je, wens bijna dat je gvd uit mijn leven moet verdwijnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben moe.


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo anders. Zo vreemd. Zo gek. Zo- inspiratieloos.. D:


    Some people are art and do art at the same time

    Ahw. Wat zielig voor hem.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    I require nourishment. NOW. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vinger verbrand. Vinger in het verband. AU


    26 - 02 - '16

    Jep, je hebt me zo kwaad gekregen dat ik aan de drank ben, Fucker.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Woop woop was naar primark in essen te duitsland geweest vandaag was fucking vet 5 verdiepingen aan kleding en kleding en kleding! I was in fucking shopping walhalla!! :3


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...