• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Ensiferum)
    Allison Evers – 22 (Candira)
    Angel Wings – 18 (Hohenheim)
    Archie Aegean – 21 (Hohenheim)
    Ashlee Doren – 19 (Ensiferum)
    Brian Gates – 21 (RosanneB)
    Cyrith Evans – 20 (Ensiferum)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjannee)
    Darwin Phoenix – 17 (Hohenheim)
    Davey de Waal – 22 (Ensiferum)
    DJ Turner – 17 (RosanneB)
    Ethan de Bruin – 23 (RosanneB)
    Faella Aegean – 19 (Hohenheim)
    Flynn Aegean – 19 (Hohenheim)
    Helen Beekman – 19 (RosanneB)
    Grace Broadsword – 20 (Ensiferum)
    Haloony Kirzer – 20 (Hohenheim)
    Ilse Keuring – 17 (Marjannee)
    Jelle Wings – 16 (Hohenheim)
    Jochem Rademakers – 20 (Ensiferum)
    Johan Leeuwens -–18 (Marjannee)
    June Gates – 19 (Ensiferum)
    Lotte Berkman – 18 (Ensiferum)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjannee)
    Marten van der Heide – 21 (Marjannee)
    Mosh de Waal -–18 (Ensiferum)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjannee)
    Raphael Evans – 21 (Ensiferum)
    Rosita Wings – 19 (Hohenheim)
    Ruben van Haagen – 20 (Marjannee)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Ensiferum)
    Shenae Beekman - 21 (RosanneB)
    Simon van der Heide – 18 (Marjannee)
    Steve Farnham – 22 (Ensiferum)
    Thomas de Boer -–18 (Marjannee)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Volgende schrijftopic

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 12:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik heb er een cursus voor gedaan,' antwoordde Shenae. 'Een training. Het helpt me mijn innerlijke rust te vinden. Aan je gezicht te zien boeit het je niet zo.' Ze gniffelde. 'Veel mensen vinden het niets, hoor.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik weet niet. Misschien is er nog iets leuks op de camping te doen?' zei Marit, die liever niet met z'n tweeën naar een dorp ging en ook liever niet wilde zwemmen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Marije vond het wel fijn dat ze nu al contact met anderen had. Het was nog nooit zo gemakkelijk gegaan.
    Ze keek even naar Ilse, die samen met Davey en nog een jongen in het water zwom. 'Er is hier ook een zwembad, toch?' vroeg ze. Zelf zwom ze liever in het zwembad dan in het meer, omdat je in het meer allemaal zand in je bikini kreeg.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ilse volgde Flynn enthousiast naar de rots. Toen ze op de rand stond, met Davey naast haar, slikte ze even. Dit was best wel eng. 'Jij eerst,' zei ze plagerig tegen Davey, omdat ze zelf niet echt durfde.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Grace dacht na. Ze konden moeilijk de hele vakantie gaan minigolven. ‘Misschien is er een programmaboekje bij de receptie te vinden met de activiteiten voor de komende dagen.’

    -

    ‘Ik geloof niet dat ik er het geduld voor zou hebben,’ grijnsde hij. Hij stak zijn hand naar haar uit. ‘Je bent hier zeker voor ’t eerst? Ik ben Steve.’

    -

    ‘Gaan we terugkrabbelen?’ grinnikte hij. Hoewel hij anders misschien wel een macho-achtige sprong zou hebben laten zien, dook hij nu simpel naar beneden, niet van plan de show te stelen. Dat mocht zijn vader doen.

    -

    ‘Leuk dat je nog zo creatief bezig kunt zijn,’ vond Cyrith. Hij keek even naar de hond, die rustig met haar mee wandelde. Ze had hem verteld dat hij Shadow heette en hij vond het een mooie naam. Hij vroeg zich af of ze die naam zelf had bedacht en of het iets van haar gevoelens liet doorschemeren. Hij hoopte niet dat haar wereld zo donker was als haar ogen haar deden geloven.
    Hij bukte even om een mooie schelp op te rapen en liet die in de zak van zijn zwembroek glijden.

    -

    Jochem had zijn ogen gesloten. Hij probeerde de spanning van de afgelopen dagen te laten ontsnappen. De reis naar het verleden had hem meer opgebroken dan hij had gedacht, maar het was toch erg intensief voor zijn hersenen om te verwerken dat hij – tegen alle natuurwetten in – was teruggekeerd naar een tijd die allang vervlogen was. Hij luisterde naar Abigails geanimeerde stem, die de meiden vertelde wat haar hobby’s waren en wat ze hoopte te doen deze vakantie. Mensen leren kennen.
    Er was geen woord van gelogen, maar toch was het ver van de waarheid verwijderd. Hij kende haar goed genoeg om te weten dat ze het moeilijk vond om iets voor haar moeder verborgen te houden, zelfs nu ze er zo jong uitzag dat ze eerder een gewone, spontane vakantieganger leek.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpius had een Engelse strip gekocht bij het winkeltje en liep naar het zwembad toe, waar hij een ligstoel wist te bemachtigen. Vluchtig bekeek hij de jongeren om hem heen, maar hij herkende niemand, al wist hij best dat Abigail waarschijnlijk de enige was die überhaupt naar hem toe zou komen. Hij onderdrukte een zucht en hield zich voor dat hij het gezelschap van anderen niet nodig had. Hij kon zichzelf prima vermaken en gaandeweg zou hij heus wel wat waardevolle contacten opdoen, net als vorig jaar.

    -

    Lotte had het ontzettend naar haar zin met de meiden die ze net had leren kennen. Zowel Angel als DJ en Abigail waren erg spontaan. De anderen meiden zeiden misschien wat minder, maar waren om die reden niet minder vriendelijk. Haar blik gleed even naar Raphael. Ze had zijn blik al een paar keer opgevangen en vond het een leuke jongen. Een hele leuke jongen. Hij had een aantrekkelijk soort kalmte over zich, maar straalde toch een opmerkelijke zelfvertrouwen uit dat haar niet stoorde. Hij leek haar volwassener dan de meeste jongens die ze tot dusver had ontmoet en kon niet ontkennen dat haar interesse in hem steeds groter werd, hoewel die Cyrith haar ook niet met rust liet, ook al was hij inmiddels uit zicht verdwenen met een meisje dat ze niet kende.
    ‘Wordt het niet eens tijd dat we het water ingaan?’ vroeg ze aan de rest.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Marit knikte en ze liepen richting de receptie. Dezelfde knappe jongen als toen ze arriveerden, stond bij de balie. Marit liep echter niet naar hem toe, maar ging op zoek naar een foldertje met het animatieprogramma.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ilse zette een klein stapje naar voren. Het was best wel hoog… maar ze moest zich niet aanstellen. Ze sloot haar ogen, kneep met haar wijsvinger en duim haar neus dicht en sprong toen naar voren. Het duurde een halve tel voordat ze het water voelde en diep het water in viel. Met haar benen spartelde ze zich een weg omhoog en toen ze boven water was, hapte ze naar adem. Ze keek even verwilderd om zich heen en wreef het water uit haar ogen, maar toen krulden haar mondhoeken omhoog. 'Dat was echt ontzettend cool. Zullen we nog een keer?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Oeiiiii, wordt Lotte nou op Raphael?


    'Ja, ik ben hier voor het eerst,' knikte Shenae. 'Leuk je te ontmoeten, ik ben Shenae. Ben jij hier vaker geweest?'

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 22:12 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Jazeker. Deze camping is van mijn ouders,’ vertrouwde hij haar toe. ‘Dus ik kom hier al van jongs af aan.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Dat is wel chill, zeg. Verveelt het alleen nooit, altijd maar de zelfde camping? Beetje variatie is ook wel leuk af en toe, lijkt me.'

    [ bericht aangepast op 4 dec 2013 - 23:19 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    ‘Goedkopere vakanties kun je niet krijgen,’ grijnsde hij. ‘En mijn vrienden komen hier ook altijd heen. Het maakt mij niet zoveel uit waar ik ben, als er maar leuke mensen zijn. Bovendien is de camping zo groot dat ik mijn ouders makkelijk kan ontlopen – die overigens nauwelijks op de camping komen en af en toe alleen op kantoor zitten.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Ohja. Die leuke vrienden van Steve…]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    [ bericht aangepast op 6 dec 2013 - 15:25 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'O, nou ja. Dan moet het wel te doen zijn,' knipoogde Shenae. 'Ik ben eigenlijk niet zo van het kamperen,' gaf ze toe. 'Mijn moeder en ik gaan altijd meer naar hotelletjes. We laten ons graag verwennen, in plaats van alles zelf te moeten doen.'


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?