• Een groep jongeren vindt een tijdmachine en gaat twintig jaar terug in de tijd, om schokkende gebeurtenissen te voorkomen die hun ouders hebben meegemaakt tijdens hun zomervakanties. Op deze manier hopen ze het leed in hun families te kunnen doen verdwijnen.

    Personages

    Abigail Evans – 19 (Ensiferum)
    Allison Evers – 22 (Candira)
    Angel Wings – 18 (Hohenheim)
    Archie Aegean – 21 (Hohenheim)
    Ashlee Doren – 19 (Ensiferum)
    Brian Gates – 21 (RosanneB)
    Cyrith Evans – 20 (Ensiferum)
    Damiën van der Galiën – 20 (Marjannee)
    Darwin Phoenix – 17 (Hohenheim)
    Davey de Waal – 22 (Ensiferum)
    DJ Turner – 17 (RosanneB)
    Ethan de Bruin – 23 (RosanneB)
    Faella Aegean – 19 (Hohenheim)
    Flynn Aegean – 19 (Hohenheim)
    Helen Beekman – 19 (RosanneB)
    Grace Broadsword – 20 (Ensiferum)
    Haloony Kirzer – 20 (Hohenheim)
    Ilse Keuring – 17 (Marjannee)
    Jelle Wings – 16 (Hohenheim)
    Jochem Rademakers – 20 (Ensiferum)
    Johan Leeuwens -–18 (Marjannee)
    June Gates – 19 (Ensiferum)
    Lotte Berkman – 18 (Ensiferum)
    Marije Leeuwens – 17 (Marjannee)
    Marten van der Heide – 21 (Marjannee)
    Mosh de Waal -–18 (Ensiferum)
    Myrthe de Waal – 22 (Marjannee)
    Raphael Evans – 21 (Ensiferum)
    Rosita Wings – 19 (Hohenheim)
    Ruben van Haagen – 20 (Marjannee)
    Scorpius Kruzinga – 23 (Ensiferum)
    Shenae Beekman - 21 (RosanneB)
    Simon van der Heide – 18 (Marjannee)
    Steve Farnham – 22 (Ensiferum)
    Thomas de Boer -–18 (Marjannee)


    Plattegrond van de camping:



    Informatie
    De camping is gelegen nabij het Griekse plaatsje Mystras. Het bevindt zich in een bosrijk en bergachtig gebied. Om bij de zee te komen, moeten ze de bus nemen, die brengt hen in tien minuten naar het strand.
    Op de camping zelf is een meertje met een strandje waar veel gezwommen wordt, evenals een zwembad. Er is tevens een kampeerwinkeltje, mini-supermarkt, poolcafe en feestgebouw. De camping wordt door twee families gerund: een Griekse familie en een Engelse familie.

    Inschrijftopic
    Overlegtopic
    Volgende schrijftopic

    [ bericht aangepast op 5 dec 2013 - 12:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mosh kon het niet helpen dat hij onbedaarlijk moest lachen, dusdanig dat de tranen over zijn wangen liepen. Hij stootte Flynn aan, die naast hem zat.
    ‘Hoor je dat, gast? Ze is naar Griekenland gekomen omdat ze een liefdesbrief van me heeft gehad.’

    -

    Abigail knikte. Haar bikini had ze vanmorgen al aangetrokken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Allison bleef op afstand. Ze liet Shadow's riem los en begon te staan met haar voeten in de zee. Iedereen had heel veel lol, dat kon ze zo horen. Rustig begon ze iets verder de zee te gaan, maar keek wel uit dat ze niet te diep ging. Even maakte ze een klein rondje.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Flynn lachte.
    'Moet ik nu geloven dat je bang was dat je anders niemand kon krijgen?' Hij keek even naar Ilse en vond haar er best goed uit zien zo in haar bikini. Hij verdrong die gedachte, want Ashlee wachtte in Nederland op hem.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Candira, Cyrith heeft Allison aangesproken haha ;)]

    'Nou ja, zeg.' Ilse keek Mosh kwaad aan en draaide zich weg. 'Ik ga zwemmen,' zei ze in het algemeen, omdat ze geen zin had om bij die jongen in de buurt te zijn. Ze vond hem een eikel, omdat het dus één of andere grap was geweest en zij er nog ingetuind was ook.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 16:29 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Nee, ik doe het zelf,' zei Rosita kortaf en ze raapte de vlieger op uit het zand.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Oké.' Damiën haalde zijn schouders op. Als ze hulp nodig had, dan merkte hij dat vanzelf.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Even later ging Allison terug zitten naast Shadow en plots hoorde ze een stem, het was Cyrith. "He" ze glimlachte zwakjes "Dat zie je goed" antwoorde ze hem.
    "Je mag wel naast me komen zitten hoor!" bood ze hem aan. "Ik bijt niet" en grinnikte zwakjes. Iedereen had plezier, ze voelde zich als iemand die iedereen gewoon ophoud. "Dus, ben je ook hier naartoe gekomen om Grieks te leren? Zoals Mosh en Flynn"vroeg ze aan hem.

    [Dank je Marjan]

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 16:50 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    'Kijk,' zei Brian tegen Haloony en Abigail. 'Daar zitten ze.' Hij keek naar hun moeders, die het zo te zien wel gezellig leken te hebben.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Mosh trok een gezicht toen ze wegliep en keek de andere jongens toen een beetje overrompeld aan. ‘Dat was… apart.’
    Hij blikte weer even op het knappe meisje dat er ook bij zat, maar ze was zo in gesprek met haar vriendinnen dat het hem onverstandig leek hen te onderbreken. Hij vroeg zich af waarom ze bij hen waren komen zitten en hij keek Davey en Raphael nieuwsgierig aan.
    ‘Kennen jullie hen?’
    Davey schudde zijn hoofd. ‘Alleen June.’
    Hij wees naar het meisje dat naast hem zat. Hij herinnerde zich nu ook dat hij haar een sigaret had gegeven toen ze erbij was komen zitten en vond het eigenlijk een stomme vraag.
    ‘Waar kennen jullie elkaar van?’
    ‘We zijn met elkaar bevriend,’ antwoordde Raphael. ‘Onze ouders hadden een – eh – hechte band en daardoor zagen we elkaar veel en zijn we ook bevriend geraakt.’
    Mosh vond dat wel bijzonder. De dochters van zijn moeders vriendinnen had hij altijd maar irritant gevonden. Sommigen waren wel mooi, maar hij zag er geen vriendschap uit voortkomen…

    -

    Cyrith ving wat water in zijn hand op en keek naar de horizon. 'Ik hou me voor dat ik hier inderdaad ben om Grieks te leren, al hebben mijn vrienden volgens mij wel wat anders op het oog.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Allison glimlachte even toen ze Cyrith hoorde. 'Nou nu laten ze je wel wat met rust' zei ze tegen hem. 'Wil jij niet ooit settelen met een vrouw aan je zijde?' vroeg ze aan hem en aaide Shadow rustig over zijn vacht. Allison wou wel settelen, maar was bang dat geen enkele man haar zou willen hebben, ten eerste omdat ze blind was en ten tweede omdat ze een kind had.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    [Best wel raar dat ze zich dat eerste nog steeds afvraagt als ze al getrouwd geweest is...]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Nou dat komt omdat haar man overleden is (Dit staat namelijk in mijn rol), dus ze denkt ook dat niemand haar zou zien zoals haar man haar altijd zag]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    'Gaat er ook iemand mee?' vroeg Ilse, opnieuw in het algemeen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Begon zij nou ook al? Hij kreeg het er benauwd van. Allison kende hem niet eens – kon hem niet eens zien – en kwam al tot de conclusie dat een vriendin goed voor hem zou zijn.
    Toen hij het wat langer over nadacht, bedacht hij dat het waarschijnlijk meer haar eigen gevoelens waren: naarstig op zoek naar een levenspartner.
    ‘Ach, het komt wel, ooit.’
    Of niet.

    -

    Davey stond op. 'Ja. Ik kan wel wat verkoeling gebruiken.'
    Raphael had zich echter net ingesmeerd en wilde nog even wachten voordat hij het water inging. Hij richtte zijn blik in de verte en zwaaide toen hij zijn zus zag, samen met haar vriendje, Brian en Haloony.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Faëlla was eerst even gaan hardlopen. Dat had ze sinds de zomer weer opgepakt. Omdat ze met de trein naar school moest en door de drukke dagen ok niet altijd even veel tijd en puf had om te dansen, moest ze haar lichaamsbeweging op een andere manier verkrijgen. Faëlla was er van overtuigd dat haar vader zou zeggen dat dat niet nodig was en dat hij bang was dat ze dezelfde kant op zou gaan als haar moeder.
    Ze had nog geen van haar vrienden gezien en ook geen jongere versies van hun ouders. Ze vroeg zich af of ze haar moeder eigenlijk wel durfde te zien. Nu ze hier eenmaal was, vond ze het best spannend. Ze had niet heel veel weg van haar moeder en leek meer op haar ooms, dus ze zou vast niet zo gemakkelijk ontmaskerd worden, al kon ze zich niet voorstellen dat iemand in één keer een juiste conclusie zou trekken.
    Toen ze de camping een paar keer rond was geweest, kleedde ze zich om in iets luchtigers en kocht een wat fruit. Fruit dat ze in Nederland nauwelijks zag en keek hoeveel beltegoed ze nog had op het oude telefoontje dat ze bij zich had. Haar eigen Android-toestel zou hier niet werken, zo hadden ze bedacht voor ze weg waren gegaan. Er was nog niets van gebruikt, maar Faëlla wilde het ook niet verspilen door haar vrienden te sms'en waar ze waren en besloot gewoon even rond te kijken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes