• Jup. Ik was wel benieuwd naar de resultaten die ik zou krijgen als ik naar mijn naam googelde. Als eerste resultaten kreeg ik een foto van mezelf en een oude Prezi (een soort online presentatie die je kan maken op Prezi.com) te zien, maar de volgende waren gewoonweg vreemd en ik heb geen idee hoe Google ze in hemelsnaam aan mijn naam koppelt. :'D








    Wat toont Google Afbeeldingen wanneer jij naar je naam (voornaam en achternaam) googelt? :Y)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 18:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Foto's van mijn wedstrijden aangezien die nog wel eens op internet kwamen. :/
    En de raarste vond ik nog dat er iemand was uit Duitsland met precies dezelfde voor- en achternaam had, maar dat ze overleden was.


    Do what people say you can't.

    Ik krijg dit:




    Deze foto is van de Antwerp (voetbal) waar ze een Sofie, Koen en Lunah in herdenken die gestorven zijn en Lunah was mijn nichtje.

    En nog veel andere mensen en dieren.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Mijn voor- en achternaam.




    There is nothing more badass than being yourself

    Bij mij vooral oude mensen en bekers.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 20:00 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    HarrysBum schreef:
    Mijn voor- en achternaam.




    Oh, haha. Geweldig.
    En nou voel ik me aangesproken omdat ik diabetes heb, al moet ik geen pillen slikken. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    Mijn scoutinggroep ^^


    Ehh... Ok?
    En heel veel foto's van zumba lessen xd


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Naast heel wat foto's van mezelf en van vrienden, (Hyves...), krijg ik dit:


    Twenteeeeee!



    Psy, ja die link snap ik wel...



    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Ik krijg dit:

    What?


    Een bekende Vlaming die mijn achternaam deelt.


    En deze foto van mijn eigen achterkant. x'D

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 20:16 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kom de gezichten van mijn klasgenoten tegen. :X

    Cicero schreef:
    Ik krijg dit:

    What?


    Een bekende Vlaming die mijn achternaam deelt.


    En deze foto van mijn eigen achterkant. x'D

    *zoekt jouw naam ook op*
    Oh god, ik wist niet eens van zijn bestaan af. x']


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mensen, let hier mee op, want als je de link van de afbeelding kopieert en plakt in Google, kunnen mensen zo achter je naam komen. :')


    Let the Night embrace you

    Op de erste pagina:een paar foto's van mijzelf/van de school van mijn broers en volgen smij ook hun facebook en dingen like een klaine/finchel picture en nog 5/6 JMOMS dingen. Plus ook nog een foto van een spin en een shcildering van een kunstenares met mijn achternaam (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 20:50 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben echt enorm verbaasd over de eerste foto die ik krijg. ;o Het is een heel erg mislukte, lelijke foto, maar ik sta er wel op met een prijs die ik heb gewonnen met een schrijfwedstrijd. ;D Ik ben - obviously - de middelste, maar ik sta er echt heel lelijk op. Ik vraag me echt af waarom ze deze foto hebben gekozen, want die andere twee staan er ook niet echt mooi op ofzo. xd



    Oh wacht, nu vind ik ook deze, die is iets leuker en van dezelfde wedstrijd XD.



    En verder krijg ik een hele hoop foto's van allerlei beelden die in de Bommelerwaard - de regio waarin ik woon - staan, omdat ik een tijdje gedichten heb geschreven over beelden in de Bommelerwaard voor een weekkrant die hier uitkomt. ^^
    Zoals:






    Dan heb ik nog een foto van mezelf, die ook gemaakt is voor dat weekblad als introductie zeg maar.



    En voor de rest een hoop oude oma'tjes enzo, omdat ik een oude oma naam heb. ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh! Das heel simpel, ik google mezelf best vaak :Y). [als k een foto nodig heb!]
    Ik heb namelijk de eerste 5,5 pagina's vol met foto's van mezelf of die ik gemaakt heb!
    En vanaf pagina 5,5 komen er tussendoor onbekende mensen en vreemde foto's.. ;d


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.




    Vreemde dingen. Vooral die laatste. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.