• Jup. Ik was wel benieuwd naar de resultaten die ik zou krijgen als ik naar mijn naam googelde. Als eerste resultaten kreeg ik een foto van mezelf en een oude Prezi (een soort online presentatie die je kan maken op Prezi.com) te zien, maar de volgende waren gewoonweg vreemd en ik heb geen idee hoe Google ze in hemelsnaam aan mijn naam koppelt. :'D








    Wat toont Google Afbeeldingen wanneer jij naar je naam (voornaam en achternaam) googelt? :Y)

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 18:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it


    ^Mijn profielfoto voor G+, dus nogal logisch dat die 'm meteen laat zien x'D


    ^Mijn zus met het bestuur van haar studievereniging in d'r Twentejaren :'D

    En de meeste van mijn vrienden van G+, dus...

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 21:16 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Een foto van m'n vader. x'D En redelijk veel van One Direction, die weer naar Q lijden. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you




    En een heleboel foto's van een modeshow, wat ik best grappig vind, want ik wilde altijd modeontwerpster worden.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Mijn voor en achternaam: eerst drie plaatjes van mijn prezi presentaties voor school, en verder allemaal plaatjes van meisjes/vrouwen. Verder nog


    en

    ?? :'D

    Als ik op mijn voornaam zoek, krijg ik plaatjes van Emma Watson en Emma Roberts

    Ik krijg een schoolfoto van een vriend van me te zien die vijf jaar geleden is overleden...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bijna alleen maar foto's van de judo.

    - kijk eens hoe schattig ik ben. (de middelste)


    "Ignite, my love. Ignite."


    Wauw, weet wat geleerd vandaag.


    ars moriendi

    Robbery schreef:


    Wauw, weet wat geleerd vandaag.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Zagarino schreef:
    (...)


    Wooow, dat is fucking typisch, haha. Had er geen idee van dat dat echt zo'n oer-Hollandse naam was, joh!


    ars moriendi

    Heel veel oude atletiek foto's, maar ook foto's van mijn familie.

    Links :]

    Cute.

    ...What.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Behalve foto's van wild vreemde ook Prezi's die ik ooit een keer heb gemaakt. Fijn...


    ©1998

    Voornamelijk mensen met dezelfde voornaam en een aantal foto's/screenshots van video's waar ik in zit van mijzelf. Best wel scary.
    En volgens mij is er een fotograaf met mijn naam, want er zitten veel artistieke foto's tussen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    als ik mijn naam google krijg ik heel veel donald duck stripjes, paaseieren, kerkhoven en grafstenen, naakte vrouwen, all you need is love dingen

    LIKE HOE DE FUCK WORDT DAT AAN MIJ GEKOPPELT


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Als ik mijn achternaam in typ krijg ik allemaal foto's te zien van boksers ^^ Best wel logisch aangezien bijna mijn hele familie+ik boks xd en bij mijn voornaam krijg ik allemaal Japanse shit zoals zeewier, motors en rauwe vissen (?) xd


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik bedenk me net dat ik een nogal Japanse naam heb... en een Franse achternaam xd


    'The best way to predict the future is to create it'.