• We hebben het allemaal wel eens gehoord; 'Nou nou toch eens normaal!'
    Maar wanneer spreek je van normaal? Wanneer ben je normaal? En wanneer ben je dat niet?
    Wat vinden jullie?


    ''When it comes to love, the hunt is better than the kill''

    Normaal is relatief vind ik.


    26 - 02 - '16

    Eh wat een vraag...

    Normaal is als je jezelf bent denk ik. Dat kan voor iedereen anders zijn hoor ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eigenlijk zegt het woord het zelf al. "Normaal" verwijst er naar dat je de norm volgt, dat je doet wat algemeen wordt gezien als hetgene wat mensen nu eenmaal doen. Volgens mij klopt het dus niet dat normaal doen "jezelf zijn" is, want je doet juist dat wat andere van je verwachten. Op die manier kun je ook denken dat niemand echt normaal is, maar dat sommige zich gewoon beter aan andere kunnen aanpassen.
    Of misschien denk ik gewoon te ver door. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Normaal is wat de meerheid 'oke' en 'aanpasselijk' vindt. Saaiheid dus.


    -

    Normaal is, naar mijn mening, zoals de maatschappij zegt dat je moet doen.


    Troll schreef:
    Normaal is relatief vind ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gewoon, de gebruikelijke normen en waarden. Als jij in de trein zit en je gaat veel te dicht op iemand zitten zodat diegene zich niet prettig voelt, is dat niet normaal. Als jij een krant jat bij de kiosk ipv dat je betaalt, is dat niet normaal. Als je je hond trapt is dat niet normaal.

    Zocht je zoiets?


    ars moriendi

    Megaera schreef:
    Normaal is, naar mijn mening, zoals de maatschappij zegt dat je moet doen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Megaera schreef:
    Normaal is, naar mijn mening, zoals de maatschappij zegt dat je moet doen.

    Gemela schreef:
    Normaal is wat de meerheid 'oke' en 'aanpasselijk' vindt. Saaiheid dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen of zo toch. Zo was er eens een mooie uitspraak.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Samifer schreef:
    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen of zo toch. Zo was er eens een mooie uitspraak.

    Aah, die is mooi


    ars moriendi

    iedereen is verschillend dus wat is dan normaal?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Normaal is saai, burgerlijk en te netjes.
    Ik krijg zo vaak naar mijn hoofd geslingerd dat ik normaal moet doen en mijn gekke trekjes moet laten varen, maar hoe laat je eigenschappen van jezelf los? :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Normaal zijn is je gedragen zoals gebruikelijk is in bepaalde situaties.


    From these ashes, I will rise

    Ik vind normaal een walgelijk begrip. Naar mijn mening gebruiken mensen die hun gebrek angstvallig proberen te verbergen "normaal" tegenover mensen die zich niet schamen voor hun afwijking tegenover anderen.

    Wees gewoon jezelf, dan komt het goed. ;]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.