• Dringend nieuwe spelers gezocht!


    Alle rechten van dit topic gaan naar ShinWoo



    Het gaat er normaal aan toe op de Morgana Acadamy. Het is zoals alle andere scholen, je gaat naar school toe. Volgt de saaie lessen waardoor je bijna in slaap dreigt te vallen en de klas uit wordt gestuurd. Er is niks raars aan. Alleen wanneer de mensen die elkaar hartgrondig haten op een dag wakker worden in het lichaam van degene die ze haten is het heel wat anders. Ze moeten naar school toe als elk normaal mens en proberen ondertussen terug te gaan naar hun eigen lichaam. Maar lukt dit hun wel en bloeit er geen liefde op?


    Jongens:

    - Heath Alexander Firenzé - Raccoon
    - Thomas Joshua Crowe - Raccoon
    - River Franche- Bootin
    - Jussey Alfredo Porter- Dorchadais
    - Gereserveerd - ShinWoo
    -Justin James Skye- Kendizzzzle


    Meiden:

    - Georgie Jasmine Smith - Aquari
    - Lauren Neveah McQueen - Pebble
    - Catherina Elizabeth Johnson - Aquari
    - Gereserveerd - LondonLove
    - Olivia Sarah Andis - JustLovegood
    -


    Switchers:

    Heath Alexander Firenze xLauren Neveah McQueen

    River Franche x Jussey Alfredo Porter

    Thomas Joshua Crowe x Catherina Elizabeth Johnson

    Justin James Skye x Olivia Sarah Andis
    x?
    x?

    Regels:

    ~ Geen oneliners, minimaal 6 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    ~ ABN schrijven
    ~ Max twee personages per persoon
    ~ 16+ mag, maar hou het netjes.
    ~ Laat weten als je even niet kan reageren, dan kunnen we er rekening mee houden.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Offtopic tussen []{} -- ()
    ~ Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    ~ Have fun.:Y)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 15:51 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Thomas Joshua Crowe ||Catherina Elizabeth Johnson

    Met mijn ogen hard dichtgeknepen woelde ik onrustig ik mijn bed. Alles voelde zo vreemd aan. Ik rekte me even uit en ging rechtop zitten om vervolgens het slaap uit mijn ogen te vegen. Alles leek zo vaag. Nog half slaapdronken stond ik op en strompelde richting de badkamer. Ik was een beetje duizelig geworden en opende het kraantje om vervolgens met mijn handen een kommetje te maken en het water dan in mijn gezicht te spetteren. Ik was nu klaarwakker en keek in de spiegel. Verbijster en meer geschrokken keek ik in de spiegel. "Oh mijn god!" roep ik en schrik van mijn eigen stemgeluid. Ik keek van mijn hand die zeer smal en verzorgd waren en ging naar mijn gezicht. Wat was er gebeurt met me? Waarom zit ik in het lichaam van...van... Dit monster.... Ik stormde richting de kamer en inderdaad alles was hier zo netjes en roze achtig... Ik plofte neer op het bed. Ik kon het wel uitschreeuwen. Alles liever dan dit. Ik wilde naar buiten, maar besloot me eerst om te kleden. Alleen... Ik keek even naar beneden. Ik wist heus wel hoe ze eruit zag... Ik wilde er gewoon niet aan denken. Ik rommelde in haar kast en nam een topje en broek uit. Met moeite van ik dan ook haar bh laatje... Of ik liep zonder bh rond of wel deed ik een van die dingen aan. Oh god dit klonk zo verkeerd... Ik nam een van die dingen uit en keek even. Als ik me goed kon herinneren hoorde die zo. Ik hield het ding voor me en haalde diep adem om me vervolgens razenvlug in deze moord kleren te hijsen. Als ik daar mee klaar ben soek ik gemakkelijke schoenen zonder hak en liep ik naar buiten. Waar moest ik nu heen. Wat moest ik doen? Mezelf vinden ? Jason vinden? Ik schudde mijn hoofd en riep haastig weg.

    (Wie voor Thomas aka Cath? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Olivia Sarah Andis (Justin James Skye)]

    Ik werd wakker van mijn wekker en ik sloeg hem af terwijl ik mijn ogen gewoon nog dicht hield. Ik had een vreemde droom gehad nou ja ik had natuurlijk niks onthouden van mijn droom dus ik had nu gewoon een vreemd gevoel rond me hangen wat ik best irritant vond. Toen mijn wekker voor de tweede keer afging deed ik mijn ogen moeizaam open en zette de wekker fatsoenlijk af. Ik ging langzaam rechtstaan en merkten tot mijn schrik dat dit niet mijn kamer was. Ik zag nergens foto’s hangen of mijn viool staan. Ik wreef door mijn ogen en keek daarna nog eens rond maar het bleef een totaal vreemde kamer. Ik strekte me even uit en merkte dat ik precies een beetje langer was. Verbaasd zocht ik een spiegel en slaakte een verward kreetje met vreemd genoeg ookal niet mijn eigen stem. In de plaats van nou ja ik stond Justin de jongen waar ik nu al zolang verliefd op was voor de spiegel ik bedoel dat kan toch niet. Ik maakten een sierlijke pirouette voor de spiegel maar er veranderde niks. Ik zuchten en keek op de klok o fuck ik kom zo nog te laat dacht ik bij mezelf en ik liep snel naar mijn nou ja zijn kleding kast en haalde er een jeans broek een grijs T-shirt en een ruitjes hemd uit. En ging naar de badkamer hopend dat ik niemand tegen kwam. Eenmaal daar kleden ik me aan en hield gewoon mijn vuile onder broek aan ik was echt niet van plan om een nieuwe aan te doen nee gewoon weg nooit. Ik zuchten spoot een hele boel Deo over me heen waste mijn gezicht en deed wat gel in mijn haar. Daarna liep ik terug naar de kamer pakten zijn boeken tas deed zijn schoenen aan en liep de gang op. Ik liep snel de gang uit richting het plein waar ik al snel mezelf nou ja justin zag staan en liep naar hem toe.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 21:33 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Ik kom wel naar Thomas/Cath ^^ ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 21:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Someone voor River/Jual dan :')]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Kan Olivia naar Justin op het schoolplein komen? En btw ze wonen in de school, daar ben ik ook net pas achter hoor xd. ]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    [Kan Olivia naar Justin op het schoolplein komen? En btw ze wonen in de school, daar ben ik ook net pas achter hoor xd. ]

    (Oki ik pas het nu even aan XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Kendizzzzle schreef:
    [Kan Olivia naar Justin op het schoolplein komen? En btw ze wonen in de school, daar ben ik ook net pas achter hoor xd. ]

    (Aangepast XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    "Jual" Jussey Alfredo Porter ||River Franche||

    Ik heb echt heel erg veel moeite om mij aan te passen aan het lichaam van River. Hij loopt zo anders dan dat ik gewend ben. Ik ben al een aantal keer pardoes tegen de muur aangelopen omdat ik het in dit lichaam maar niet voor elkaar krijg om heupwiegend te gaan lopen. Deze gozer is zo stijf als de pest. Alhoewel, die spieren voelen niet zo heel slecht aan. Zou hij ook zo sterk zijn? Ik kijk even rond en schud dat mijn hoofd. Nee. Nee, nu niet Jual. Je moet je eigen lichaam zien te vinden. Ik steek mijn(ofwel River) zijn kin de lucht in en loop de gang verder door. Eerst maar eens naar(nog altijd)mijn eigen kamer toe.
    Ik loop door de gangen naar de trappen, daar ga ik naar boven en loop naar mijn kamernummer toe. Als ik daar ben klop ik gelijk aan. Maar als ik na een paar seconde geen gehoor krijg klop ik weer. Nog altijd niets. Ik draai me met een ruk om en zucht. Vervolgens loop ik de gang weer terug uit, naar beneden, naar buiten. Daar loop ik plots tegen iemand op. In de eerste instantie wil ik de persoon waartegen ik loop uitschelden, maar ik heb andere dingen aan mijn hoofd.
    "Catherina, help me even. Heb jij River- eh, Jual gezien?" vraag ik en kijk rond. Hopelijk heeft zij hem(ik bedoel mij, nee hem, mij, ach krijg wat) gezien. Ik sta wat moeilijk te wachten tot ik antwoord krijg. Hopelijk ging ze niet vragen waarom ik naar River vroeg terwijl ik in hem zit, hem ben, of hoe ik dat ook moet zeggen. Misschien leg ik dat later wel uit. Ik wil nu echt mijn eigen lichaam vinden.
    Ugh dit lichaam voelt zo rot. Ik vind het zo raar voelen om weer eens maagd te zijn(en dan bedoel ik van achter. Zelf ben ik dat al jaren niet meer). Ietwat ongeduldig wacht ik tot Catherina zal antwoorden.
    "Kom nou," mompel ik en steek mijn handen in de zakken van de(naar mijn mening wat wijde) broek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Justin James Skye:

    Ik was nog steeds druk aan het zoeken naar Olivia, verdorie, nee naar mij, ik ben er nu nog steeds niet aan gewend. Ik zag haar vrienden groepje wel, maar die ontweek ik liever. Ik wist totaal niet hoe ik me moest gedragen als een meisje, laat staan als Olivia. Ik zag dat er een jongen op me af kwam lopen, wacht, die jongen ben ik. Wauw, dat klonk echt weird. Ik trok hem, nou ja, mij mee naar een hoek waar niemand ons kon zien, niet iedereen hoefde te weten dat we blijkbaar in elkaars lichaam zitten. 'Oké, ben jij Olivia? Want dit klinkt misschien raar, maar ik ben jou, nou ja, jou lichaam dus nu. Ik ben dus Justin, En wow, dit klink vaag. Volg je me nog?' Ratelde ik aan een stuk door. Ja, een meisje was ik niet, maar aan een stuk door praten kon ik wel zoals een meisje. Weer een vinkje op mijn "Hoe gedraag ik me als een meisje" Checklist.


    How far is far

    Olivia Sarah Andis (Justin James Skye)

    Ik richting justin en voor dat ik iets kon zegen trok hij me al mee in een hoekje en begon te praten nou ja eerder te ratelen. 'Oké, ben jij Olivia? Want dit klinkt misschien raar, maar ik ben jou, nou ja, jou lichaam dus nu. Ik ben dus Justin, En wow, dit klink vaag. Volg je me nog?’ Ik zuchten ‘Natuurlijk volg ik je nog hoe denk je dat me voel ik ben een jongen en jij weet duidelijk ook niet hoe je een meisje moet zijn.’ Zei ik geriteerd terwijl ik naar hem keek.’ We moeten hier iets ik zag nu wel dat jij duidelijk niet weet hoe dat je een meisje moet zijn maar ik zou ook niet weten hoe ik een jongen moet zijn en eerlijk gezegd wil ik het ook niet zijn.’ Zei ik weer geriteerd. Ik wou niet gemeen of irritant over komen maar ik denk gewoon dat we best geen vrienden worden en zo snel mogelijk er terug voor moeten zorgen dat ik terug in mijn eigen lichaam zit.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Thomas Joshua Crowe ||Catherina Elizabeth Johnson

    Zoekend keek ik om me heen ,ik was eigenlijk zo verward dat ik tegen iemand opbotste en die persoon aankeek. Het was River, maar hij gedroeg zich erg vreemd. "Catherina, help me even. Heb jij River- eh, Jual gezien?" vroeg hij me plots. "euh..." begon ik niet wetend wat te zeggen. "Kom nou,"zei hij plots erg ongeduldig. "Nee ik heb geen idee waar hij is, ik heb namelijk andere dingen aan mijn hoofd. Heb jij enig idee waar Thomas is?" vroeg ik hem toen haastig. Wauw ik zoek mezelf.... Dit was diep... "Ik bedoel.... Het is mijn dag niet... En euhh...." begon ik dan te ratelen. Hij zal me vast voor gek verklaren als ik het de waarheid zou vertellen. Ik wilde het eigenlijk zo hard mogelijk uitschreeuwen dat ik wakker wilde worden, maar ikzelf was ook wel nuchter genoeg om te weten dat het geen nut geeft. Ik haalde een hand door mijn haren, of nee die van Catherina. Ze waren zijdezacht, wat ik erg miste... Ik schraapte mijn keel. "Als jij me helpt hem te vinden dan help ik jou om Jual te vinden. "zeg ik dan. Ergens begreep ik niet echt waarom hij Jual wilde vinden. "Waarom heb je hem eigenlijk nodig?" vroeg ik hem dan zonder er echt helder bij na te denken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin James Skye:

    Ze zuchtte 'Natuurlijk volg ik je nog hoe denk je dat me voel ik ben een jongen en jij weet duidelijk ook niet hoe je een meisje moet zijn.’ Zei ze geïrriteerd terwjl ze naar me keek 'Nee, inderdaad, ik weet niet hoe ik een meisje moet zijn nee. Wat is dat vreemd zeg. Het is niet zo dat ik als hobby ofzo, elke dag ga oefenen of bedenken hoe ik me nou als een meisje zou moeten gedragen.' Zei ik nu ook geïrriteerd. Zij niet aardig doen tegen mij, dan ga ik ook niet aardig doen tegen haar. En mijn nieuwe stem begon me nu echt te irriteren. ’ We moeten hier iets ik zag nu wel dat jij duidelijk niet weet hoe dat je een meisje moet zijn maar ik zou ook niet weten hoe ik een jongen moet zijn en eerlijk gezegd wil ik het ook niet zijn.’ Zei ze weer geïrriteerd. 'Nee, inderdaad. En denkje dat ik er om sta te springen dat ik nu een meisje ben? Nee, echt niet.' Snauwde ik terug. 'Sorry, we kunnen elkaar het beste helpen door te zeggen hoe meisjes, of jongens zich gedragen.' Zei ik zuchtend.


    How far is far

    Jual Jussey Alfredo Porter ||River Franche||

    Catherina geeft echt zo traag antwoord. Ze moest zelfs nog nadenken hoorde ik ook. Ze liet en euh horen en zei toen toch wel wat.
    "Nee ik heb geen idee waar hij is, ik heb namelijk andere dingen aan mijn hoofd. Heb jij enig idee waar Thomas is?" Wacht even, ze stelt een vraag terug? Oh wacht even, Thomas. Waarom moet ze Thomas hebben. Ze heeft de gruwelijkste hekel aan die gozer. Dat is duidelijk te merken. En dan ineens heeft ze hem nodig?
    ."Ik bedoel.... Het is mijn dag niet... En euhh...." begon ze te ratelen. Ik zet mijn hand in mijn heup en wacht dan tot ze klaar is. Als ik ergens een hekel aan heb is het als mensen ratelen. Als ik zelf begin met ratelen houd ik vanzelf op. Maar bij meiden is dat echt zo vreemd. Ze lijken er een aanleg voor te hebben. Ik laat mijn tong even door mijn mond rollen. Ik moet toegeven, River heeft een mooie bek vol tanden. Het voelt alleen zo vreemd. Zelf heb ik niet zulke grote tanden, eerder van die kleine iele rottandjes. Al zitten ze dan niet in de weg als ik met een jongen naar bed ga. Deze tanden zal ik flink aan moeten wennen als dat weer gebeurd. Want denk je nou echt, ondanks dat ik in een ander lichaam zit, ik mijn seksleven achterwege laat? Nou, dacht het niet. Ik ga net zo hard door.
    Ik word een beetje uit mijn gedachten gehaald wanneer Catherina haar hand door haar haren haalt.
    "Als jij me helpt hem te vinden dan help ik jou om Jual te vinden," er komt een lachje uit mijn keel. Dacht ze. Ik knik eventjes als akoord. Als zij mij voor mij gevonden heeft dan kan ze er lekker in stikken. Ik heb wel belangrijkere dingen te doen dan zij op dit moment heeft te doen.
    "Waarom heb je hem eigenlijk nodig?" Ik kijk haar met een lichtelijk opgetrokken wenkbrauw aan.
    "Zo zo, gaan we nieuwsgierig worden?" Vraag ik dan. Dit eigenlijk zonder er echt bij na te denken. Ik haal mijn schouders even lichtelijk op en grinnik dan even.
    "Die arrogante kwal en ik hebben wat ruzie, en ik wil hem even laten zien wie hier de baas is," besluit ik dan toch te zeggen. Oke, ik heb het volgens haar over mezelf nu. Maar eigenlijk praat ik hier over de persoon die nu in mijn lichaam zit. Ik denk echtrr dat dat River is. Want wie zou er anders in mijn lichaam zitten? In de film It's a boy, girl thing waren die twee ook naar elkaars lichaam verwisseld. Ugh, dit klinkt zo vreemd om over de denken. Van lichaam verwisseld. Bah.
    "Maar goed, ik help jou en jij helpt mij. Net als dat jij net zei," zeg ik dan. Puur om niet verder te spreken over het feit dat ik (mezelf), River, de les wil lezen.

    (Zo en nu ga ik andere de kans geven hihih)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 22:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Iemand die River/Jual wilt meeten? ;'D]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Olivia Sarah Andis (Justin James Skye)

    'Nee, inderdaad. En denkje dat ik er om sta te springen dat ik nu een meisje ben? Nee, echt niet.' Snauwde Justin naar me. Het was echt vreemd om mijn lichaam naar me te zien snauwen en dan te bedenken dat de jongen waar ik al 2 jaar verliefd op ben nu in mijn lichaam zit. Ik rilde wie weet wat kwam hij nu te weten ik bedoel er hingen foto’s van hem in mijn kamer ik zuchten dit werd nog moeilijk 'Sorry, we kunnen elkaar het beste helpen door te zeggen hoe meisjes, of jongens zich gedragen.' Zei hij zuchtend. En ik knikten. ‘ Je hebt gelijk.’ Zei ik weer bitchie ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan ik praten bijna nooit met hem en nu had ik de kans en deed ik zo ik zuchten weer en keek hem aan. ‘In ieder geval zal ik je eens wat make-up tips moeten geven en hoe je kleren combineert en hoe je je gedraagt als mij.’ Zei ik iets minder bitchie ik bedoel misschien is dit vreemde gedoe wel een manier om vrienden te worden met hem.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins