• Dringend nieuwe spelers gezocht!


    Alle rechten van dit topic gaan naar ShinWoo



    Het gaat er normaal aan toe op de Morgana Acadamy. Het is zoals alle andere scholen, je gaat naar school toe. Volgt de saaie lessen waardoor je bijna in slaap dreigt te vallen en de klas uit wordt gestuurd. Er is niks raars aan. Alleen wanneer de mensen die elkaar hartgrondig haten op een dag wakker worden in het lichaam van degene die ze haten is het heel wat anders. Ze moeten naar school toe als elk normaal mens en proberen ondertussen terug te gaan naar hun eigen lichaam. Maar lukt dit hun wel en bloeit er geen liefde op?


    Jongens:

    - Heath Alexander Firenzé - Raccoon
    - Thomas Joshua Crowe - Raccoon
    - River Franche- Bootin
    - Jussey Alfredo Porter- Dorchadais
    - Gereserveerd - ShinWoo
    -Justin James Skye- Kendizzzzle


    Meiden:

    - Georgie Jasmine Smith - Aquari
    - Lauren Neveah McQueen - Pebble
    - Catherina Elizabeth Johnson - Aquari
    - Gereserveerd - LondonLove
    - Olivia Sarah Andis - JustLovegood
    -


    Switchers:

    Heath Alexander Firenze xLauren Neveah McQueen

    River Franche x Jussey Alfredo Porter

    Thomas Joshua Crowe x Catherina Elizabeth Johnson

    Justin James Skye x Olivia Sarah Andis
    x?
    x?

    Regels:

    ~ Geen oneliners, minimaal 6 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    ~ ABN schrijven
    ~ Max twee personages per persoon
    ~ 16+ mag, maar hou het netjes.
    ~ Laat weten als je even niet kan reageren, dan kunnen we er rekening mee houden.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Offtopic tussen []{} -- ()
    ~ Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    ~ Have fun.:Y)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 15:51 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Justin James Skye (Olivia Sarah Andis.):

    ‘ Je hebt gelijk.’ Zei ze bitchie. Ik wist niet eens dat ik mijn jongens stem bitchie kon laten klinken, maar Olivia kreeg dat wel voor elkaar. Wat me trouwens de rillingen gaf, hoe zou ik met haar stem klinken, vast heel vreemd. ‘In ieder geval zal ik je eens wat make-up tips moeten geven en hoe je kleren combineert en hoe je je gedraagt als mij.’ Zei ze nu iets minder bitchie. 'Graag, want volgens mij loop ik nu als jou voor gek. Gelukkig kan je niet veel mode fouten maken als jongen, alleen je, nou ja, mijn haar eigenlijk, zit nu best belachelijk, ik zal het je wel leren hoe ik mijn haar elke dag doe.' Zei ik, terwijl ik mijn lach probeerde in te houden. Ik had een fel roze hemdje aan, en een soort gebleekte jeans, en een rood jasje erover, wat volgens mij heel erg vloekte bij elkaar. En ik wil niet eens weten waar die mascara nu overal zit. Ja, tips kon ik wel gebruiken. Maar Olivia zeer zeker ook, ze liep nogal als een meisje in mijn lichaam, wat me nogal gay liet lijken. Waarschijnlijk liep ik als een jongen in haar lichaam. Ja, we moeten elkaar helpen, anders hebben ze het in no time door.


    How far is far

    Olivia Sarah Andis (Justin James Skye)

    'Graag, want volgens mij loop ik nu als jou voor gek. Gelukkig kan je niet veel mode fouten maken als jongen, alleen je, nou ja, mijn haar eigenlijk, zit nu best belachelijk, ik zal het je wel leren hoe ik mijn haar elke dag doe.' Zei hij en ik zag dat hij zijn lach probeerde in te houden. Hij had een fel roze hemdje aan, en een soort gebleekte jeans, en een rood jasje erover, wat echt heel erg vloekte ik zuchten. En keek nog eens naar mijn nou ja zijn gezicht en zag dat zijn mascara overal zat. Ik zuchten nog eens. ‘Laten we anders zeker na school afspreken pakt in mijn nou ja nou jou kamer.’ Zij ik met een schuine grijns maar toch een beetje bitchie en ik kon mezelf echt bijna slaan maar dan bedacht ik me dat ik eigenlijk justin sloeg en zuchten. ‘Nou ik weet dat mij haar er niet uit ziet maar dat van jou kan ik nog oplossen.’ Zei ik met een grijns. Ik pakten mijn schooltas die justin nu vast had en haalde er een rekje uit. Ik ging achter hem staan pakten mijn blonde nou zijn blonde haar vast en maakten er snel een hoge dot van en ging daarna terug voor hem staan. ‘tip 1 volg gewoon mijn groepje je hebt alle lessen samen met Sophie zij is het meisje met de schuine bruine vlecht.’ En ik keek even richting mijn vrienden groep die ons achterdochtig aankeek en ging verder. ‘Tip 2 ik praat normaal gezien niet echt veel dus dat hoef jij ook niet te doen en grinnik aub niet vreemd ofzo niet alle meisjes doen dat.’ ‘En tip 3 loop niet als een jongen.’ Zei ik met een grijns op mijn gezicht en keek hem toen aan. ‘Je hebt waarschijnlijk ook nogwel tips voor mij niet?’ Zei ik terwijl ik hem nieuwsgierig aan keek.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 20:55 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Justin James Skye (Olivia Sarah Andis):

    Ze zuchtte. ‘Laten we anders zeker na school afspreken pakt in mijn nou ja nou jou kamer.’ Zei ze met een schuine grijns op haar, nee, mijn gezicht. 'Ja, dat lijkt me beter.' Zei ik. ‘Nou ik weet dat mij haar er niet uit ziet maar dat van jou kan ik nog oplossen.’ Zei ze met een grijns, pakte haar schooltas die ik nu dus bij me had, en ging achter me staan. Ze pakte nu mijn blonde lokken, en maakte een hoge knot, en ging daarna weer voor me staan. ‘tip 1 volg gewoon mijn groepje je hebt alle lessen samen met Sophie zij is het meisje met de schuine bruine vlecht.’ Zei ze terwijl ze naar haar, nu mijn, vriendengroepje keek. En ik keek ook die richting uit, ze keken ons er achterdochtig aan, wat ik niet vreemd vond, Ik praatte vrijwel nooit met Olivia. ‘Tip 2 ik praat normaal gezien niet echt veel dus dat hoef jij ook niet te doen en grinnik a.u.b niet vreemd ofzo niet alle meisjes doen dat.’ Ging ze verder. 'O, oke, ik probeer normaal over meiden dingen. Maar ik ga niet over jongens giechelen, of praten, want ik val niet op jongens, voor de duidelijkheid.' Zei ik met een grinnik, ik streste, en dat klonk best grappig met een meiden stem. ‘En tip 3 loop niet als een jongen.’Vevolgde ze haar verhaal. 'Oke, maar please, stop ook met dat meisjes loopje, ze denken op z'n minst dat ik gay ben.' Zei ik. 'Tip 2, loop gewoon achter mijn vrienden groepje aan, en als ze een grap vertellen, of uithalen lach dan gewoon, of hij nou grappig is of niet.'Tip 3, je hebt alle lessen met Jayden, en Max, die jongen met dat blonde haar is Max, en die met het zwarte haar is Jayden. We wisselen af met naast elkaar zitten in de lessen, we hebben nooit vaste plaatsen, dus je mertk het vanzelf als er iemand naast je komt zitten.' Zei ik.


    How far is far

    Olivia Sarah Andis (Justin James Skye)

    'O, oke, ik probeer normaal over meiden dingen. Maar ik ga niet over jongens giechelen, of praten, want ik val niet op jongens, voor de duidelijkheid.' Zei Justin met een grinnik en ik hoorde dat hij aan het stressen was waardoor ik weer zachtjes moet grinniken.‘En tip 3 loop niet als een jongen.’Vervolgde ik mijn verhaal. 'Oke, maar please, stop ook met dat meisjes loopje, ze denken op z'n minst dat ik gay ben.' Zei hij en ik bloosde. Dit gaat echt nog moeilijk worden dacht ik bij mezelf. 'Tip 2, loop gewoon achter mijn vrienden groepje aan, en als ze een grap vertellen, of uithalen lach dan gewoon, of hij nou grappig is of niet.' Ik knikten terwijl ik aandachtig luisterde. ‘Tip 3, je hebt alle lessen met Jayden, en Max, die jongen met dat blonde haar is Max, en die met het zwarte haar is Jayden. We wisselen af met naast elkaar zitten in de lessen, we hebben nooit vaste plaatsen, dus je merkt het vanzelf als er iemand naast je komt zitten.' Ik knikten weer en dacht even na ik kende die jongens wel ik had ze al wel eens gezien en ik wist dat Sophie een oogje had op Max ze praten er namelijk constant over. ‘Doet me er aan denken dat Sophie een oogje heeft op Max dus ze praat en praat over hem.’ Zei ik met een schuine grijns. ‘Dus knik gewoon en zeg dingen van,vraag hem gewoon uit of praat is met hem of hij kent je naam wel.’ Zei ik nog eens grijnzend terwijl ik hem mijn tas terug gaf.


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    (Slow down please?)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Justin James Skye (Olivia Sarah Andis):

    Ze knikte, en was nog een beetje rood. ‘Doet me er aan denken dat Sophie een oogje heeft op Max dus ze praat en praat over hem.’ Zei ze met een schuine grijns. 'Ik ken hem heel goed, dus misschien kan ik haar wel een paar tips geven, enne, hij vind Sophie ook leuk, maar ontkent het. Begin er voor de grap is over als je naast hem zit ofzo.' Grinnik ik. Ik vond het altijd geweldig om Max te pesten met zijn crush, of hoe meisjes dat ook noemde. ‘Dus knik gewoon en zeg dingen van, vraag hem gewoon uit of praat is met hem of hij kent je naam wel.’ Zei ze. 'Oké, maar verwacht er niet te veel van, ik ben nog altijd geen liefdes dokter.' Grinnikte ik. 'De bel gaat zo denk ik, dus laten we afspreken in de pauze, en dan aan elkaar vragen hoe het ging, en elkaar tips geven over hoe we het beter kunnen doen, oké?' Vroeg ik aan Olivia.


    How far is far

    River Franche [''Jual'' Jussey Alfredo Porter]
    Dit was zo vreselijk, ik had me nog nooit zo geschaamd. En waar was Jual? Het feit dat ik hem nergens kon vinden frustreerde me. Mijn ogen schoten over het plein en ik zag al snel mezelf staan. Jual dan. Ik liep haastig naar hem toe, ik liep heel anders dan Jual en dat merkte iedereen vast en zeker. Maar hij had zeker gedacht dat ik me voor hem ging aan passen, echt niet. Ik had nog steeds een hekel aan hem en dat ging niet veranderen. Mijn ogen bleven op hem gericht en nu zag ik ook dat hij met Catherina praatte. Als hij wilde zou hij me makkelijk voor schut kunnen zetten, maar dan zou hij dat natuurlijk ook weer terug krijgen. Jual was stom, maar niet dom. Ik kwam er nonchalant bij staan en keek mezelf even kort en diep aan. ''Aha, fijn dat je hier bent. Ik moet je spreken,'' zei ik toen dringend en keek verontschuldigend naar Catherina. Ik ging toen naast Jual staan en pakte zijn oftewel mijn t-shirt stevig vast. Ik wou voor geen goud meer in dit lichaam zitten en wou het liefst zo snel mogelijk weer terug. Rillingen liepen over mijn rug met het idee dat Jual in mijn kamer sliep en verbleef.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Thomas Joshua Crowe || Catherina Elizabeth Johnson

    Er rolde een lachje over zijn lippen, waardoor ik hem fronsend aankeek, maar uiteindelijk knikte hij toch "Zo zo, gaan we nieuwsgierig worden?" vroeg hij , hij lachte even en haalde dan zijn schouders simpel op. "Die arrogante kwal en ik hebben wat ruzie, en ik wil hem even laten zien wie hier de baas is," zei hij dan. "Ja hij is soms echt vervelend." mompel ik."Alleen ken ik wel mensen die echt onuitstaanbaar zijn." mompel ik dan zeker aangezien ik nu in het lichaam van het irritantste persoon ooit zit. "Maar goed, ik help jou en jij helpt mij. Net als dat jij net zei," zei hij en ik knikte instemmend. Alles was zo vreemd vandaag en haastig keek ik rond. Ik zag Jual op ons aflopen. ''Aha, fijn dat je hier bent. Ik moet je spreken,'' zei hij tegen River. Ik vond hun beiden vreemd vandaag. Jual leek normaler te zijn en River totaal anders. Ik was best wel goed bevriend met River, dus ik zag meteen dat ze wat gaande was. Jual keek me veronschuldigend aan, maar ik liet me deze keer niet zomaar doen. "Ja allemaal goed, maar jullie moeten me eerst helpen Cath... Ik bedoel Thomas te vinden." zei ik dan en sloeg koppig mijn armen over elkaar heen."Dat heb je nu eenmaal beloofd River. Desnoods praten jullie het onderweg wel uit." zei ik dan kattig. Het maakte me op dit moment echt niet uit dat ik een zeur was, dat was Catherina ook... Ik wilde haar verdomme gewoon vinden en haar verplichten me weer normaal te krijgen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Jual" Jussey Alfredo Porter ||River Franche||

    "Ja, hij is soms echt vervelend. Alleen ken ik wel mensen die echt onuitstaanbaar zijn," mompelt Catherina en mijn blik veranderd even. Oké, fijn. Weet ik ook hoe dat kind over mij denkt. Ik ben soms echt vervelend. Soms, is vaak. Vaak, is altijd. Ik weet hoe sommige mensen denken.
    Nadat ik gezegd dat dat ik haar wel zou helpen als zij mij helpt komt River/mijn eigen lichaam, aanlopen. Meteen gaat mijn volle aandacht naar hem toe.
    "Aha, fijn dat je hier bent. Ik moet je spreken," zegt River dringend en ik knik. Alsof ik dat nog niet wist. Ik was net opzoek naar hem. Hij gaat voor me staan en pakt het shirt dat ik aanheb tussen zijn vuist. Met een lichtelijk opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan.
    "Ja allemaal goed, maar jullie moeten me eerst helpen Cath... Ik bedoel Thomas te vinden." Mijn blik word naar Catherina toe getrokken en ik lik even over mijn lippen. Ze slaat haar armen over elkaar en ik grinnik even.
    "Dat heb je nu eenmaal beloofd River. Desnoods praten jullie het onderweg wel uit." het kwam kattig uit haar strot en ik duw mezelf bij mij vandaan. Ik kijk naar Catherina.
    "Al jij mij het woord beloof hebt horen zeggen, heb ik het beloofd. Als jij mij het woord niet hebt horen zeggen, heb ik het ook niet beloofd," zeg ik terwijl ik haar aankijk. Ik schud mijn hoofd even en kijk dan weer naar mezelf/River.
    "Ik ga eerst met Ri-Jual praten en dan kom ik terug om Thomas voor jou te vinden," zeg ik, redelijk bot, en ik pak River/mezelf bij de arm, ik trek hem achter me aan een paar meter bij Catherina vandaan.
    "River, zit jij in mijn lichaam? Zo ja, geef me mijn lichaam terug. Ik wil echt niet langer in dit vreselijke lichaam rondlopen," sis ik als ik hem tegen me aantrek. Ik vind het niet leuk meer en wil mijn eigen lichaam terug. Ik zit nog niet zo lang in River zijn lichaam, maar ik wil het ook eigenlijk geen seconde langer!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    River Franche [ "Jual" Jussey Alfredo Porter ]
    Mijn ogen bleven op die van Catherina hangen terwijl ze haar lippen bewoog. "Ja allemaal goed, maar jullie moeten me eerst helpen Cath... Ik bedoel Thomas te vinden,'' zei ze en ik fronsde. ''Dacht het even niet,'' mengde ik me in het gesprek. "Al jij mij het woord beloof hebt horen zeggen, heb ik het beloofd. Als jij mij het woord niet hebt horen zeggen, heb ik het ook niet beloofd," zei Jual dan. Althans, het kwam door mijn mond en het zag er niet uit. Ik zuchtte even geïrriteerd, ik porde hem in zijn zij. Hij pakte me al snel bij de arm en trok me bij Catherina vandaan. "River, zit jij in mijn lichaam? Zo ja, geef me mijn lichaam terug. Ik wil echt niet langer in dit vreselijke lichaam rondlopen," siste hij en ik lachte even kort en veranderde daarna weer mijn blik naar neutraal. ''Ik wil mijn lichaam terug,'' herstelde ik zijn zin. ''Dit is zo vreselijk,'' kreun ik licht en kijk naar Catherina. ''Jual, doe geen stomme acties,'' zeg ik dan streng en kijk hem met een doordringende blik aan. ''Als je het waagt, waagt om met een jongen te gaan flirten of te rotzooien is jou reputatie weg,'' dreig ik en wrijf met beide handen door Jual's haren. Waarschijnlijk was dat het enigste plus puntje, hij had mooi haar. Ik was echt een panieker in dit soort situaties. Weer ging mijn blik naar Catherina, waarom moest zij nou weer Thomas vinden. Thomas had daar waarschijnlijk ook geen zin in, ik kende hem goed genoeg daar voor.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Thomas Joshua Crowe || Catherina Elizabeth Johnson

    ''Dacht het even niet,'' zei Jual eerst. "Al jij mij het woord beloof hebt horen zeggen, heb ik het beloofd. Als jij mij het woord niet hebt horen zeggen, heb ik het ook niet beloofd," zei River daarna en ik keek hem kwaad aan. "Fijne vriend ben jij zeg." mompel ik kwaad als ze wegliepen. Ik leunde tegen de muur aan en staarde lichtelijk boos voor me uit. Ik wilde dat ik Cath eerder vond, dan stond ik hier niet alleen. Dacht ik bitter. Ik keek even naar mezelf of beter gezegd naar Catherina. Haar lange slanke benen, haar magere armen en ronde borsten. Even staarde ik naar mijn reflectie in het raam en daarna schudde ik de gedachten uit mijn hoofd. Misschien... Ik keek weer even richting River en Jual. Ik begreep het gewoonweg niet waarom hun elkaar wilde spreken en waarom ze zo vreemd deden. Mijn mond ging een stukje open gangen als ik plots bij het idee kwam dat ze misschien met elkaar in bed zijn geweest. Een walgend gevoel kwam bij mij naar boven. Mijn goede vriend River met de manslet van de school... Ik wilde er gewoon niet aan denken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "Jual" Jussey Alfredo Porter ||River Franche||

    Ik hoorde de "dacht het even niet" van River nog voor ik mijn eigen zin uitsprak. Ik moest er ook eigenlijk wel lichtelijk om lachen.
    ''Ik wil mijn lichaam terug," Mooi, zijn we het toch ergens over eens. ''Dit is zo vreselijk,'' zegt hij daarna en kijkt even naar Catherina. Ik volg zijn blik ook even. Zou hij... oh nee, natuurlijk niet. Hij is natuurlijk ook van de andere kant. Er komt een geamuseerde grijns op mijn gezicht. Oh, dit gaat nog wel leuk worden.
    "Jual, doe geen stomme acties,'' zegt River met een strenge toon terwijl hij mij aankijkt. Ik kijk hem terug aan en grinnik even.
    ''Als je het waagt, waagt om met een jongen te gaan flirten of te rotzooien is jou reputatie weg,'' de grijns op mijn gezicht word groter en ik kijk hem recht aan. Dan komt er een lachje uit mijn keel die ik maar moeilijk onder controle kan houden. Dan haal ik mijn hand even door mijn haren en kijk River diep in de ogen.
    "Jouw reputatie zul je bedoelen," zeg ik duister en ik geef hem klopjes tegen zijn wang met mijn vlakke hand. Het is niet hard, eerder een soort aanmoedigend klopje.
    "Laten we het zo zeggen, jij doet wat ik vraag en ik zal niet gaan 'klooien', zoals de meesten van jullie dat noemen. Ik hoor alles, dat weet je toch wel? Manslet, gigolo, geldhoer," zeg ik en streel mijn vingertoppen over zijn wang.
    "Maar goed, vertel eens. Hoe wil je die afspraak van vanavond afzeggen? Er staat een superknappe hunk te wachten," zeg ik ietwat beteuterd, al is dit gespeeld. "Je wilt hem toch niet laten wachten..." Ik leg mijn wijsvinger tegen zijn lippen aan .

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 22:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    River Franche "Jual" Jussey Alfredo Porter
    ''Fijne vriend ben jij zeg,'' mompelde Catherina nog en ik fronsde even. Fijn, die vriendschap was nu ook gelijk over. Ik richtte mijn blik weer op Jual die me nu redelijk zat te irriteren met zijn grijns. Er komt een lachje uit zijn keel en ik kijk hem pissig aan. ''Wat is er nou?'' Vraag ik kwaad en bijt even op mijn lip. Ik hield het nu al niet meer vol. ''Jouw reputatie zul je bedoelen,'' zei hij en hij gaf me een klopje op mijn wang. Ik kreeg rillingen over mijn rug en stak mijn handen nonchalant in beide broekzakken. ''Laten we het zo zeggen, jij doet wat ik vraag en ik zal niet gaan 'klooien', zoals de meesten van jullie dat noemen. Ik hoor alles, dat weet je toch wel? Manslet, gigolo, geldhoer," zei hij en hij streelde met zijn vingertoppen mijn wang. Mijn ogen schoten wijd open en ik beet nog iets harder op mijn lip. "Maar goed, vertel eens. Hoe wil je die afspraak van vanavond afzeggen? Er staat een superknappe hunk te wachten," zei hij met een beteuterde klank. "Je wilt hem toch niet laten wachten..." voegde hij er aan toe en ik pak boos zijn kraag vast. ''Ik laat me niet zo bedreigd worden door een of andere gigolo,'' zei ik met een spottend lachje. ''En als je ook maar iemand laat denken dat ik,'' ik stopte even en slikte. ''Gay ben, dan heb je het zwaar te verduren.'' Ik wist dat mijn bedreigingen geen zin hadden en ik liet hem dan ook los. Ik kon hem moeilijk slaan, dan sloeg ik mezelf. Althans, dan sloeg Jual mij en dat is iets wat niemand zou mogen weten. ''Waag het hé,'' zei ik tegen hem en nam wat afstand.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Don't let this topic die, please :'D


    Everything is illuminated by the light of our past.

    [Ik ga nog niet reageren. Ik wacht tot er nog een post tussen zit ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.