• Hier is-ie dan, het topic waar we lang op hebben gewacht: het Kletscafé!





    Wil jij ook bij de crew horen? Je bent meer dan welkom!
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij!. (:



    Het Kletscafé Spin-off:

    • Tinychat •
    Het Kletscafé GIF-wartopic!
    Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Lootjestrekken bij het Kletscafé!

    Het principe is gewoon hetzelfde, er worden lootjes getrokken, en je moet een cadeautje geven aan degene die je hebt getrokken met eventueel een leuk gedichtje erbij.
    Het cadeautje kan zijn in de vorm van: Reclame voor diens story of een andere creatie, credits doneren, een brief schrijven met daarin een kleinigheidje (maar dan moet iedereen die wél post wil ontvangen even in een PB zijn/haar adres geven. Iedereen krijgt dan elkaars adressen, zodat de ander niet kan al raden wie hem/haar getrokken heeft), verder kun je ook gewoon iets heel liefs over hem/haar zeggen of het bij een gedichtje houden. Noem maar op, er zijn genoeg dingen te verzinnen!
    Als je graag post wil ontvangen en bereid bent je adres door te geven, stuur dit dan door naar Gail (Gemela). Zo hoeft niet iedereen je adres te weten.


    Onze geweldige crew:
    Werknemers.
    Lotta • Facts • Cafébazin • 12 x
    Nori • Felidae • Mede-cafébazin • 12
    Tom • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 13
    Kim • Plenilunium • Entertainer • 17 x
    Sylvie • Gylani • Serveerster • 19 x
    Fabiënne • Presence • Schoonmaakster • 15
    Rick • TheScientist • Gitarist • 16 x
    Jason • Json • Glazenophaler • 17
    Evelien • Valli • Buitenwipper • 18 • x


    Verslaafden.
    Suuz • Leonhardt • Alcoholistische stamgast • 16 x
    Erieka • Troll • Frisdrankverslaafde • 17
    Gail • Gemela • Colaverslaafde • 17 x
    Melissa • Cicero • Kinderchampagneverslaafde • 15
    Isa • xBoselfje • Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Catilina • Chocolademelkverslaafde • 14 x
    Tialda • Scribe • Stamgast • 18 x
    Naomi • Marlon • Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Gibbs • Serieverslaafde • 16 x
    Anne • ThingsInLife • Unicorn- en serieverslaafde • 14
    Sanne • Varius • Puzzelverslaafde • 14 x
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Anthon • Busje3000 • Popcornverslaafde •
    Jaimy • Irvine • Tumblrverslaafde • 16 x
    Jacco • Zagarino • Seksverslaafde • 18 x
    Daphne • xAguamenti • Wemelverslaafde • 14
    Emma • Scorpia • Theeverslaafde • 14 x


    x = doet mee aan lootjestrekken

    Prijslijst.





    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 22:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Newt schreef:
    (...)
    Ik zit nu bij Diana, het derde nummer pas, maar ik dans nu al terwijl ik op mijn bed zit (wat jij waarschijnlijk kan zien bij TC :'D) Ik heb een video op youtube gevonden met het deluxe album, alle nummers ^^

    Hhahaha, ik heb het ook gehoord. En zit nu bij het 11e lied. En ik heb je dans gemist (no_chears)


    -

    Newt schreef:
    (...)
    Ik zit nu bij Diana, het derde nummer pas, maar ik dans nu al terwijl ik op mijn bed zit (wat jij waarschijnlijk kan zien bij TC :'D) Ik heb een video op youtube gevonden met het deluxe album, alle nummers ^^


    Ik zie het ^^


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Guys, ik ga even een poging doen tot eten. Ik heb echt totaal geen honger, ugh.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eet smakelijk Lotta (:
    NIALL BEGINT NUMMER 5 OH MY GOD WOOOO


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Facts schreef:
    Guys, ik ga even een poging doen tot eten. Ik heb echt totaal geen honger, ugh.

    Awh. Smakelijk dan toch xx


    -

    Ugh, ik had een grote snoepbehoefte, dus heb ik een pak marshmallows uit de kast gevist. Ik heb er iets te veel opgegeten, dus nu ben ik misselijk.


    -

    Haha, er ging iets mis dus ik moest het filmpje opnieuw laden: krijg ik een reclame van een 1D kanaal van iemand (diegene had het niet zelf aangevraagd, ik had het al op haar kanaal gezien eerder :'D)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    If you ever feel alone, don't, you're never on your own! And the proof is in this song!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ooooh Kim, krijg ik de link naar dat deluxe album? *smeekt*


    16 - 09 - '17

    Gylani schreef:
    Ooooh Kim, krijg ik de link naar dat deluxe album? *smeekt*

    Here you go. Diegene heeft hem er vier dagen geleden al opgezet, maar we luisteren niet pas ^^


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zit nu voor de computer met een bord pasta op m'n schoot, haha. Foei, ik ben verschrikkelijk verslaafd aan Quizlet, niet normaal.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Newt schreef:
    (...)
    Here you go. Diegene heeft hem er vier dagen geleden al opgezet, maar we luisteren niet pas ^^


    THANK YOU! (K)


    16 - 09 - '17

    En ik verschrikkelijk verslaafd aan marshmallows.


    -

    Oh my god. Ik stond daarjuist 315 mg/dl met m'n glycemie. (niemand die hier iets van begrijpt, maar who cares)
    De laatste keer dat ik zoveel suiker in mijn bloed had, was ik in het ziekenhuis. o_o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gylani schreef:
    (...)

    THANK YOU! (K)

    Geen probleem (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis