• ja dat vraag ik me af x

    Waarom staat er anders een pen linksboven bij Q?
    Trolol, ik vond 't eigenlijk wel funny.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Quizlet is een plek waar je geaccepteerd wordt en waar je lekker creatief kan zijn
    In mijn omgeving wordt mijn hobby schrijven en dichten niet echt geaccepteerd, maar op quizlet
    kan ik het wel kwijt, en dat vind ik fijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Loorea schreef:
    Quizlet is een plek waar je geaccepteerd wordt en waar je lekker creatief kan zijn
    In mijn omgeving wordt mijn hobby schrijven en dichten niet echt geaccepteerd, maar op quizlet
    kan ik het wel kwijt, en dat vind ik fijn

    That made me laugh. :')


    Take me to wonderland

    Je ontdekt vanzelf wel wat ja allemaal op Q kan doen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ohara schreef:
    (...)
    That made me laugh. :')

    Nou, eigenlijk vind ik dat Sterre wel gelijk heeft. Natuurlijk krijg je vaak genoeg negatieve reacties, maar dat is nou eenmaal zo en in het dagelijkse leven is dat veel vaker. Ik voel me zelf ook veel meer geaccepteerd en serieus genomen op Quizlet dan in het echt, al is dat waarschijnlijk ook zo omdat de meesten hier ouder zijn dan ik.

    Maar om ontopic te blijven: Quizlet is eigenlijk voor iedereen anders. Eigenlijk was de bedoeling van Quizlet om, zoals de naam het al zegt, quizzen te maken. Daarna kon je ook stories (verhalen) schrijven en nog wat dingetjes. We hebben ook een forum, en daar zit ik momenteel het meest op. Voor mij is Q vooral een forum waar je tevens creaties kunt maken. En mensen kan leren kennen, of course.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 23:21 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Nou, eigenlijk vind ik dat Sterre wel gelijk heeft. Natuurlijk krijg je vaak genoeg negatieve reacties, maar dat is nou eenmaal zo en in het dagelijkse leven is dat veel vaker. Ik voel me zelf ook veel meer geaccepteerd en serieus genomen op Quizlet dan in het echt, al is dat waarschijnlijk ook zo omdat de meesten hier ouder zijn dan ik.

    Maar om ontopic te blijven: Quizlet is eigenlijk voor iedereen anders. Eigenlijk was de bedoeling van Quizlet om, zoals de naam het al zegt, quizzen te maken. Daarna kon je ook stories (verhalen) schrijven en nog wat dingetjes. We hebben ook een forum, en daar zit ik momenteel het meest op. Voor mij is Q vooral eenforum waar je tevens creaties kunt maken. En mensen kan leren kennen, of course.

    ben ik het niet helemaal mee eens, ik krijg hier veel meer tegengas dan in het dagelijks leven.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)
    ben ik het niet helemaal mee eens, ik krijg hier veel meer tegengas dan in het dagelijks leven.

    Same dus. :') Mensen gaan je hier misschien niet raar aankijken omdat je schrijft, maar je krijgt hier wel op andere dingen commentaar. Niet dat ik dat erg vind ofzo, heb ermee leren leven.


    Take me to wonderland

    Gemela schreef:
    Om awesome te wezen (headbang)


    The odds are néver in our favor.

    Om je Nederlands te verbeteren en om levenloos te wezen door de hele dag op het forum te zitten. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Guinness schreef:
    (...)
    ben ik het niet helemaal mee eens, ik krijg hier veel meer tegengas dan in het dagelijks leven.

    Nou, dan ligt het aan mij, maar als ik een gewoon gesprek probeer te voeren met bijvoorbeeld een paar klasgenoten, dan krijg ik echt véél negatievere commentaar. Het kan ook aan mijn klas liggen, maar ik vind het veel fijner om hier over een normaal onderwerp te praten of discussiëren. Daarnaast krijg je hier ook een redelijke en volwassen verklaring, bij hen moet ik dat niet verwachten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Nou, dan ligt het aan mij, maar als ik een gewoon gesprek probeer te voeren met bijvoorbeeld een paar klasgenoten, dan krijg ik echt véél negatievere commentaar. Het kan ook aan mijn klas liggen, maar ik vind het veel fijner om hier over een normaal onderwerp te praten of discussiëren. Daarnaast krijg je hier ook een redelijke en volwassen verklaring, bij hen moet ik dat niet verwachten.

    Ik denk dat, dat gewoon verschillend is voor iedereen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Facts schreef:
    (...)
    Nou, dan ligt het aan mij, maar als ik een gewoon gesprek probeer te voeren met bijvoorbeeld een paar klasgenoten, dan krijg ik echt véél negatievere commentaar. Het kan ook aan mijn klas liggen, maar ik vind het veel fijner om hier over een normaal onderwerp te praten of discussiëren. Daarnaast krijg je hier ook een redelijke en volwassen verklaring, bij hen moet ik dat niet verwachten.
    Ik bedoelde het ook helemaal niet verkeerd! ik ervaar het gewoon anders. Misschien is het mijn onkunde dat ik dingen gewoon ander schrijf dan dat ik het zeg, of dat mijn gezicht een hoop goed maakt, maar op Q krijg ik gewoon veel meer negativiteit als reactie dan in het dagelijks leven.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)Ik bedoelde het ook helemaal niet verkeerd! ik ervaar het gewoon anders. Misschien is het mijn onkunde dat ik dingen gewoon ander schrijf dan dat ik het zeg, of dat mijn gezicht een hoop goed maakt, maar op Q krijg ik gewoon veel meer negativiteit als reactie dan in het dagelijks leven.

    Ik vatte het ook helemaal niet verkeerd op, hoor. ^^ Ik denk gewoon dat het inderdaad voor iedereen anders is.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Quizlet is om te dansen! (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hoe het hier is zal liggen aan hoe je je gedraagt en wat je zegt. Ook wij hebben opvattingen over hoe je je hoort te gedragen. Hoewel deze vaak wat anders is dan wat tegenwoordig "normaal' is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.