• Lieve, slimme quizletters.
    Ik heb jullie advies nodig.
    Ik ben deze week begonnen aan een hbo en ik dacht dat mijn laptop prima geschikt was daarvoor, maar na 1 dag had ik al door dat dat niet zo was. Hij is te groot, te zwaar en te onhandig. Nu hebben mijn ouders gezegd dat ik een nieuwe mag (deze is al een aantal jaar oud), dus ben ik opzoek naar advies.
    Wat wil ik
    Kleine laptop
    Lichte laptop
    Goede batterij
    Niet te duur.

    Verder maakt het me allemaal niet zoveel uit omdat ik de laptop die ik nu heb ook gewoon blijf gebruiken, deze is echt om mee te nemen naar college.

    Wie wil mij helpen?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ging al macbook roepen maar die zijn niet zo goedkoop. Lenovo yoga is ook nog lekker licht met een goede batterij. Zelf had ik vroeger een ultrabook van samsung en die was echt geweldig tot 'ie in aanraking kwam met een proteïne shake. Succes ermee lig.


    You can't keep dancing with the devil and ask why you're still in hell

    Ik wilde Samsung zeggen (heb zelf al ruim 5 jaar een Samsung) maar die maken helaas geen laptops meer :')

    M'n vader heeft een relatief goedkope laptop (weet het merk ff niet, volgens mij is het een Asus maar dat weet ik niet zeker), hij was €300 en is klein, licht en je kan er mee op internet, maar programma's als Word kunnen er ook gewoon op. M'n vader gebruikt het puur om zijn digitale bloedpriklogboek bij te houden, dus hij moest 'm makkelijk mee kunnen nemen en dus licht zijn, goede batterij enzo en die hij heeft is prima. Zal ff het type opzoeken!

    Edit:

    M'n vader heeft deze laptop in het zwart, maar die is dan 20 euro duurder (puur vanwege de kleur).

    Als je 'm alleen mee naar college neemt dan is het denk ik prima te doen. 32 GB opslag is niet heel veel, maar als je 'm meeneemt voor aantekeningen enzo dan is het prima, als je thuis je andere laptop houdt dan kun je eventueel ook met een USB-stick werken (is dan ook wel handiger, als je steeds moet switchen enzo) of je kan aantekeningen maken in Google Drive of in Word Online ofzoiets, dan heb je het ook altijd en overal.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 20:58 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Je kan altijd op Tweakers kijken en aangeven wat je er allemaal op wil en mee wil kunnen doen en dan max. prijs aan geven.
    Heb ik 5 jaar geleden toen ik een laptop moest aanschaffen ook gedaan.

    https://tweakers.net/categorie/496/laptops/producten/

    Zelf heb ik de Fujitsu Lifebook A series AH531.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 21:31 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Je zou ook kunnen denken aan een tablet? Ik heb deze voor school gekocht met een toetsenbord hoes, ideaal. Klein, licht, niet te duur, acu gaat best een volle schooldag mee :Y)

    https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-galaxy-tab-a-10-1-wifi-zwart-1454828.html
    https://www.bol.com/nl/p/samsung-galaxy-tab-a-10-1-bluetooth-toetsenbord-hoes-zwart/9200000063434072/


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb zelf een hp probook achtig iets. Nam m ook mee naar school. Klein en licht maar groot genoeg om fijn op te werken. Weet apleen niet de kosten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Volgens mij is dit het type dat ik heb: klik .

    Hij is klein en licht, heeft alleen niet heel veel geheugen dus je kunt er geen grote programma's opzetten of heel veel wordbestanden. Ik heb er standaard een usbtje bij.

    Op het geheugen na is het een prima ding (en ik ben persoonlijk niet zo'n fan van Windows 10 maar oké).

    [ bericht aangepast op 31 aug 2017 - 23:10 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Ik ben verliefd op mn macbook.

    Al was die wel heel duur


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Bedankt voor alle reacties! Ik heb er nu 3 gevonden die me wel geschikt lijken, dus ik ga morgen even met mijn vader naar de Mediamarkt om te kijken of zij me nog verder kunnen adviseren


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one