• ja dat vraag ik me af x

    Guinness schreef:
    (...)Ik bedoelde het ook helemaal niet verkeerd! ik ervaar het gewoon anders. Misschien is het mijn onkunde dat ik dingen gewoon ander schrijf dan dat ik het zeg, of dat mijn gezicht een hoop goed maakt, maar op Q krijg ik gewoon veel meer negativiteit als reactie dan in het dagelijks leven.

    Wat ik voor jou eigenlijk soms best balen vind tbh. Als ik dan sommige reacties op jou lees denk ik wel eens: geez guys, doe even normaal dan. Ain't that hard.
    Mensen mogen er misschien een andere lifestyle op nahouden dan jij, maar als iemand 1 keer z'n punt ergens over duidelijk maakt is 't wel prima in plaats er maar ellenlang over door te zeiken. Naar mijn bescheiden mening.
    Maar goed. Daar zijn meiden goed in, I guess.
    Op deze site moet je tegelijkertijd een beetje maling leren hebben aan anderen en hun gezeur en aan de andere kant de nuttige kritiek eruit filteren. En das voor mij verdomd moeilijk soms :D. Omdat ik weet dat er mensen zijn die soms zeuren om het zeuren zelf. En dat is gewoon jammer. Voor hen, maar ook voor anderen.
    'Nuff said, time to get breakfast.


    No growth of the heart is ever a waste

    Voor mij is Quizlet een gezellige site met een forum. Een plek waar je je creativiteit kan delen en de creaties van anderen kan bekijken.


    26 - 02 - '16

    Troll schreef:
    Voor mij is Quizlet een gezellige site met een forum. Een plek waar je je creativiteit kan delen en de creaties van anderen kan bekijken.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Facts schreef:
    (...)
    Nou, dan ligt het aan mij, maar als ik een gewoon gesprek probeer te voeren met bijvoorbeeld een paar klasgenoten, dan krijg ik echt véél negatievere commentaar. Het kan ook aan mijn klas liggen, maar ik vind het veel fijner om hier over een normaal onderwerp te praten of discussiëren. Daarnaast krijg je hier ook een redelijke en volwassen verklaring, bij hen moet ik dat niet verwachten.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Rayder schreef:
    Om je Nederlands te verbeteren en om levenloos te wezen door de hele dag op het forum te zitten. (cat)

    Om te laten zien wie je bent. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Facts schreef:
    (...)
    Nou, eigenlijk vind ik dat Sterre wel gelijk heeft. Natuurlijk krijg je vaak genoeg negatieve reacties, maar dat is nou eenmaal zo en in het dagelijkse leven is dat veel vaker. Ik voel me zelf ook veel meer geaccepteerd en serieus genomen op Quizlet dan in het echt, al is dat waarschijnlijk ook zo omdat de meesten hier ouder zijn dan ik.

    Maar om ontopic te blijven: Quizlet is eigenlijk voor iedereen anders. Eigenlijk was de bedoeling van Quizlet om, zoals de naam het al zegt, quizzen te maken. Daarna kon je ook stories (verhalen) schrijven en nog wat dingetjes. We hebben ook een forum, en daar zit ik momenteel het meest op. Voor mij is Q vooral eenforum waar je tevens creaties kunt maken. En mensen kan leren kennen, of course.

    Dit ja, ik zit hier wel al even, in het begin enkel om quizzen te maken, dan ben ik beginnen lezen en dan was ik een tijd erg gericht op het forum.
    Ik vind het trouwens helemaal niet zo'n domme vraag hoor, ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin er ook niet echt veel van snapte buiten die quizzen dan.
    Anyway, ik hoop dat je je weg hier snel vindt :]


    effort never betrays you

    -

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 0:08 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    DarkSavior schreef:
    Hoe het hier is zal liggen aan hoe je je gedraagt en wat je zegt. Ook wij hebben opvattingen over hoe je je hoort te gedragen. Hoewel deze vaak wat anders is dan wat tegenwoordig "normaal' is.


    Queer zijn is gewoon alles

    Jaico schreef:
    Was dit een grap?


    Met je profielfoto er bij lijkt dit echt super hilarisch.
    Quizlet is in principe je twee leven.


    ©1998

    DutchAlpha schreef:
    (...)

    Met je profielfoto er bij lijkt dit echt super hilarisch.
    Quizlet is in principe je twee leven.
    waah bumbert -.-


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.