• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    ... altijd het zelfde fucking liedje.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ugh rug :c waarom doe je zeer?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rugpijn. Fijn. Kan er ook nog wel bij. --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tweestrijd. Hm.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Het wil niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Moet zaterdag zwartepieten. Ik wil geen rugpijn!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, sounds like a load of crap to me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb plotseling een shitload van inspiratie voor een RPG-personage van een RPG die al bijna een jaar stilligt.


    help

    Aaaaaaand I'm watching Supernatural again. (cat)


    The odds are néver in our favor.

    Neeeeee. Waarom is mijn zusje toch zo dol op domme, inhoudsloze kinderprogramma's? (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Honger, wanneer is de pizza klaar?


    'Darling, just hold on'

    Glamour camping, "Glamping"? Kamperen is niet glamorous, dan is het niet meer kamperen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eindelijk eens iets dat helpt bij het geweld tegen mannen. Het werd tijd zeg, pfft.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 17:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En toen sloeg ik weer dicht...


    Your make-up is terrible

    Ik schrijf weer. Het is een wonder.


    "I shut my eyes in order to see.'