• Written in these walls are the stories that I can't explain.
    Written on these walls are the colors that I can't change.





    Het beroemde leven eist zijn tol en dat weten de jongens van One Direction maar al te goed. Het leven lijkt verschrikkelijk veel op het beroemdste Monopoly spel met de jongens, en hun vrienden, als pionnen. Zij mogen namelijk ook niet doen wat ze willen doen, of zeggen, en worden als het ware bestuurd door het management. Als ze moeten springen, springen ze, als ze moeten zeggen dat hun relatie alleen een bromance is, doen ze dat met pijn in hun hart. Heel het leven is voor de jongens uitgekauwd. Maar hoe lang zullen de jongens, samen met de rest, de schijn nog vol kunnen houden? Hoe lang gaan ze nog doen wat er van hun word verwacht? Wanneer nemen ze het besluit om hun eigen leven te leven en te genieten van de fame? Wanneer laten ze de echte jongens en hun leven naar voren komen, om zich niets van andere aan te trekken? En als ze besluiten de waarheid te vertellen, hoe zal het dan uitpakken? Raken ze alles kwijt wat hen lief is of word het met open armen ontvangen? Raken ze hun baan kwijt of rijken de jongen ook de top, om zo te ogen van de andere mensen te openen?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Let op, deze RPG is meer gericht op de nadelen van het leven van de mensen, dus een happy end kan ver te zoeken zijn. Het eist zijn tol en er leiden vele wegen naartoe.






    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geheim:
    Extra:


    Jongens:
    -Niall James Horan: Liked
    -Harry Edward Styles: 1946
    -Louis William Tomlinson; Memorias
    -Liam James Payne: HelloSweety
    -Zayn Javadd Malik: Walsh


    Vriendinnen:
    Niet iedere jongen heeft een vriendin, of kunnen als dekmantel dienen.
    Overleg het dus met degene die het personage speelt

    - Vriendin Louis: Safiya Amirah Malik Phantasie
    - Vriendin Harry: Lizz Marie Meadow Phyre
    - Vriendin Zayn: Julia Mary Tomlinson HelloSweety
    - Vriendin Niall: Abigail 'Abby' Luciana Carrick Memorias
    -



    Overige rollen;
    Denk hier vooral bij bij de familie van de jongens, want deze kunnen een grote rol spelen in het verhaal.
    - Zusje Zayn: Safiya Amirah Malik Phantasie
    - Catlynn "Cat" Violetta Mustafa xMeCrazyMofo
    - Zusje Liam: Hope Logan Payne Phantasie
    - Zusje Louis: Julia Mary Tomlinson HelloSweety
    - Sky Madison Grey Candira
    -
    -




    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en je hebt het zo geschreven.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Memorias en Phantasie, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 21:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phyre schreef:
    Mag ik Harry’s vriendin?

    Rol: Zayn Malik
    Naam: Zayn Javadd Malik
    Leeftijd: 20 jaar. 12-01-'93
    Nationaliteit: Brits/Pakistaans.
    Innerlijk: Zayn is een gevoelige, lieve jongen. Hij wordt vaak als stoer en mysterieus gezien, maar eigenlijk is hij dat helemaal niet. Zijn stoere imago is vooral voor de camera, omdat het management niet wilt dat iedereen zijn gevoelige kant kent. Ze willen dat hij een 'badboy' uitstraling heeft.
    Omdat hij best wel eens onzeker kan zijn, is Zayn redelijk ijdel. Om deze eigenschap staat hij onder velen bekend. Voor zijn vrienden zal hij altijd klaarstaan. Als zij in de problemen zitten of gewoon even iemand nodig hebben, zal hij er voor hen zijn. Als hij zelf verdrietig is zal hij het zeker niet opkroppen. Eén van zijn beste vrienden zal hij het zeker wel vertellen. Gelukkig is hij niet zo vaak echt verdrietig. Wat hij wel regelmatig is, is chagrijnig. Vooral 's ochtends vroeg. Wanneer Zayn in een chagrijnige bui is, kun je maar beter even uit zijn buurt blijven. Ook zal hij er altijd voor zijn zusje Safiya zijn. Ze hebben namelijk een erg goede band, mede door Safiya's moeilijke verleden.
    Uiterlijk:



    Geheim: Zayn is verwikkeld in een lastige 'vierkantsverhouding', samen met Louis, (camera-vriendin van Louis, off-camera vriendin van Zayn) en Safiya. Daarnaast, heeft Zayn nog een groot geheim, dat niemand weet. Hij heeft stiekem een oogje op Harry. Hier worstelt hij erg mee, aangezien hij bi is. Hij houdt ook van (vriendin), maar toch krijgt hij ook een hoop gevoelens door Harry. Sinds kort weet hij dat Harry hetzelfde over hem denkt.
    Extra: Zayn rookt en is bisexueel.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 20:26 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mag ik het vierde wiel in onze lastige vierkantsverhouding?


    Bowties were never Cooler

    Haha, jij altijd ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phantasie, ik weet net of je het een leuk idee vindt, maar ik had bedacht dat Safiya en Cat misschien vriendinnen zijn?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik vind alles goed.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phantasie schreef:
    Haha, jij altijd ^^


    Je bent te lief voor me


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    (...)

    Je bent te lief voor me



    Omdat je het ook voor mij bent.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Phantasie schreef:
    Ik vind alles goed.


    Jij moet het ook wel leuk vinden, hoor ;)


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol: Harry Styles.

    Naam: Harry Edward Styles.

    Leeftijd: Negentien, 01-02-1994.

    Nationaliteit: Brits.

    Innerlijk: Harry is meestal een spontane, beleefde en vooral hele lieve jongen. Maar dat ligt eraan, in welke stemming hij is en of hij wel zin heeft om er iets aan te doen. Daarbij is hij wel erg sportief en doet er alles aan om fit te blijven. Ook is Harry niet vies van een meisje op zijn tijd, hij vind het geweldig met al die vrouwen aandacht die hij krijgt, dat toch nog wel, daarnaast zijn soms ook nog wel eens jongens in hem geintresseerd, ook dit vind Harry niet erg, het maakt hem niets uit of diegene een meisje of een jongen is. Harry lijkt altijd heel erg positief over alles en de dingen die hij doet, maar van binnen haat hij echt alles en iedereen en het liefste zegt hij dat ook hardop, maar dat is natuurlijk onbegonnen. Harry heeft ook een heel laag zelfbeeld en vind het eigenlijk onmogelijk dat iemand als Zayn hem leuk vind.

    Uiterlijk:




    Geheim: Harry lijkt heel gelukkig met zijn vriendin, maar schijn bedriegt; want het liefste is Harry alleen maar bij Zayn, waar hij eigenlijk al heel lang heimelijk verliefd op is. En sinds een tijdje zijn die gevoelens dan eindelijk beantwoord en hebben ze al een tijdje een geheime relatie, waar helemaal niemand ooit lucht van mag krijgen.

    Extra: Harry is biseksueel. Zoals gewoonlijk.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 20:23 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    HAHA, Lieke, die 'zoals gewoonlijk' maakt het echt af. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wait. Sorry schrijf me maar uit. Ik ga dit hoogstwaarschijnlijk toch niet volhouden.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Walsh schreef:
    HAHA, Lieke, die 'zoals gewoonlijk' maakt het echt af. :')


    HAHAHA. Wat? :') Het is zo. Ik maak ze altijd, maar dan ook altijd, bi. :'DD


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Als Liam nu nog op Zayn verlieft is en Liam's en/of Harry's vriendin Niall's zusje is zit iedereen in de problemos


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    Als Liam nu nog op Zayn verlieft is en Liam's en/of Harry's vriendin Niall's zusje is zit iedereen in de problemos


    Weet je dan ook nog een probleem voor Cat, zoals alleen jij kan? ;)


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa