• Written in these walls are the stories that I can't explain.
    Written on these walls are the colors that I can't change.





    Het beroemde leven eist zijn tol en dat weten de jongens van One Direction maar al te goed. Het leven lijkt verschrikkelijk veel op het beroemdste Monopoly spel met de jongens, en hun vrienden, als pionnen. Zij mogen namelijk ook niet doen wat ze willen doen, of zeggen, en worden als het ware bestuurd door het management. Als ze moeten springen, springen ze, als ze moeten zeggen dat hun relatie alleen een bromance is, doen ze dat met pijn in hun hart. Heel het leven is voor de jongens uitgekauwd. Maar hoe lang zullen de jongens, samen met de rest, de schijn nog vol kunnen houden? Hoe lang gaan ze nog doen wat er van hun word verwacht? Wanneer nemen ze het besluit om hun eigen leven te leven en te genieten van de fame? Wanneer laten ze de echte jongens en hun leven naar voren komen, om zich niets van andere aan te trekken? En als ze besluiten de waarheid te vertellen, hoe zal het dan uitpakken? Raken ze alles kwijt wat hen lief is of word het met open armen ontvangen? Raken ze hun baan kwijt of rijken de jongen ook de top, om zo te ogen van de andere mensen te openen?
    We all have stories to tell, but who are the ones that will listen for the truth and not just for our fame?

    Let op, deze RPG is meer gericht op de nadelen van het leven van de mensen, dus een happy end kan ver te zoeken zijn. Het eist zijn tol en er leiden vele wegen naartoe.






    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geheim:
    Extra:


    Jongens:
    -Niall James Horan: Liked
    -Harry Edward Styles: 1946
    -Louis William Tomlinson; Memorias
    -Liam James Payne: HelloSweety
    -Zayn Javadd Malik: Walsh


    Vriendinnen:
    Niet iedere jongen heeft een vriendin, of kunnen als dekmantel dienen.
    Overleg het dus met degene die het personage speelt

    - Vriendin Louis: Safiya Amirah Malik Phantasie
    - Vriendin Harry: Lizz Marie Meadow Phyre
    - Vriendin Zayn: Julia Mary Tomlinson HelloSweety
    - Vriendin Niall: Abigail 'Abby' Luciana Carrick Memorias
    -



    Overige rollen;
    Denk hier vooral bij bij de familie van de jongens, want deze kunnen een grote rol spelen in het verhaal.
    - Zusje Zayn: Safiya Amirah Malik Phantasie
    - Catlynn "Cat" Violetta Mustafa xMeCrazyMofo
    - Zusje Liam: Hope Logan Payne Phantasie
    - Zusje Louis: Julia Mary Tomlinson HelloSweety
    - Sky Madison Grey Candira
    -
    -




    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden en je hebt het zo geschreven.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Memorias en Phantasie, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 21:38 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    @Hallowsweety: Dan is het beste dat ik het niet doe, om jou een plezier te doen!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ja oké, dat is wel weer waar, maar daarom is het wel grappig om steeds weer voorbij te zien komen. Men, nu voel ik me een stalker, ondanks ik dat niet ben.Het is gewoon puur toeval


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    EINDELIJK EEN PROBLEEM VOOR CAT:

    In de beschrijving stond dat Cat mee zou doen aan X Factor. Wat nou als ze door is bij de eerste auditie, al snel beroemd wordt en dan zegt het management dat ze geen contact meer mag hebben met One Direction en de meiden. Is dat goed? En dan moet ze ook allemaal beledigende tweets sturen etc.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol:
    Our Irish leprechaun.
    Naam:
    Niall James Horan.
    Leeftijd:
    Twintig jaar.
    Nationaliteit:
    Iers, Mullingar.
    Innerlijk:
    Niall is een redelijke spontane en grappige jongen. Hij is ook erg druk en maakt meestal grapjes, nooit zal het een gemeen grapje zijn. Hij is dan ook alleen serieus op de momenten dat het moet en verstandig is. Niall speelt sinds hij klein was al gitaar en kan het erg goed, bijna de hele dag wilt hij bezig zijn met muziek en muziek maken. Ook is hij snel enthousiast over dingen en ideeën, en wilt het dan ook gelijk uitvoeren. Hij praat niet graag over zijn gevoelens en doet dit dan ook niet zo snel, als hij het wel doet, praat hij alleen met mensen die hij echt vertrouwt. Zoals met zijn vrienden en familie. Verder is Niall erg zorgzaam en beschermend, wanneer het om dierbare gaat. Zijn vrienden en familie zijn het meest belangerijkst voor hem. Niall probeert alles positief te zien en van veel het beste te maken, zo ver het lukt.
    Uiterlijk:



    Geheim:
    Niall zit aan de alcohol én drugs. Dit probeert hij zo goed mogelijk te verbergen, wat niet zo best lukt door de effecten van alcohol en drugs.
    Door dit werkt Niall zich zelf af en toe erg goed in de problemen, waar hij zich zelf goed uit kan redden, maar een keer is het daar echt mee klaar voor hem.
    Extra:
    -


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hmm, iemand een probleem voor Lizz? ^^'

    Lizz kan net als Niall aan de drank en drugs zitten, misschien zelfs dealen, dan Niall tegenkomen dat ze samen in het complot zitten en het geheim houden voor de rest, waardoor anderen gaan denken dat ze vreemd met elkaar gaan... Zo wordt de ier ook betrokken in de DRAMA!!!

    Het is maar een ideetje


    Bowties were never Cooler

    @HelloSweety: Dat is een pracht idee xd...
    Hmm ik kan alleen geen geheim bedenken voor mijn rol als zusje van Liam..


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Wie wilt het eerste topic deze avond? ;p


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heheh, ik niet! Want over twee uur moet ik al weer af, dus voor mij liefst morgen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Phantasie schreef:
    Wie wilt het eerste topic deze avond? ;p


    Ik, ik, ik ;D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol:
    Niall's girlfriend.
    Naam:
    Abigail 'Abby' Luciana Carrick.
    Leeftijd:
    18 jaar.
    Nationaliteit:
    Brits.
    Innerlijk:
    Abby is over het algemeen een lief meisje, maar kan mensen bedriegen als de beste, als dat nodig is. Haar droom is dan ook om actrice te worden, ze is goed in mensen dingen te laten geloven of zich anders voor te doen tegenover anderen. Abby lijkt qua persoonlijkheid best op Niall: Ze is lief, meestal dan, cute en af en toe best onzeker. Het enige verschil is de eerlijkheid, die Niall wel altijd heeft, maar Abby niet altijd.
    Abby is erg perfectionistisch en maakt zichzelf hierdoor af en toe nog onzekerder. Abby is spontaan en absoluut niet verlegen. Dit is maar goed ook, want als zij niet degene die was die Niall als eerste mee vroeg voor een eerste date, was er misschien wel niets tussen hen gebeurd. Al heeft ze ook een andere reden dat zij hem zo snel mogelijk mee uit heeft gevraagd, maar dat weet Niall niet. Sterker nog: Dat weet niemand, behalve zijzelf en het management.
    Abby is kan ontzettend hyper zijn en is een beetje een 'lang-leve-de-lol' type. Serieus is ze niet vaak,. alleen als dat echt nodig is. Niet denken, maar doen. En ze leeft dan ook van dag tot dag, denkt niet vaak aan de gevolgen voor de toekomst van de dingen die ze soms doet. Verstandig kun je haar dus niet echt noemen. Abby lacht graag - en veel, net als Niall - en is altijd wel in voor een geintje.
    Uiterlijk:




    Geheim:
    Het management vindt Niall een beetje een watje, en ze willen hem wat 'harder' maken. Daarom huren ze Abby in om hem verliefd op haar te laten worden, een relatie met hem te beginnen en uiteindelijk zijn hart te breken. Ze gaat akkoord, maar merkt pas later wat voor lieve jongen Niall is. Een jongen die het helemaal niet verdient gekwetst te worden. En terwijl hij van haar houdt en het liefste vriendje is dat een meisje zich kan wensen, begint zij steeds meer spijt te krijgen, en wordt hier langzaam depressief van. Vooral omdat ze na een tijdje écht verliefd op de blonde Ier is geworden en ze bang is dat als hij erachter komt dat dit eigenlijk vanaf het begin niet oprecht was, hij het uitmaakt. Hierdoor zakt ze steeds verder weg in een depressie, maar kan dit eerst nog best goed verbergen. Al wordt het steeds moeilijker, aangezien het management ook steeds meer druk zet op haar. Wat moet ze doen? Ze heeft voor deze deal een contract getekend waar ze niet onderuit kan, maar ze wil het hart van deze blonde jongen allang niet meer breken.
    Extra:
    -


    "Family don’t end in blood”

    @Liked Ben je het trouwens eens met het geheim van Abby?


    "Family don’t end in blood”

    Memorias schreef:
    @Liked Ben je het trouwens eens met het geheim van Abby?


    Jahoor (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Phantasie schreef:
    Wie wilt het eerste topic deze avond? ;p


    Ikkeeee


    "Family don’t end in blood”

    Phantasie schreef:
    Wie wilt het eerste topic deze avond? ;p


    Me!!!


    Bowties were never Cooler