• Ik heb het over verkering gaan mensen iets zeggen over mijn site

    En dan nog een ding:

    Hi ai'm Chucky wanna play. Dus niet i kill you:). Echt(yeah)


    tiptoe through the tulips...

    Osaki schreef:
    (...)
    Of ze is bezig om een andere aanval voor te bereiden. Q onder de onzin-spam. :"D


    Een cyberaanval op Quizlet misschien?

    Komui schreef op 27 nov 2013 - 21:36:
    (..)

    Ik denk dat ze bedoeld "profiel" XD

    Ja, maar dan moet ze ook profiel zeggen, en niet site.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gibbs schreef:
    (...)

    Och, ze denkt gewoon dat Quizlet haar uitvinding was. :'D


    Ja en dat ze daarom 4379873 topics die eigenlijk in 1 topic hadden gekund opent.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    Ja en dat ze daarom 4379873 topics die eigenlijk in 1 topic hadden gekund opent.


    Jaman, dat zijn de ''testtopics'', kijken of topics aanmaken wel goed lukt. Duh.

    (hoor de sarcasme, want ik meen dit ofcourse niet echt!)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben Dorus ik ben 12 jaar oud een goede actrice vioolspeler ik kan alt van fluit spelen blok fluit toenoor fluit en piano spelen ik ben verliefd op Ron Weasley uit Harry Potter ik hou van de jaren 80, music popmuziek house en film muziek en one direction ik hou van heel veel films als je liefdes tips hebt kan je dan pleas een vertelen dan vertel ik een acteer tip oke ik ben heeeeel populair op school ik ben de beste bij gim ben goed in Engels en dansen ik heb totaal nu 589 vrienden en op Facebook kennissen 100.000 cool toch en ik kan er niet tegen als er iemand gepest word en ik heb in de films: nieuw kids i love jou en spijt gespeeld en heel veel toneel stukken gedaan.


    Wacht, laat ik eens dit omzetten naar "gewoon" Nederlands, of tenminste, een poging tot.

    Ik ben Dorus, ik ben 12 jaar oud, een goede actrice en viool speler. Ik kan altfluit spelen, blokfluit, tenorfluit en piano. Ik ben verliefd op Ron Weasley uit Harry Potter. Ik hou van de jaren '80 muziek, popmuziek, house, filmmuziek en One Direction. Ik hou van heel veel films. Als je liefdestips hebt, kan je dat please even vertellen, dan vertel ik een acteertip, oké? Ik ben heel populair op school, ik ben de beste bij gym, ben goed in Engels en in dansen. Ik heb in totaal nu 589 vrienden en op Facebook 100.000 kennissen, cool toch? Ik kan er niet tegen als er iemand gepest wordt. Ik heb in de films 'New Kids', I Love You' en 'Spijt' gespeeld en ook heel veel toneelstukken gedaan.


    Beter? (wist niet waar ik kennissen moest laten hahaha)

    Oh, dit is niet om te zeiken ofzo, maar @Gremlin, als je dit op je profiel zet dan kun je iig een stuk minder gezeur krijgen (maar je schept ook wel heel erg op)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    -> Het is inmiddels zo off-topic dat het topic wel gesloten kan worden ;)


    I am an idiot, I move.