• Hier is-ie dan, het topic waar we lang op hebben gewacht: het Kletscafé!





    Wil jij ook bij de crew horen? Je bent meer dan welkom!
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij!. (:



    Het Kletscafé Spin-off:

    • Tinychat •
    Het Kletscafé GIF-wartopic!
    Het Q-account van het Kletscafé: Kletscafe

    Lootjestrekken bij het Kletscafé!

    Het principe is gewoon hetzelfde, er worden lootjes getrokken, en je moet een cadeautje geven aan degene die je hebt getrokken met eventueel een leuk gedichtje erbij.
    Het cadeautje kan zijn in de vorm van: Reclame voor diens story of een andere creatie, credits doneren, een brief schrijven met daarin een kleinigheidje (maar dan moet iedereen die wél post wil ontvangen even in een PB zijn/haar adres geven. Iedereen krijgt dan elkaars adressen, zodat de ander niet kan al raden wie hem/haar getrokken heeft), verder kun je ook gewoon iets heel liefs over hem/haar zeggen of het bij een gedichtje houden. Noem maar op, er zijn genoeg dingen te verzinnen!
    Als je graag post wil ontvangen en bereid bent je adres door te geven, stuur dit dan door naar Gail (Gemela). Zo hoeft niet iedereen je adres te weten.


    Onze geweldige crew:
    Werknemers.
    Lotta • Facts • Cafébazin • 12 x
    Nori • Felidae • Mede-cafébazin • 12
    Tom • Dooddoenervo • Barman • 14
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 13
    Kim • Plenilunium • Entertainer • 17 x
    Sylvie • Gylani • Serveerster • 19 x
    Fabiënne • Presence • Schoonmaakster • 15
    Rick • TheScientist • Gitarist • 16 x
    Jason • Json • Glazenophaler • 17
    Evelien • Valli • Buitenwipper • 18 • x


    Verslaafden.
    Suuz • Leonhardt • Alcoholistische stamgast • 16 x
    Erieka • Troll • Frisdrankverslaafde • 17
    Gail • Gemela • Colaverslaafde • 17 x
    Melissa • Cicero • Kinderchampagneverslaafde • 15
    Isa • xBoselfje • Loempiaverslaafde • 13
    Lisanne • Catilina • Chocolademelkverslaafde • 14 x
    Tialda • Scribe • Stamgast • 18 x
    Naomi • Marlon • Serieverslaafde • 18
    Yolanda • Gibbs • Serieverslaafde • 16 x
    Anne • ThingsInLife • Unicorn- en serieverslaafde • 14
    Sanne • Varius • Puzzelverslaafde • 14 x
    Marlou • Forsythia • Gameverslaafde • 14
    Anthon • Busje3000 • Popcornverslaafde •
    Jaimy • Irvine • Tumblrverslaafde • 16 x
    Jacco • Zagarino • Seksverslaafde • 18 x
    Daphne • xAguamenti • Wemelverslaafde • 14
    Emma • Scorpia • Theeverslaafde • 14 x
    Eva • wentelteef • 14 • Koetjesreepverslaafde
    Annemarije • Mullingford • 16 • Theeverslaafde


    x = doet mee aan lootjestrekken

    Prijslijst.





    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 11:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Laat maar.... Ik ben te laat ;(


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Le ieuwl. Bij ons in de klas in er echt een leuke sfeer, dus het was echt leuk.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Facts schreef:
    (...)
    Toen ik met de Diabetes Liga op kamp was in Tsjechië dit jaar - ik weet niet hoe vaak ik dat wel niet zeg :') -, kregen we iedere dag een rare opdracht om uit te voeren. Zo moest ik een stel Franse toeristen vragen om Broeder Jacob te zingen voor de monitors of mochten we een dag lang geen bestek gebruiken voor het eten. Op een dag moesten we de benen van een monitor - die we godzijdank voor de opdracht van de vorige dag hadden moeten scheren - insmeren met Nutella en de Nutella daarna oplikken. Wal-ge-lijk. >.<


    Gatver.. Ging je niet kotsen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Gibbs schreef:
    (...)


    Hoe ziek is dat wel niet? :'D

    Héél ziek. Trauma's, trauma's. Oh, en we hadden ook iedere avond de diababe- en diabeest-verkiezingen, waarbij een jongen en een meisje die die dag iets opmerkelijks hadden gedaan, moesten dansen met elkaar met een ei tussen hen in, dat niet mocht breken en waardoor ze heel dicht bij elkaar moesten staan. Door mijn Broeder Jacob-stunt moest ik dansen met (een andere, gelukkig) monitor. En het ei viel. D: Ik ga nooit meer op vakantie met mensen met diabetes, want die zijn gewoon totaal geschift.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 17:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    [i Ik ga nooit meer op vakantie met mensen met diabetes, want die zijn gewoon totaal geschift.[/i]

    Mahahahah dat kan ik geloven xp


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    wentelteef schreef:
    (...)
    Mahahahah dat kan ik geloven xp

    Ja, maar ik schaam me nu wel, hoor. D: Wat als ik later, als ik ook zo lang diabetes heb, ook zo raar word en mensen vernederende opdrachten ga opleggen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat is niets meer dan gezellig, eerlijk gezegd, Lotta. Het is leuk om aan zulke dingen terug te denken, toch?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wacht, nu we het over vernederende opdrachten hebben: het is best wel lang geleden dat we nog truth or dare hebben gedaan. Zouden we dat anders nu nog 'ns doen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja, goed idee, Lotta.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    muuhhh ik moet eten...
    Zometeen over een half uur?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja, Lotta. Het is te lang geleden dat we het gedaan hebben! Damn, de allereerste keer was het zo leuk gewoonweg en vooral grappig.


    -

    Ja, misschien beter over een halfuur.
    @Fren, I know, het zijn grappige herinneringen om te vertellen als ik een oud dametje ben, maar soms was het echt niet leuk. :')

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 17:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kan het nu?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Gemela schreef:
    Ja, Lotta. Het is te lang geleden dat we het gedaan hebben! Damn, de allereerste keer was het zo leuk gewoonweg en vooral grappig.

    Haha, geweldig. En Toms "ik zoek 1D-stories"-topic, weet je nog? xD


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jullie gaan zo sneeel. D:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 17:23 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it