• Olá! Ik wil weer eens een RPG beginnen! Atlands High is een soort van… dood, so, here is some new!

    De jongens van One Direction en hun vriendinnen / beste vriendinnen komen door een ongeluk (dit wordt in de loop van het verhaal zelf gevormd) in een andere wereld terecht en ze kunnen niet meer terug. Het is een soort fantasiewereld, want de meest onwaarschijnlijke wezens lopen er rond.
    Een anonieme afzenden stuurt brieven met daarin verschillende opdrachten die ze moeten uitvoeren om ooit nog terug te komen in de normale mensenwereld. Voor elke opdracht die goed wordt uitgevoerd krijgen ze een oud medaillon, waarvan er in totaal tien (dit kan nog veranderen) van te verzamelen zijn. Als alle tien de medaillons in het bezit zijn van het groepje jongens en meiden, moeten ze ze allemaal om de Troon van Edel leggen.
    Maar zondes kunnen problemen worden, want er zullen keuzes moeten worden gemaakt. Maar welke is de juiste?


    Hope you like it! Serieus, als iemand dezelfde verhaallijn heeft, meld het meteen, dan verwijder ik dit! Ikzelf ben er namelijk erg op tegen dat mensen verhaallijnen van anderen stelen.

    Invullijstje voor mensen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje voor wezens in de andere wereld:

    Welk wezen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dit kan een beetje moeilijk te beschrijven zijn)
    Extra:


    Jongens

    Harry Edward Styles - Petals
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Zayn Javadd Malik - xMeCrazyMofo
    Louis William Tomlinson - Memorias
    Niall James Horan - Liked (nog niet af)

    Meisjes (vriendinnen/beste vriendin. Niet iedere jongen kan een vriendin hebben. Twee/drie vriendinnen en beste vriendinnen moeten we even kijken. Vriendschap kan natuurlijk nog groeien tot liefde.)

    Mylène Nicoletta Campbell - xMeCrazyMofo
    Lizbeth Grey Moriarty - Rider
    Jessie Rose Parker - xZiall
    Lilyan Emarald Holmes - Candira
    Madison "Madge" Fresno - Heap

    Wezens

    - Gereserveerd door Candira
    - Lottie Heathrow - Honeymoons
    -
    -

    Ik zal zelf de opdrachten posten die "de anonieme afzender" stuurt.


    Regels:

    - Minstens 4 zinnen. Dit is makkelijk haalbaar.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik het iemand vraag
    - Geen Mary-Sue's
    - Geen gescheld OOC, IC mag wel
    - Geen personages van anderen besturen
    - Iedere twee dagen een keer reageren, even melden als je dat niet haalt
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Naamsveranderingen even doorgeven
    - Deze RPG is géén sneltrein

    Succes!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:16 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liked schreef:
    Niall wilt het personage van Luminis wel als best friend? Als Luminis er natuurlijk mee akkoord gaat ^^


    Ik ga ermee akkoord ^^

    Btw, iedereen mag me gewoon Miek noemen hoor c;

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 23:21 ]


    Happy Birthday my Potter!

    xMeCrazyMofo schreef:
    WAAAAACCHTTT

    IK DACHT DAT LUMINIS IETS HEEL ANDERS BEDOELDE. Maar ja, als ik het nu goed heb is het wel handig om zeg maar meer op te trekken met iemand. Dus… WIE ZOEKT ER EEN BFF WANT LUMINIS EN IK HEBBEN ER BEIDE EEN IN DE AANBIEDING XD

    @Dobreva zet je erbij!


    Liam wilt wel een best friend, als jij dat ook goed vind :)


    How far is far

    Yezz, is goed.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol: Leeyum.
    Naam: Liam James Payne.
    Leeftijd: 20, verjaart op 29 Augustus.
    Geslacht: Mannelijk.
    Nationaliteit: Brits, komt uit Wolverhampton.
    Karakter: Liam is een lieve jongen, waarmee je kunt lachen. Hij is aardig verlegen, maar als je hem beter leert kennen, is hij helemaal zichzelf. Hij houd ontzettend veel van zijn familie en vrienden, en is bereid om voor hun door het vuur te gaan. Zijn vertrouwen is niet snel te winnen, en als je zijn vertrouwen hebt moet je er zuinig op zijn, want als je het bij hem verpest, is de kans groot dat hij je nooit meer vertrouwd.
    Uiterlijk: Liam heeft bruin haar wat meestal in een kuif zit, en hij heeft bruine ogen, waarmee hij je als een puppy aan kunt kijken. Hij is rond de 1.78 lang, en hij heeft een paar tattoos.


    Extra: X.


    How far is far

    Rol:
    Our Irish leprechaun.
    Naam:
    Niall James Horan.
    Leeftijd:
    Twintig jaar.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Nationaliteit:
    Iers, Mullingar.
    Karakter:
    Niall is een redelijke spontane en grappige jongen. Hij is ook erg druk en maakt meestal grapjes, nooit zal het een gemeen grapje zijn. Hij is dan ook alleen serieus op de momenten dat het moet en verstandig is. Niall speelt sinds hij klein was al gitaar en kan het erg goed, bijna de hele dag wilt hij bezig zijn met muziek en muziek maken. Ook is hij snel enthousiast over dingen en ideeën, en wilt het dan ook gelijk uitvoeren. Hij praat niet graag over zijn gevoelens en doet dit dan ook niet zo snel, als hij het wel doet, praat hij alleen met mensen die hij echt vertrouwt. Zoals met zijn vrienden en familie. Verder is Niall erg zorgzaam en beschermend, wanneer het om dierbare gaat. Zijn vrienden en familie zijn het meest belangerijkst voor hem. Niall probeert alles positief te zien en van veel het beste te maken, zo ver het lukt.
    Uiterlijk:



    Extra:

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 17:11 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Hmmmm, is het een idee om mijn personage Harry's / Niall's zusje te laten zijn? Wauwie, nooit gedacht dat ik dat ooit zou typen…!

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 17:58 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mag ik Nialls vriendin spelen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    Mag ik Nialls vriendin spelen?


    We moeten even kijken… Ik zal je op de lijst zetten, maar misschien komen er wel meer die een vriendin van een van de jongens willen spelen. Als ze allemaal een vriendin hebben is dat misschien wat onrealistisch… We zien wel, ik zet je op de lijst!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xZiall schreef:
    Mag ik Nialls vriendin spelen?


    Sorry, Niall wilt momenteel nog geen vriendin :].


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Rol: Bff Niall

    Naam: Lizbeth Grey Moriarty
    Wordt meestal gewoon Liz, Lizzie of Grey genoemd

    Leeftijd: 20, jarig op 15 December

    Geslacht: Vrouwelijk

    Nationaliteit: Brits

    Karakter: Liz is in een vaste omgeving op haar best. Dan zal ze toch vooral overkomen als een vrolijke en ondeugende meid die haar zegje wel klaar heeft. Ze voelt zich dan op haar best en zal niet bang zijn om eerlijk te zijn en te zeggen wat ze denkt. Veranderingen en onverwachte gebeurtenissen zijn echter niet goed voor haar. Ze kan dan opeens in een bang vogeltje veranderen en niet meer weten wat ze moet doen. Dit komt door het vele verhuizen op jonge leeftijd. Omdat ze toen geen vastigheid heeft gekend, jagen veranderingen haar angst aan. Ze heeft dus vooral zekerheid nodig en houdt ook vast aan de dingen in het leven, die ze altijd bij zich zal hebben. Dit maakt Liz tot een trouwe vriendin of een trouw familielid en maakt haar gevoelig voor het verliezen van dingen en mensen.

    Uiterlijk: Liz is een tenger meisje met een lengte van 1,70m. Het enige dat redelijk breed aan haar is zijn haar schouders van het vele zwemmen. Ze heeft blond krullend haar dat tot haar schouders komt. Haar ogen zijn grijsblauw en worden geaccentueerd door de donkere mascara en oogpotlood die ze altijd opdoet. Hierdoor geeft ze zichzelf een wat minder schattig uiterlijk
    Liz kleedt zich over het algemeen sportief en heeft een hekel aan jurken, rokken en hakken. Daar voelt ze zich namelijk heel ongemakkelijk in. Doe haar maar een strak aansluitende broek en gympen of enkellaarsjes. Verder is ze redelijk zuinig met foundation en al dat soort troep, hoewel ze wel bijna altijd nagellak opheeft en dus ook altijd haar ogen accentueert.

    Extra: Lizzie is dol op zwemmen, surfen, hardlopen en sneeuw. Daarbij is ze ook gek op muziek, maar zelf is ze niet super muzikaal. Ze luistert liever en zou het doodeng vinden om voor andere mensen te zingen of een instrument te bespelen. Ook al heeft ze best een mooie stem, hoewel je er wel van moet houden. Haar smaak is dan ook wat meer alternatief/rock.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 15:28 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Meisje en wezen reserveren


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Iedereen staat erbij!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mijn rol maak ik spoedig aan. Is het goed dat mijn rol de beste vriendin is van Liam?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Mijn rol maak ik spoedig aan. Is het goed dat mijn rol de beste vriendin is van Liam?


    Srry, die rol is al bezet,


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Oke... Mogelijk dat ik de bff mag zijn van de beste vriendin? Want dan heb ik een leuk idee, hihi


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.