• Olá! Ik wil weer eens een RPG beginnen! Atlands High is een soort van… dood, so, here is some new!

    De jongens van One Direction en hun vriendinnen / beste vriendinnen komen door een ongeluk (dit wordt in de loop van het verhaal zelf gevormd) in een andere wereld terecht en ze kunnen niet meer terug. Het is een soort fantasiewereld, want de meest onwaarschijnlijke wezens lopen er rond.
    Een anonieme afzenden stuurt brieven met daarin verschillende opdrachten die ze moeten uitvoeren om ooit nog terug te komen in de normale mensenwereld. Voor elke opdracht die goed wordt uitgevoerd krijgen ze een oud medaillon, waarvan er in totaal tien (dit kan nog veranderen) van te verzamelen zijn. Als alle tien de medaillons in het bezit zijn van het groepje jongens en meiden, moeten ze ze allemaal om de Troon van Edel leggen.
    Maar zondes kunnen problemen worden, want er zullen keuzes moeten worden gemaakt. Maar welke is de juiste?


    Hope you like it! Serieus, als iemand dezelfde verhaallijn heeft, meld het meteen, dan verwijder ik dit! Ikzelf ben er namelijk erg op tegen dat mensen verhaallijnen van anderen stelen.

    Invullijstje voor mensen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje voor wezens in de andere wereld:

    Welk wezen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dit kan een beetje moeilijk te beschrijven zijn)
    Extra:


    Jongens

    Harry Edward Styles - Petals
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Zayn Javadd Malik - xMeCrazyMofo
    Louis William Tomlinson - Memorias
    Niall James Horan - Liked (nog niet af)

    Meisjes (vriendinnen/beste vriendin. Niet iedere jongen kan een vriendin hebben. Twee/drie vriendinnen en beste vriendinnen moeten we even kijken. Vriendschap kan natuurlijk nog groeien tot liefde.)

    Mylène Nicoletta Campbell - xMeCrazyMofo
    Lizbeth Grey Moriarty - Rider
    Jessie Rose Parker - xZiall
    Lilyan Emarald Holmes - Candira
    Madison "Madge" Fresno - Heap

    Wezens

    - Gereserveerd door Candira
    - Lottie Heathrow - Honeymoons
    -
    -

    Ik zal zelf de opdrachten posten die "de anonieme afzender" stuurt.


    Regels:

    - Minstens 4 zinnen. Dit is makkelijk haalbaar.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik het iemand vraag
    - Geen Mary-Sue's
    - Geen gescheld OOC, IC mag wel
    - Geen personages van anderen besturen
    - Iedere twee dagen een keer reageren, even melden als je dat niet haalt
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Naamsveranderingen even doorgeven
    - Deze RPG is géén sneltrein

    Succes!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:16 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol:
    Swagmaster.
    Naam:
    Louis William Tomlinson.
    Leeftijd:
    21 jaar.
    Geslacht:
    Jongetje Mannelijk.
    Nationaliteit:
    Brits
    Karakter:
    Louis is een echte grappenmaker, hij heeft een goed gevoel voor humor. Hij mag dan 21 zijn, als je naar zijn gedrag kijkt is het eerder een kleuter. Hij is heel erg speels en zijn energie lijkt nooit op te zijn. Het is een jongen die altijd lacht. Nou ja, bijna altijd. Als het echt moet, kan hij wel serieus zijn. Maar als hij zelf ergens meezit, laat hij dit meestal niet zien. Voor de buitenwereld lijkt hij dan dezelfde vrolijke jongen als altijd. Als hij het ergens niet mee eens is, is hij niet bang dat te zeggen. Soms trekt hij iets té snel zijn mond open en flapt er dan iets uit zonder erbij na te denken. Af en toe heeft deze jongen wat gay trekjes, maar dat betekent niet dat hij ook daadwerkelijk gay ís. Louis is heel druk en is altijd in voor een potje voetbal. Soms is hij een beetje té druk, wat af en toe voor irritaties kan zorgen. Verder is Louis redelijk snel jaloers, maar ook een onwijs lief vriendje die alles voor zijn vriendin over heeft en van haar houdt met heel zijn hart.
    Uiterlijk:




    Extra: -


    "Family don’t end in blood”

    Candira schreef:
    Oke... Mogelijk dat ik de bff mag zijn van de beste vriendin? Want dan heb ik een leuk idee, hihi


    Is goed, dan wordt jouw personage BFF van mijn personage, maar ze moet ook BFF van een van de jongens zijn, anders klopt het niet meer. (Liam & Niall hebben al een BFF)


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Dan is mijn rol BFF van Louis :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    'Kee! Iemand voor Zayn, of een ander meisje?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Does Harry want a girlfriend/best friend?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 11:57 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Birdo schreef:
    Does Harry want a girlfriend/best friend?


    Moet je even met Dobreva overleggen. Ik zet je er alvast bij!

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 12:07 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol: Meisje (BFF Liam)
    Naam: Mylène Nicoletta Campbell
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nationaliteit: Brits / Surinaams
    Karakter: Mylène is een brutaal meisje met een grote passie voor muziek. Ze zal altijd voor zichzelf opkomen, hoe moeilijk het ook zal zijn. Ze kan erg goed zingen en ze is ook redelijk slim. Toch kan ze niet altijd haar aandacht erbij houden, omdat alles haar interesseert, zelfs het vlekje op het pak van de leraar vindt ze boeiender dan haar wiskunde.
    Toch heeft dit meisje een onzekere kant. Ze wilt altijd weten wat anderen van haar vinden, want dat vindt ze erg belangrijk. Misschien wel té belangrijk. Maar dat laat ze niet zien, want verder is ze een leuke lachebek die haar mond niet kan houden.
    Uiterlijk:



    Mylène heeft donkerblond haar en bruin/groene, amandelvormige ogen, met lange wimpers, waar ze erg trots op is. Ze heeft een getinte huidskleur, omdat haar familie van haar moeders kant Surinaams is. Haar kledingstijl bestaat uit stoere kleding. Vooral veel spijkerstof. Spijkerbroek, gympen en een wit hemdje met een spijkerjasje eroverheen is voor Mylène de perfecte outfit.
    Extra: Mylène heeft jongere tweelingzusjes, Lola en Nola.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Luminis schreef:

    Rol: Bff Niall

    Naam: Lizbeth Grey Moriarty
    Wordt meestal gewoon Liz, Lizzie of Grey genoemd

    Leeftijd: 20, jarig op 15 December

    Geslacht: Vrouwelijk

    Nationaliteit: Brits

    Karakter: Liz is in een vaste omgeving op haar best. Dan zal ze toch vooral overkomen als een vrolijke en ondeugende meid die haar zegje wel klaar heeft. Ze voelt zich dan op haar best en zal niet bang zijn om eerlijk te zijn en te zeggen wat ze denkt. Veranderingen en onverwachte gebeurtenissen zijn echter niet goed voor haar. Ze kan dan opeens in een bang vogeltje veranderen en niet meer weten wat ze moet doen. Dit komt door het vele verhuizen op jonge leeftijd. Omdat ze toen geen vastigheid heeft gekend, jagen veranderingen haar angst aan. Ze heeft dus vooral zekerheid nodig en houdt ook vast aan de dingen in het leven, die ze altijd bij zich zal hebben. Dit maakt Liz tot een trouwe vriendin of een trouw familielid en maakt haar gevoelig voor het verliezen van dingen en mensen.

    Uiterlijk: Liz is een tenger meisje met een lengte van 1,70m. Het enige dat redelijk breed aan haar is zijn haar schouders van het vele zwemmen. Ze heeft blond krullend haar dat tot haar schouders komt. Haar ogen zijn grijsblauw en worden geaccentueerd door de donkere mascara en oogpotlood die ze altijd opdoet. Hierdoor geeft ze zichzelf een wat minder schattig uiterlijk
    Liz kleedt zich over het algemeen sportief en heeft een hekel aan jurken, rokken en hakken. Daar voelt ze zich namelijk heel ongemakkelijk in. Doe haar maar een strak aansluitende broek en gympen of enkellaarsjes. Verder is ze redelijk zuinig met foundation en al dat soort troep, hoewel ze wel bijna altijd nagellak opheeft en dus ook altijd haar ogen accentueert.

    Extra: Lizzie is dol op zwemmen, surfen, hardlopen en sneeuw. Daarbij is ze ook gek op muziek, maar zelf is ze niet super muzikaal. Ze luistert liever en zou het doodeng vinden om voor andere mensen te zingen of een instrument te bespelen. Ook al heeft ze best een mooie stem, hoewel je er wel van moet houden. Haar smaak is dan ook wat meer alternatief/rock.


    Aangepast!


    Happy Birthday my Potter!

    Nu nog een Zayn… en de meiden moeten nog een BFF kiezen en Candira haar wezen invullen. Dan kunnen we beginnen!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ik ga beide invullen, als ik tijd heb!


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Al een idee met wie ze beste vrienden wilt zijn?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Dat heb ik al verteld... Louis en Mylene.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Liked schreef:
    (...)

    Sorry, Niall wilt momenteel nog geen vriendin :].


    O oke, jammer

    Wat kan mijn persoontje dan zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Beste vriendin van iemand, moet je even overleggen. Volgens mij zijn Hazz en Zayn nog BFF-loos.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa


    Rol
    De beste vriendin van Zayn
    Naam:
    Jessie Rose Perker
    Leeftijd:
    19, geboren op 15 juli
    Geslacht:
    Vrouw
    Nationaliteit:
    Los AngelesGeboren in Los Angeles, Amerika, maar is op haar achttiende verhuisd naar London, Engeland
    Karakter
    Het eerste wat je over Jessie moet weten is dat ze niet over zich heen laat lopen. Ze weet goed wat ze wil en gaat daar ook voor. Als er iets is waar ze mee zit, kom je dit niet te weten, en kan je dit ook bijna niet aan haar zien. Dit komt doordat ze vroeger nooit geaccepteerd is. Toen ze op haar achttiende naar London verhuisde, werd ze wel geaccepteerd. Maar toen ze eindelijk geaccepteerd werd, was ze zichzelf al niet meer. Ze wil graag zijn wie ze is, maar dat durft ze niet, bang dat anderen haar niet zullen accepteren. Dit zorgt ook voor constante angst, die ze goed weet te verbergen. Niemand weet wie ze echt is, en bijna iedereen trapt in haar val. Oppervlakkig lijkt ze op iemand die altijd gelijk wil hebben, en een hoog zelfbeeld heeft. Dit is niet waar, maar daar kom je pas achter als ze je echt vertrouwd, en dat gebeurt niet snel. Ze vergeet het nooit als je haar ook maar enigszins beledigd. Ze kan je het leven dan best wel zuur maken. Ze zal nooit over zichzelf zegen dat ze aardig is, want dat is ze ook niet, en dat hoeft ze ook niet te zijn.
    Uiterlijk:






    Jessie is iemand die erg lang over haar uiterlijk doet in de ochtend. Ze kan er niet tegen als ze er niet goed uitziet, dit komt door haar verleden. Ze is ongeveer 1.75, en is daar wel blij mee. Haar haar is heilig. Niemand mag eraan komen, en als je dat wel doet dan kan je nog eens erge dingen van haar verwachten. Over haar ogen is ze absoluut niet tevreden, en die verbergt ze het liefst met Make up.
    Extra:
    Ze heeft al een tijdje stiekem een crush op haar beste vriend, dit laat ze niet merken.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2013 - 19:37 ]


    Spoiler alert: you will save yourself