• Olá! Ik wil weer eens een RPG beginnen! Atlands High is een soort van… dood, so, here is some new!

    De jongens van One Direction en hun vriendinnen / beste vriendinnen komen door een ongeluk (dit wordt in de loop van het verhaal zelf gevormd) in een andere wereld terecht en ze kunnen niet meer terug. Het is een soort fantasiewereld, want de meest onwaarschijnlijke wezens lopen er rond.
    Een anonieme afzenden stuurt brieven met daarin verschillende opdrachten die ze moeten uitvoeren om ooit nog terug te komen in de normale mensenwereld. Voor elke opdracht die goed wordt uitgevoerd krijgen ze een oud medaillon, waarvan er in totaal tien (dit kan nog veranderen) van te verzamelen zijn. Als alle tien de medaillons in het bezit zijn van het groepje jongens en meiden, moeten ze ze allemaal om de Troon van Edel leggen.
    Maar zondes kunnen problemen worden, want er zullen keuzes moeten worden gemaakt. Maar welke is de juiste?


    Hope you like it! Serieus, als iemand dezelfde verhaallijn heeft, meld het meteen, dan verwijder ik dit! Ikzelf ben er namelijk erg op tegen dat mensen verhaallijnen van anderen stelen.

    Invullijstje voor mensen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje voor wezens in de andere wereld:

    Welk wezen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (dit kan een beetje moeilijk te beschrijven zijn)
    Extra:


    Jongens

    Harry Edward Styles - Petals
    Liam James Payne - Kendizzzzle
    Zayn Javadd Malik - xMeCrazyMofo
    Louis William Tomlinson - Memorias
    Niall James Horan - Liked (nog niet af)

    Meisjes (vriendinnen/beste vriendin. Niet iedere jongen kan een vriendin hebben. Twee/drie vriendinnen en beste vriendinnen moeten we even kijken. Vriendschap kan natuurlijk nog groeien tot liefde.)

    Mylène Nicoletta Campbell - xMeCrazyMofo
    Lizbeth Grey Moriarty - Rider
    Jessie Rose Parker - xZiall
    Lilyan Emarald Holmes - Candira
    Madison "Madge" Fresno - Heap

    Wezens

    - Gereserveerd door Candira
    - Lottie Heathrow - Honeymoons
    -
    -

    Ik zal zelf de opdrachten posten die "de anonieme afzender" stuurt.


    Regels:

    - Minstens 4 zinnen. Dit is makkelijk haalbaar.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik het iemand vraag
    - Geen Mary-Sue's
    - Geen gescheld OOC, IC mag wel
    - Geen personages van anderen besturen
    - Iedere twee dagen een keer reageren, even melden als je dat niet haalt
    - Maximaal 2 personages per persoon
    - Naamsveranderingen even doorgeven
    - Deze RPG is géén sneltrein

    Succes!

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 17:16 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    xMeCrazyMofo schreef:
    Beste vriendin van iemand, moet je even overleggen. Volgens mij zijn Hazz en Zayn nog BFF-loos.


    Mag ze dan de bff van Zayn zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sure ^.^


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Sorry het was een typfout, Jessie heet niet Perker, maar Parker met haar achternaam :$


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik een wezen?


    night thinking, day dreaming

    Yez!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Welk wezen: Boself
    Naam: Lottie Heathrow
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Lottie is een actief meisje dat meestal met een glimlach op haar gezicht rond loopt. Lottie is in enkele woorden snel te beschrijven, misschien wel een van de liefste meisjes die je zult ontmoeten, op sommige punten dan. Ze is grappig, aanwezig, vrolijk, zorgzaam en vooral liefhebbend naar de mensen in haar omgeving. Als Lottie iets wil zal ze er alles, maar dan ook echt alles, voor doen om het te bemachtigen. Nooit zal ze eerder opgeven dan nodig is. Lottie is het meisje die meestal aan het zingen, dansen of aan het rennen en gillen is. Het maakt haar niet uit of anderen haar irritant en kinderachtig vinden. Ze heeft geleerd om tegen iedereen aardig te zijn en om mensen die ze niet mag te negeren. Ze gelooft graag dat er in iedereen iets goeds schuilt en wil de slechte dingen niet zien, ze kan daardoor naïef overkomen, maar eigenlijk heeft ze een vrij goede mensenkennis en kan ze mensen goed inschatten. Ze houdt van aandacht, niet omdat ze onzeker is en het nodig heeft, ze geniet er gewoon van. Lottie heeft een grote angst voor kleine gesloten ruimtes, vroeger was dit veel erger, maar nog steeds vindt ze het doodeng. Lottie zal haar vrienden altijd steunen in wat ze doormaken. Ze is heel avontuurlijk en durft ze vrijwel alles. Als er ergens iets te beleven valt, dan is Lottie daar sowieso bij. Ze is het zonnetje in huis en doet er alles aan om iedereen in haar omgeving op te vrolijken als het wat minder gaat. Ze denkt niet aan de toekomst en leeft in het moment, hierdoor kan ze stomme dingen zeggen/ doen ook al bedoelt ze het niet zo. Lottie is erg nieuwsgierig en is dan ook van alles op de hoogte. Ze weet altijd de nieuwste roddels en nieuwtjes. Helaas komt ze hierdoor soms in de problemen. Lottie hecht veel belang aan eerlijkheid en vertrouwen, en vertrouwt daarom ook de meeste mensen op hun woord. Ze zal altijd honderd procent voor haar ideeën gaan en ze zal haar doel bereiken, ook al is het met vallen en opstaan.
    Uiterlijk:


    Lottie is 1.70 lang, heeft blauwe ogen en lang, blond haar.
    Extra: Lottie is een elf. Haar functie is om overal het leven op te wekken.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 12:53 ]


    night thinking, day dreaming

    Mag ik Zayn + een wezen? ^^

    @Honeymoons; Perfect! Maar de foto doet het niet!

    @Phyre: Jep, ik zet je erbij!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nu wel (:


    night thinking, day dreaming

    Phyre -> Imagines.

    @Dobreva, is het nog oke als mijn personage Harry's gf/bff is? Kies jij maar als het OK is ˆˆ


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Birdo schreef:
    @Dobreva, is het nog oke als mijn personage Harry's gf/bff is? Kies jij maar als het OK is ˆˆ


    Ghehe, ik vind het prima ^-^


    Because I love him, do I need another reason?

    Gaat dit nog door? Gezien het hier dood is en de reserveringen eigenlijk al verlopen zijn...


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, dit gaat nog door! Die reserveringen laat ik nog wel even staan (; Iedereen krijgt wel een bericht.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Rol
    Bff van Louis en Bff van Mylene
    Naam
    Lilyan Emarald Holmes
    Leeftijd
    19
    Nationaliteit
    Brits
    Geslacht
    Vrouw
    Karakter
    Lilyan is een rustig, lief en aardig meisje. Ze staat altijd klaar voor iemand, ze kan ook soms best koppig zijn en eigenwijs. Helemaal als ze iemand wilt gaan helpen en diegene wilt eigenlijk geen hulp, dan gaat ze netzolang door totdat diegene haar hulp wilt hebben. Eigenlijk is Lilyan een meisje die haar eigen gevoelens en dus ook haar eigen belang uit de weg schuift. Ze wilt aan niemand haar pijn laten zien en wil ook niet dat iemand medeleven toont.
    Uiterlijk


    Extra
    Ze had aan anorexia geleden. Omdat ze gepest was vroeger en ze zichzelf te dik vondt. Niemand wist hiervan totdat haar broer en zus achterkwamen dat ze veelste mager was en toen kwamen ze erachter dat zij anorexia leed. Ze moest naar een soort instituut voor meisjes voor anorexia. Ze is nu helemaal genezen ervan, althans dat lijkt zo. Nog steeds vindt ze zichzelf helemaal niet mooi, maar doordat broer en zus nu wisten dat ze aan anorexia had geleden zijn ze nu beetje waakzamer over haar eet gewoontes, dus wanneer ze voelt dat ze moet gaan kotsen of perse moet afvallen. Snijd ze zichzelf om die controle van haar te bedwingen, sinds dat ze aan anorexia had geleden voelt ze zich heel eenzaam en ook daardoor snijd ze zich zelf. Natuurlijk laat ze niks aan haar familie tonen of haar vrienden. Niemand mag weten dat zij zichzelf snijd. Om haar sneeen niet te laten tonen draagt ze altijd lange mouwen en lange broeken.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.